Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Gokken bij de Albert Heijn

Featured Replies

Geplaatst

Ik had er al een mail over gehad en in de app gezien, maar zojuist was het zelfs in het nieuws: je kunt vanaf nu gokken bij de Albert Heijn.

Het zegels sparen gaat voortaan maar half zo snel en in de plaats daarvan komen nieuwe acties, zoals nu het prijzenrad. Voor elke €10 aan boodschappen mag je aan het rad draaien en krijg je 50-100% korting op een product. Direct na het nieuwsitem was de app even niet bereikbaar, dus ik denk dat veel mensen het meteen even gingen bekijken.

Ik vind dit soort dingen altijd wel geinig, maar als ik mocht kiezen zou ik liever het zegels sparen op de oude snelheid door willen laten gaan. Daar heb je tenslotte geen omkijken naar en tegen de tijd dat je er aan denkt om de volle boekjes in te leveren heb je er vijf en krijg je zomaar €260,-. Heb je natuurlijk grotendeels zelf betaald, maar het voelt toch een beetje als gevonden geld. Wat betreft het rad zal ik ongetwijfeld eens vergeten te draaien of geen behoefte hebben aan het gewonnen product, en dat voelt toch minder lekker.

Nu ik er over nadenk levert het desondanks misschien toch wel meer op. Ik heb nu 4 producten gespaard en dus €40,- besteed en daarmee €5,80 korting verkregen. Voor een volle spaarkaart moest je €490 besteden (en dat wordt €980) voor €3 winst. Nu zal de 'winst' van het prijzenrad vast niet altijd volledig geïncasseerd kunnen worden omdat je een product niet haalt, of juist een product haalt wat je anders niet had gekocht en je dus eigenlijk meer uitgeeft, maar het lijkt wel meer op te leveren.

Tot nog toe heb ik zowel geluk als pech, de kortingen die ik gedraaid heb waren de laagste, maar tegelijkertijd was het op producten die ik toch koop, of die ik als vervanger kan gebruiken voor iets wat ik anders had gekocht.

Uiteraard werd er in het nieuwsitem ook vermeld dat de kansspelautoriteit niet blij was met dit fenomeen omdat het gokken zou normaliseren. Zeikerds.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.