Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Twijfels rond 777

Featured Replies

Geplaatst

Tijdens een slot toernooi van 27 juli 2026 t/m 2 augustus 2026 eindigde ik op plek 4. Het prijzengeld was als volgt:

Plek 1: 500

Plek 2: 300

Plek 3: 250

Plek 4: 100

Plek 5: 100

Plek 6 tot 10: 50

etc.

Nou moest ik lang wachten op mijn prijsje. De lijst met prijswinnaars hadden ze nog niet binnen. Tot mijn verbazing is er 50 euro op mijn account gestort. Discussie hierover gehad maar zij blijven volhouden dat dit 50 was. Ik kan me nog herinneren dat ik vol voor plek 3 ging omdat het verschil tussen 3 en 4 relatief groot was.

Nu vragen ze om bewijs maar heb geen screenshot. Ik weet toch echt 100% zeker dat het 100 was en niet 50. Nu interesseert zo'n klein bedrag mijn niet zoveel maar mijn rechtvaardige en principiele brein trekt dit niet helemaal.

Iemand soort gelijke ervaring bij 777? Of ook aan het zelfde toernooi meegedaan?

Geplaatst

Vaak zie je wel op het einde van het toernooi, verplaatsingen, omdat spelers op. het laatste moment strijden om de top posities.

Ik heb weinig ervaringen de laatste tijd bij 777, dus kan je niet helpen. Maar er zal ongetwijfeld iemand zo hier opduiken op het forum die wel wat zinnigs hierover kan zeggen.

Geplaatst
  • Auteur

Ze bevestigden in de chat wel dat ik 4e werd. Dus dat is het niet. Maar ik weet 100% zeker dat de prijsverdeling was zoals ik me het herinner. En dat frustreert.

bewerkt door Rednax

Geplaatst
6 minuten geleden zei Rednax:

Ze bevestigden in de chat wel dat ik 4e werd. Dus dat is het niet. Maar ik weet 100% zeker dat de prijsverdeling was zoals ik me het herinner. En dat frustreert.

Ok en deze week zullen ze weer een nieuw toernooi hebben en daar zie je ook die prijzen staan?

Geplaatst
  • Auteur
Zojuist zei TheGreatOne:

Ok en deze week zullen ze weer een nieuw toernooi hebben en daar zie je ook die prijzen staan?

Nee, die zijn anders.

Geplaatst
  • Auteur

image.png

Tsja....dat is natuurlijk ook een manier om je fout te corrigeren. Of de fout lag bij Play 'N go. Gelukkig is er (nog) niets mis met mijn geheugen 😊

Geplaatst
10 minuten geleden zei Rednax:

image.png

Tsja....dat is natuurlijk ook een manier om je fout te corrigeren. Of de fout lag bij Play 'N go. Gelukkig is er (nog) niets mis met mijn geheugen 😊

Bij een gesponsorde promo zal de fout inderdaad bij de spelleverancier liggen.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.