Spring naar bijdragen
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!

VBET gooit €100.000 aan Free Bets weg met Predictor

Featured Replies

Geplaatst

Ok, VBet heeft in mijn ogen de laatste jaren echt geslapen en ben daar ook best kritisch op geweest op hun support, aanbod en acties. Maar ze zetten zich met deze actie echt op de kaart. VBET heeft de predictor actie gelanceerd. Het principe is heel simpel voorspel de uitslagen van 9 voetbalwedstrijden en je speelt tegen de rest van de spelers van VBET.

Ze geven maar liefst 5000 euro weg elke week en dat 20 weken lang (dus in totaal 100.000€) En nu begint week 2!

Hoe werkt VBet Predictor? Je voorstelt van 9 wedstrijden de eindstand. Exacte uitslag goed 5 punten, juiste wedstrijdresultaat (winst/gelijk/verlies) 2 punten en bij een geselecteerde wedstrijd kan je de x2 functie gebruiken en worden je behaalde punten verdubbeld. Aan einde van iedere ronde krijgt de top 20 een prijs in Free Bets! Nummer 1 maar liefst 1500€.

Het kost je niks om de voorspelling in te vullen (uiteraard wel een account hebben daar) En ik ken de Onetime community wel een beetje en weet zeker dat diverse Onetimers hier in de prijzen zullen vallen en mag je hier in delen als het zover is.

Vbet heeft veel laten liggen afgelopen periode maar deze Predictor promo vind ik echt top notch. Dus vraag niet hoe maar Doe het maar!

Je mag dit forumdraadje ook gebruiken om jou voorspelde uitslagen hier te droppen.

Onetimers....AANVALLEN!

Scherm­afbeelding 2026-09-07 om 12.31.16.png

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.