Spring naar bijdragen

Even voorstellen,Michel


MichelA

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik kwam door mijn vriendin op deze mooie site terecht, en ik dacht laat ik me aanmelden en even voorstellen.

Mijn naam is Michel en ik kom uit Hoogezand, sinds kort ben ik aan het oriënteren in de crypto markt.

Helaas net te laat met de Bitcoin deze zak weer enorm na de hack dus maar even afwachten wat de rest doet.

Ik houd het forum en de site goed in de gaten en hoop dat we met z'n allen een mooie winst uit het gokken en handelen kunnen halen.

 

Groeten Michel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@JackPot ja ik heb een ledger wallet gekocht en voor de langer termijn er wat Ripple op gezet. 

En een deel van een Bitcoin gekocht dacht dat hij in de lift bleef, helaas is dat niet zo gebleken maar aangezien het een onstabiele munt is wacht ik nog even met verlies nemen in de hoop dat het nog weer omhoog schiet.

Ik ben zelf nog aan het oriënteren welke munt ik er nog bij wil nemen voor op de korte termijn, om de wallet er weer uit te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.