Spring naar bijdragen
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!

Jaimy in Las Vegas 2026

Featured Replies

Geplaatst

Jaja, lieve Onetimers, over minder dan een week is het weer zover: Vincent en ik gaan naar Las Vegas! We nemen een rechtstreekse vlucht met via KLM en ook weer rechtstreek terug.

Van 4 tot en met 12 oktober zijn we in Vegas. We landen om 18.35 uur op Harry Reid en halen daarna onze huurauto op bij het Rental Car Center. Voor het eerst hebben we de hele week een auto. @Wolfie waarschuwde me al dat ze je daar graag extra verzekeringen aansmeren, of dat de geboekte auto ineens niet meer beschikbaar is. Gezellig vooruitzicht, maar ik probeer me er nog niet druk om te maken. We zien het wel als we daar staan.

De eerste vijf nachten slapen we in het iconische Bellagio. (comp) Daarna verhuizen we voor twee nachten naar Downtown Grand. Ons laatste nachtje is in Park MGM; die kamer heb ik er extra bij geboekt (ook comped), zodat we op de vertrekdag niet al om 11.00 uur met onze koffers buiten staan.

Verder hebben we bewust weinig vastgelegd. Een beetje go with the Vegas flow dus. Lekker off-strip met de auto, showtje bekijken, lekker eten en natuurlijk de nodige gokjes wagen.

Ik ga proberen jullie onderweg zoveel mogelijk op de hoogte te houden. Op Instagram en Facebook zal ik waarschijnlijk het meest posten, dus volg Onetime daar vooral als je wilt zien waar we uithangen en wat we uitspoken.

Alvast excuses voor eventuele dronken posts. 🍸😂

las vegas 2026 planning.jpg

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.