Skip to content
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Wat bezitten jullie aan cryptocurrencies?

Featured Replies

Zoals de titel al aangeeft: wat hebben jullie aan cryptocurrencies in het bezit? Wel leuk om hier te noteren en dat kan en mag met aantallen, maar ook zonder. Zelf ben ik sinds enige maanden tegen en heb ik mooie progressie gemaakt met diverse cryptocurrencies.

Vandaag de dag in het bezit:

Op FUN na wil ik alle cryptocurrencies voor de lange termijn bewaren. Funfair wil ik verkopen voor bitcoin.

Hoe ziet jullie cryptocurrency portefeuille eruit?

  • Replies 52
  • Views 7.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • DeValsspeler
    DeValsspeler

    Zonder enige kennis van zaken toch wat bitcoin omgezet in andere rommel. De grafiekjes die ik heb gezien, gaan vooral in het begin steil omhoog, dus ik heb op bitfinex enkele muntjes aangekocht waarva

  • DeValsspeler
    DeValsspeler

    Voor het eerst 100% winst op één van mijn munten, Kucoin. Zojuist de helft verkocht voor 0.0012btc wat ook nog het hoogtepunt lijkt. De winst gaat in één van de volgende munten: XRB,BNTY,SNM,QSP,SUB.

  • Holdings 30% ETH 26% NEO 10% OMG 9% KNC 7% BCH 6% BAT 5.5% FUN 4.5% RLC 1% DLT (ICO meegedaan) 1% GAS (Vanuit NEO holdings "gratis") 0.5% BTC (Door afronding niet helemaal 100

Ik breid mijn short posities klein uit, zit wel nog long in IOTA (750 stuks) en plukje bitcoin (0.20). Ook heb ik nog Skincoin (8000), PLR, BET, FUN

 

Screen Shot 2017-12-18 at 12.04.36.png

All going well, behalve die NEO

Screen Shot 2017-12-18 at 14.38.13.png

En een half uur later gaan we los. Het is begonnen!

 

Screen Shot 2017-12-18 at 15.10.45.png

All going well, behalve die NEO
5a37c4e75d10f_ScreenShot2017-12-18at14_38_13.thumb.png.5201eb18e3bd92263c5393ab9d2bb733.png

Zolang ik m’n portefeuille aanhou, gebeurt er niks met die NEO...
  • Bitcoin (BTC)
  • Stellar (XLM)
  • Ripple (XRP)
  • Verge (XRP)
  • DigitalCash (DASH)
  • EOS (EOS)
  • IOTA (IOT)
  • Ethereum (ETH)
  • Siacoin (SC)
  • Skincoin (SKIN)
  • Steem (STEEM)

Ik vind het stiekem toch wel een beetje spannend om te gaan slapen met die shorts in verschillende muntjes. So far wisselend waarbij Zcash en BitcoinCash het niet echt lekker doen.

 

Screen Shot 2017-12-18 at 19.59.32.png

Gaat nog niet echt volgens plan ☺️ Ongeveer $800 in de min. Mijn gehele portefeuille blijft op peil, omdat ik ook nog plukje BTC en MIOTA heb. BTC ga ik verkopen en MIOTA houd ik aan tot eternity.

 

Zonder enige kennis van zaken toch wat bitcoin omgezet in andere rommel. De grafiekjes die ik heb gezien, gaan vooral in het begin steil omhoog, dus ik heb op bitfinex enkele muntjes aangekocht waarvan het grafiekje nog maar net begonnen is. Kan niet mis gaan lijkt me. Nu dus trotse eigenaar van:

Qash, Neo, YYW en EDO. Geen flauw idee waar het voor staat, volgende week als het vertienvoudigd is weer omzetten naar bitcoin. ☺️

Haha mooi om al die cryptocurrency hier op een rijtje te zien! 

Zelf heb ik een maand terug voor iets van 75 euro aan XVG gekocht tegen een koers van 0.00000055. Inmiddels verkocht tegen een koers die zo'n 6 keer hoger lag, dus daar erg blij mee als startende crypto handelaar. 

Verder had ik op aanraden hier ook voor iets van 100 euro Ethos gekocht op advies van iemand hier op het forum op een koers van 1.66. Die stond tot gisteren telkens ruim daaronder (meestal rond de 1.30). Maar zie nu dat deze al is gestegen naar 2.21 $. Dat is een aangename verrassing! 

Kortom, de eerste kennismaking is positief. Denk dat ik nog wat goedkope crypto ga uitzoeken en daar weer opnieuw in investeren om te bekijken of we er weer meer geld van kunnen maken. Begin januari een eerste cursus over dit onderwerp, dat lijkt mij sowieso goed aangezien een vriend van mij helemaal gek wordt van de meest simpele vragen die ik hem stel;)

 

  • Author

Heerlijk @DeValsspeler om jou op deze manier te werk zien gaan. Ieder op zijn eigen manier. Zelf probeer ik het één en ander te lezen en kies ik op basis van alle informatie die ik heb een kandidaat. Heb gisterenavond nog wat verge bijgekocht en ook weer stukje bij beetje verkocht. Daarnaast IOTA en Fun verkocht. Wil later weer wat IOTA aankopen. Heb verder mijn oog laten vallen op wat andere munten: XLM, BAT & XEM. Ik stap erin bij een dip (als die komt). Totale portfolio is sinds het begin met bijna 1000% gestegen. 

  • Author
1 minuut geleden zei LMGB024:

Haha mooi om al die cryptocurrency hier op een rijtje te zien! 

Zelf heb ik een maand terug voor iets van 75 euro aan XVG gekocht tegen een koers van 0.00000055. Inmiddels verkocht tegen een koers die zo'n 6 keer hoger lag, dus daar erg blij mee als startende crypto handelaar. 

Verder had ik op aanraden hier ook voor iets van 100 euro Ethos gekocht op advies van iemand hier op het forum op een koers van 1.66. Die stond tot gisteren telkens ruim daaronder (meestal rond de 1.30). Maar zie nu dat deze al is gestegen naar 2.21 $. Dat is een aangename verrassing! 

Kortom, de eerste kennismaking is positief. Denk dat ik nog wat goedkope crypto ga uitzoeken en daar weer opnieuw in investeren om te bekijken of we er weer meer geld van kunnen maken. Begin januari een eerste cursus over dit onderwerp, dat lijkt mij sowieso goed aangezien een vriend van mij helemaal gek wordt van de meest simpele vragen die ik hem stel;)

 

Hi @LMGB024. Top om te zien dat deze munten het voor jou goed hebben gedaan. Dit zijn ook mijn favorieten. Ga je stukjes verkopen of laat je het staan?

Hi @TheGallant, thanks! 

Ik denk dat bij mij de tactiek gaat worden dat ik ze verkoop na een leuke stijging. Kopen/Verkopen, Kopen/Verkopen. Dan is het wat meer op zekerheid. Weliswaar kan het dan zijn dat je jezelf voor je kop slaat als die koers mega blijft stijgen, maar ik vind dat ik er nu nog te weinig vanaf weet om er goed in te investeren. 

Dus eerst kennis opbouwen en voorzichtig de eerste stappen zetten. Ethos laat ik overigens staan op basis van het advies hier dat deze nog wel verder gaat stijgen in Q1 2018. 

  • Author

Hi @LMGB024, zelf verkoop ik iedere keer kleine plukjes om mijn voorraad BTC te spekken. Dit wil ik continu op voorraad mocht er een mooie tip of dip voorbij komen. De munten waarvan ik plukjes verkoop, laat ik wel voor het grootste gedeelte staan, waarbij ik plukjes verkoop en andere muntjes aankoop. Mocht er een dip ontstaan, koop ik weer bij (voor mn vaste munten). En zo rommelen we een beetje aan. Wat de juiste manier is? Geen idee, maar zelf denk ik het houden van munten op de lange termijn en het verzilveren van kleine stukjes, om weer ander spul aan te kopen.

40 minuten geleden zei TheGallant:

Heb verder mijn oog laten vallen op wat andere munten: XLM, BAT & XEM.

Ik ben erg enthousiast over BAT hun hele blockchain concept staat nog in haar kinderschoenen maar de reeks werkende Brave browser is een subliem product.

  • Author
Zojuist zei Digital Invest:

Ik ben erg enthousiast over BAT hun hele blockchain concept staat nog in haar kinderschoenen maar de reeks werkende Brave browser is een subliem product.

Kijk aan! Ja, ik heb ook interesse. Zeker gezien het team dat hierachter zit! Maar moet me hier nog meer in gaan verdiepen. Zal er binnenkort een artikel over schrijven, voor op Onetime!

1 minuut geleden zei TheGallant:

Kijk aan! Ja, ik heb ook interesse. Zeker gezien het team dat hierachter zit! Maar moet me hier nog meer in gaan verdiepen. Zal er binnenkort een artikel over schrijven, voor op Onetime!

Download Brave en je wil echt nooit meer wat anders. 

Na eerder deze ochtend meer dan $2000 in de min te hebben genoteerd krabbelt nu terug en zijn het nog enkele honderden dollars in de min maar vliegt nu de goede kant op.
Ik heb ook al mijn btc verkocht, alsmede mijn litecoins en ether.

Onderstaande nog in bezit (short dus). Ik had het dubbele aan EOS, maar in de beweging naar beneden nu teruggekocht een deel.
Spannender kunnen we handelen in cryptos niet maken, mijn god wat een bizarre ritten

 

Screen Shot 2017-12-19 at 11.16.00.png

  • 2 weeks later...

Hey grootste gedeelte van mijn Verge een paar dagen geleden verkocht en daar heb ik REQ (Request Network) voor gekocht.

  • Author
Hey grootste gedeelte van mijn Verge een paar dagen geleden verkocht en daar heb ik REQ (Request Network) voor gekocht.

En nu spijt met de afgelopen stijging?
31 minuten geleden zei TheGallant:


En nu spijt met de afgelopen stijging?

Ik had beter even kunnen wachten, maar dat weet je nooit van tevoren... Ik heb m'n Verge wel met winst verkocht dus wat dat betreft hoef ik er niet droevig over te zijn ?
De community achter Verge is niet lekker, te rommelig, veel rumours, onjuiste info etc. Dat is een van de redenen dat ik ze verkocht heb. Daarnaast heb ik er meer vertrouwen in dat REQ groot gaat worden.. Heeft wel een totaal ander doel natuurlijk.

Mocht Verge weer op een lage prijs komen, zal ik er mogelijk nog wel een dotje kopen. zo niet, dan niet ?

  • Author

Ik bekijk regelmatig andere communities van andere cryptomunten en het is overal hetzelfde. Voor verge kan ik het zeker niet ontkennen, het is chaos. Ook de communicatie vanuit verge zelf is matig. Desondanks blijf ik verge houden. Wil ooit een derde deel verkopen voor wat andere munten.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Important Information

By visiting Onetime, you will agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.