TheGallant Posted December 19, 2017 Report Share Posted December 19, 2017 De Koreaanse cryptocurrency exchange youbit is voor de tweede keer dit jaar gehackt. Investeerders verloren in totaal 17% van hun bezittingen, los van de koersdaling die de kraak ten gevolge had. De youbit exchange is niet de eerste exchange die dit overkomt. Voor een aantal jaren geleden was het de beurt aan de grote jongen van die tijd MT. Gox en er volgden nog meerdere hacks. Zelf heb ik veel van mijn munten op diverse exchanges staan, vind het toch geen prettige gedachte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted December 19, 2017 Report Share Posted December 19, 2017 Cryptsy was ook gehackt een aantal jaar geleden en was een grote jongen in handelsplatform land. Mijn advies hierin is ook (helemaal als het een waarde heeft) om je virtuele munten (offline) op te slaan. Met deze aanpak kan je ze niet kwijt raken door hackers. Mits je natuurlijk goed de schijf en wachtwoorden weer niet kwijtraakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts