Spring naar bijdragen

Waar kan ik Verge kopen?


Renzo

Aanbevolen berichten

27 minuten geleden zei LMGB024:

Ik ben benieuwd waar deze gaat stoppen.

Dit stopt uiteindelijk ergens rond de 0 lijkt me. De marketcap van dik 2,8 miljard vind ik persoonlijk nogal extreem optimistisch gewaardeerd. Ter indicatie voor een dergelijk bedrag kun je ook een state of the art metrolijn dwars door Amsterdam leggen.

Maar het kan evengoed nog flink doorstijgen, ‘Lemmings’ genoeg die gelijk willen kopen bij het zien van een meertalige website en een paar mooie plaatjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit stopt uiteindelijk ergens rond de 0 lijkt me. De marketcap van dik 2,8 miljard vind ik persoonlijk nogal extreem optimistisch gewaardeerd. Ter indicatie voor een dergelijk bedrag kun je ook een state of the art metrolijn dwars door Amsterdam leggen.
Maar het kan evengoed nog flink doorstijgen, ‘Lemmings’ genoeg die gelijk willen kopen bij het zien van een meertalige website en een paar mooie plaatjes.

Precies dat...IMG_9762.JPG
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb momenteel dus de verges op mijn litebit wallet staan. Is er een “veiligere” manier om ze te bewaren. En zo ja, hoe zou ik dit kunnen doen? Verplaatsen naar een beter beveiligde wallet bijvoorbeeld?
Op de website van Verge kun je meerdere soorten wallets downloaden. https://vergecurrency.com/langs/nl/

Download een wallet die het meest geschikt voor je is. Je kunt bijvoorbeeld een paper wallet gebruiken zodat je je Verge op papier in je kluis kunt leggen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎24‎-‎12‎-‎2017 om 23:54 zei Maikel:

Bedankt. En hoe zou ik mijn litebit wallet om kunnen zetten naar bijvoorbeeld een paper wallet? Wat naar mijn mening een van de veiligste manieren is... En stel ik wil mijn verges verkopen (natuurlijk wanneer de koers ons allen blij maakt ;)) hoe zou dit in zn werk gaan met een paper wallet?

iemand een idee? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt via de website van verge een paper wallet aanmaken. Volg hiervoor de stappen. Wanneer je deze paper wallet hebt aangemaakt, krijg je tevens een private key. Deze heb je weer nodig om de verge in te laden bij een desktop versie (wallet). Zelf heb ik het nooit gedaan, dus wellicht is het handig om dit eerst te testen met een kleine hoeveelheid verge.

Wanneer iemand anders een betere uitleg heeft, graag!

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei TheGallant:

Je kunt via de website van verge een paper wallet aanmaken. Volg hiervoor de stappen. Wanneer je deze paper wallet hebt aangemaakt, krijg je tevens een private key. Deze heb je weer nodig om de verge in te laden bij een desktop versie (wallet). Zelf heb ik het nooit gedaan, dus wellicht is het handig om dit eerst te testen met een kleine hoeveelheid verge.

Wanneer iemand anders een betere uitleg heeft, graag!

Bedankt ik zal even kijken! Waar bewaren jullie zelf jullie verge?

En wat denken jullie dat de koers gaat doen? Hij is sinds vannacht weer flink gekelderd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Maikel:

Bedankt ik zal even kijken! Waar bewaren jullie zelf jullie verge?

En wat denken jullie dat de koers gaat doen? Hij is sinds vannacht weer flink gekelderd...

Hi @Maikel, zelf bewaar ik verge op de exchange zelf, weliswaar met 2FA. Het is niet de meest veilige manier, maar sta ok een beetje huiverig tegenover desktopversies. Ik ga me hier nog wel in verdiepen, mochten de bedragen dusdanig hoog oplopen. Voor wat betreft de koersdaling moeten we niet vergeten dat verge een enorme spurt heeft gehad. Zelf schrik ik hier niet van. Ik blijf lekker houden en zie wel waar het schip strand. Voorzichtig voorspel ik dat we na de eerste week van januari weer op $0.20 staan, heel voorzichtig ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar staat dat ik jou wil overtuigen? 

Vertrouw vooral niet op mij, ik ben een beginnende crypto handelaar en mijn gevoel zegt dat deze munt na de release van het Wraith protocol flink zal stijgen.

De developer heeft aangegeven dat de release nog dit jaar zal plaatsvinden, dat in combinatie met veel positieve verhalen van anderen en mijn eerdere winst met deze crypto zorgen ervoor dat ik er extra van heb bijgekocht en er vertrouwen in heb dat deze flink gaat stijgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Digital Invest:

Dus ‘we gaan het zien’ moet mij als potentiële investeerder overtuigen? Ik had gehoopt op een iets betere onderbouwing.

Gooi een muntje op en let it ride.

Heb een gedeelte uitgecasht in andere munten gestopt en de rest is een freeroll.

 

Dat is met de hele cryptoshit . Je kan een x bedrag verliezen maar je kan een veelvoud winnen van dat bedrag.

 

We gaan het zien de komende maanden/jaren.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien wel de meest besproken cryptomunt van december 2017, de Verge (XVG). Iedereen hoopt op nog een verdere stijging nadat de munt al duizenden procenten is gestegen. Maar sinds de grondlegger van deze munt, @ROELETTE, zelfs heeft besloten om zijn muntjes te verkopen twijfel ik of er nog wel toekomst is voor dit anonieme muntje.

Iedereen hoopt dat het 'Wraith protocol' de munt een nieuw hoogtepunt zal geven, maar ik ben bang dat het voor het zingen de kerk uit zal gaan zijn, een beetje zoals @jordi22 meestal doet ;)

5a4763cd2ac51_Wraithprotocol.png.a81e5c8b5c7c0470fc594309a4f6d543.png

 

Een ding moet ik Verge wel meegeven, marketing kunnen ze als de beste!

 

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei JackPot:

Misschien wel de meest besproken cryptomunt van december 2017, de Verge (XVG). Iedereen hoopt op nog een verdere stijging nadat de munt al duizenden procenten is gestegen. Maar sinds de grondlegger van deze munt, @ROELETTE, zelfs heeft besloten om zijn muntjes te verkopen twijfel ik of er nog wel toekomst is voor dit anonieme muntje.

Iedereen hoopt dat het 'Wraith protocol' de munt een nieuw hoogtepunt zal geven, maar ik ben bang dat het voor het zingen de kerk uit zal gaan zijn, een beetje zoals @jordi22 meestal doet ;)

5a4763cd2ac51_Wraithprotocol.png.a81e5c8b5c7c0470fc594309a4f6d543.png

 

Een ding moet ik Verge wel meegeven, marketing kunnen ze als de beste!

 

Zo’n filmpje laten maken kost misschien een keer 1.500 euro maar als je als developer een ‘shit load’ aan Verge tokens hebt haal je die er duizenden keren uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Edit: grondlegger was @thegallant ;) Alles wijst erop dat Wraith toch echt gaat gebeuren. Mocht dit niet zo zijn, dan hebben de ontwikkelaars ons goed voor de gek gehouden. En dan is er nog de vraag: wat als het protocol gelanceerd wordt? Een stijging, opgevolgd door het massaal dumpen van de munt, of? Ik laat me verrassen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.