Spring naar bijdragen

DennMann's Razz Avontuur 2018


DennMann

Aanbevolen berichten

Zoals een aantal van jullie wellicht weten ben ik zeker geen winnende pokespeler. In hyperturbo SNG's speel ik winnend, maar ik vind het te leuk om dan de winst weer in MTT's te pompen;)

Wat misschien minder mensen weten is dat ik in Razz wel degelijk iets beter ben dan in Hold'em. Vandaar dat ik dit jaar Razz ook wat serieus weer wil gaan oppakken. Ik weet het; Razz is niet heel populair en je moet het zeker niet hebben van de dagelijkse $7,50 toernooien, maar dan eerder van de weekly op zondag en de SCOOP en WCOOP. Verder heb ik cashgames gespeeld tot aan $30/$60 (limit).

In 2017 heb ik zowel de lo als mid gespeeld van de SCOOP ($27 en $215) en dat grapje kostte me ruim $500 en was echt geen succes. Dus dit jaar opnieuw proberen. Ik ga sowieso vrij nemen die dagen in mei om volle bak de sats te kunnen grinden. 

Wat ga ik spelen in 2018?
In 2018 ga ik spelen met een bankroll van $1.000. Hiervan ga ik cashgames spelen en toernooien. Wat ik sowieso ga spelen aan toernooien:

  • SCOOP L ($27) in mei
  • SCOOP M ($215) in mei
  • Qualifier voor SCOOP H
  • WCOOP L  ($55) in september
  • Qualifier voor WCOOP H
  • Cashgames

Ik begin dus met $1.000 en zal regelmatig updates plaatsen in dit topic. Als het kan speel ik de dagelijkse toernooien en op zondagen als ik tijd heb de sundays. Het ultieme doel zou zijn om ook nog de $1.500 WSOP mee te pakken, maar dat moeten we nog maar eens zien ;).

 

bewerkt door DennMann (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.