TheGallant Posted January 3, 2018 Report Share Posted January 3, 2018 Zelf probeer ik vooral via Twitter het laatste cryptocurrency nieuws te volgen en daarnaast maak ik gebruik van enkele websites. Ook zit ik in enkele telegram groepen en whatsapp groepen. Ik krijg dagelijks nieuwtjes te horen en probeer daar de beste tips van te gebruiken. Dit topic zou een mooie plek kunnen zijn om de beste tips over bepaalde aankondigingen neer te zetten. Te denken valt aan: introductie van cryptocurrency X op exchange X update over een bepaalde cryptomunt nieuwe samenwerkingen tussen een cryptomunt en andere partijen rebranding introductie van een nieuwe functie nieuwe cryptomunt samenwerking tussen bepaalde cryptomunten Kortom: vooral positief nieuws rondom cryptocurrencies waardoor de koers zou kunnen stijgen, liever geen FUD hier! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted January 3, 2018 Author Report Share Posted January 3, 2018 Tron heeft vandaag het mooie nieuws gebracht over de samenwerking met game.com. Tron zal de dogs games lanceren, een soort CryptoKitties. Bovendien komen er nog andere samenwerkingen aan met NASDAQ bedrijven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted January 3, 2018 Author Report Share Posted January 3, 2018 Verge heeft in een officiële aankondiging laten weten aan een nieuwe website te werken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted January 3, 2018 Author Report Share Posted January 3, 2018 Gerucht gaat dat raiblocks gaat rebranden naar nano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LMGB024 Posted January 3, 2018 Report Share Posted January 3, 2018 1 uur geleden zei TheGallant: Gerucht gaat dat raiblocks gaat rebranden naar nano Wat is dan wijsheid? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted January 3, 2018 Author Report Share Posted January 3, 2018 Wat is dan wijsheid?Bij andere cryptomunten is een koersstijging vaak het gevolg van rebranding. Ik zeg kopen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted January 4, 2018 Author Report Share Posted January 4, 2018 Vandaag een twitterbericht voorbij zien komen, waarbij Tron wederom bericht over een aankondiging. Volgende week gaat Tron wederom een grote samenwerking aankondigen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted January 4, 2018 Author Report Share Posted January 4, 2018 Tron heeft vandaag de top 10 in market cap bereikt...Ze gaan erg hard! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted January 4, 2018 Author Report Share Posted January 4, 2018 In Venezuela is men op zoek naar miners voor de Petro - Venezuela's eigen nationale cryptomunt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted January 4, 2018 Author Report Share Posted January 4, 2018 Vandaag een update gepubliceerd ten aanzien van het wrait protocol. De verge core wallet 4.0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted January 5, 2018 Author Report Share Posted January 5, 2018 Verge is vandaag opgenomen op een Koreaanse exchange: UPBIT.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted January 5, 2018 Author Report Share Posted January 5, 2018 Japan News heeft het over Ripple gehad. Daarnaast wordt Ripple door meer en meer payment providers gebruikt. Plannen liggen klaar voor nog meer samenwerkingen. Ripple is huge! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted January 5, 2018 Author Report Share Posted January 5, 2018 Kucoin heeft Raiblocks (XRB) opgenomen in het assortiment. Vooralsnog was Raiblovks maar op enkele exchanges te verkrijgen (o.a. Bitgrail). Raiblocks staat hoog in de coinmarketcap! Kucoin is een hele fijne exchange om mee te werken en je kunt je hier vooralsnog aanmelden. Geen problemen met het aantal inschrijvers, so far! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted January 5, 2018 Author Report Share Posted January 5, 2018 Raiblocks heeft een contest gewonnen en zal binnenkort worden opgenomen bij Binance! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted January 5, 2018 Author Report Share Posted January 5, 2018 Electroneum heeft zojuist een aankondiging gedaan. Electroneum heeft een overeenkomst gesloten met telecommunicatie- & betaalprovider XIUS gesloten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted January 8, 2018 Author Report Share Posted January 8, 2018 Red Pulse (RPX) is vanaf heden verkrijgbaar via de exchange HUOBI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted January 8, 2018 Author Report Share Posted January 8, 2018 Verge heeft aangekondigd een samenwerking te zijn aangegaan met uquidcard (debit card) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Digital Invest Posted January 8, 2018 Report Share Posted January 8, 2018 Bij 'Verge' lijken ze lekker bezig sinds de jaarwisseling. Ik was uitermate sceptisch maar overweeg langzaam aan zelfs om in te stappen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted January 8, 2018 Author Report Share Posted January 8, 2018 Bij 'Verge' lijken ze lekker bezig sinds de jaarwisseling. Ik was uitermate sceptisch maar overweeg langzaam aan zelfs om in te stappen.Wouw die zag ik niet aankomen vanuit jouw kant Welkom bij de verge club! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Digital Invest Posted January 8, 2018 Report Share Posted January 8, 2018 (edited) 24 minuten geleden zei TheGallant: Wouw die zag ik niet aankomen vanuit jouw kant Welkom bij de verge club! Ik had rond de jaarwisseling niet meer verwacht dat men überhaupt nog met een update ging komen. Doordat men oudejaarsdag niet met een half gebakken update ten behoeve van speculanten en/of eigen dump is gekomen, heeft men voor mij wel min of meer bewezen dat in deze fase het product voor de ontwikkelaars belangrijker is dan de koers. Edited January 8, 2018 by Digital Invest (see edit history) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted January 8, 2018 Author Report Share Posted January 8, 2018 Dat zeg je heel mooi @Digital Invest! Ik hard er even een hard hoofd in, maar alles is goed gekomen. De FUD is inmiddels ook overgewaaid en men richt zich nu op de verdere ontwikkeling van het product, maar ook vwb communicatie etc. Positief allemaal! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted January 9, 2018 Author Report Share Posted January 9, 2018 Inmiddels heeft verge weer en aantal updates doorgevoerd v.w.b. wraith protocol en dit is te zien aan de mooie groene cijfers van vandaag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted January 9, 2018 Author Report Share Posted January 9, 2018 Dentacoin heeft zijn eerste grote stap gezet: Kliniek in Australie accepteert Dentacoin als betaalmiddel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted January 10, 2018 Author Report Share Posted January 10, 2018 Vandaag alles in de orde cijfers, ondanks de toch wel mooie berichtgeving vanuit Tron (TRX). Tron heeft een samenwerking aangekondigd met de Chinese Netflix (Baofeng)! Baofeng heeft meer dan 200 miljoen gebruikers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Digital Invest Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 De laatste tijd is alle realiteitszin verdwenen en heeft nieuws nauwelijks meer invloed op de koersen. Tron bijvoorbeeld.. Jij hebt het over mooie berichtgeving en de koers daalt het afgelopen uur bijna 10%. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts