Spring naar bijdragen

Voorstelronde: Aqua85


Aqua85

Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

Kijk regelmatig al wat rond maar zonder ooit te hebben aangemeld. Oud PI-gebruiker (wel onder een andere screenname als die ik nu heb)  dus zie vaak redelijk wat bekende namen hier op het forum voorbij komen :). Toen ik de post van de cryptopool voorbij zag komen kreeg ik flashbacks naar de Staatsloterijactie op PI. Met een hele groep geld inzamelen om staatsloten te kopen om die ene grote klapper te maken. Je begrijpt.., dat werd m dus niet... Toevallig zelf pas bezig geweest om accounts te openen op diverse exchanges, maar kreeg wel erg vaak een melding dat er een inschrijvingsstop was. Laatste tijd steeds meer ingelezen in het cryptoverhaal en het lijkt me daarom nu ook een mooi moment om in te stappen!

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei TheGreatOne:

Geweldig @Aqua85 om je weer terug te zien. We hebben zelfs een Staatsloterij Poule op Onetime :-) 

 

Het bloed kruipt waar het toch waar het niet gaan kan, vandaar de naam Onetime. Ooit zal het ons gaan lukken Aqua, dan maar met gekke Crypto muntjes ??

Idd Armijn! Hopen op die ene zieke Onetimer!  Mijn eerste PI-uitje was met het Spellenspektakel in Dalfsen ergens in 2006 ofzo denk ik? Van onschuldige spelletjes naar poker en nu de cryptowereld in. Kan raar lopen zo ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.