Spring naar bijdragen

Mijn challenge en blog: MyGoal100k.com


SittingDucks

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik werd door Jack Pot gewezen op dit forum en ik wil hierbij mijzelf graag mijzelf en mijn blog introduceren. Ik ben redelijk bekend geweest in de Nederlandse pokerscene onder de naam SittingDucks. Ik heb een tijdlang winstgevend semiprofessioneel gespeeld maar het afgelopen jaar kon ik de motivatie helaas niet vinden. Ik ben mezelf gaan verdiepen in sport weddenschappen en heb mezelf de volgende uitdaging gesteld: van het bedrag van $1,000 naar 100k gaan. Ik heb geen tijdsdoel, maar ik wil het doen met een zo kleine kans om broke te gaan.

Ik dacht dat het voor jullie misschien wel leuk en interessant is om te volgen. Hoe ik dit aanpak leg ik allemaal uit op mijn website!

http://www.mygoal100k.com/ready-set-go/

Ik heb ook een Facebook page waar ik jullie graag voor uitnodig. Hier post ik iets vaker dan op mijn website, dus niet alleen wekelijke updates.

https://www.facebook.com/MG100k/

Mochten jullie vragen hebben, of me geluk willen wensen laat het me gerust hieronder weten. Ik zal het in de gaten houden!

Groet

AJ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een leuke Challenge @SittingDucks! Ik ben erg benieuwd naar de resultaten en natuurlijk ook een beetje de 'strategie' van hoe je dit precies allemaal gaat aanpakken. Dit onderwerp is trouwens ook echts iets voor @The_Special_One, hij gokt al jarenlang op paarden, wellicht kunnen jullie nog wat van elkaar leren, haha!

Bonsjans!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom @SittingDucks Een prachtige challenge die zeker het nodige stof gaat opwaaien. Zelf heb ik ook wel eens een challenge (poker/beurs) gedaan en zie hem in mijn omgeving ook regelmatig voorbij komen en deze mislukken eigenlijk altijd. Waarschijnlijk de tijdsdruk, focus, motivatie en slechtere resultaten.

Wat ongetwijfeld je zal helpen is de tijdsdruk ervan af (wat je al gedaan hebt) en dat mensen met je meelezen, leren en je kunnen voorzien van tips. Zelf ben ik een redelijk n00b m.b.t. sport weddenschappen. Ik doe ze wel maar dat is puur voor de fun en niet omdat ik er ook maar iets verstand van hebt. Ik zal daarom je blog ook met grote aandacht blijven volgen om er zelf van te leren maar uiteraard om je te support te geven. Stel je eens voor als dit zou gaan lukken dan ligt er een hele andere wereld voor je open en zullen er partijen voor je in de rij staan.

Succes en fijn om te lezen dat je hier hebt aangemeld in deze nieuwe community.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste @sittingducks ik las op je facebook dat je je vooral laat leiden door tips van derden (betaalde partijen). Heb je hier in het verleden dermate goede ervaringen mee gehad dat je hier vertrouwen in hebt? En waarom juist op paarden wedden aangezien er ook vele van deze services zijn voor bijvoorbeeld voetbalwedstrijden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @Jackpot (werkt dat zo?)! Goeie vraag. Ik denk zeker dat er door deze tipsters winstgevende bets worden voorspeld, aangezien ze dat de jaren daarvoor ook deden. In paardenraces is over het algemeen een hogere ROI te halen dan voetbal, vandaar.

De eerste tussenstand is inmiddels geplaatst. Ook heb ik woensdag al een artikel geschreven (verwijs ik in mijn update naar dus die kom je wel tegen hehe) die mijns inziens best de moeite waard is :D

http://mygoal100k.com/weekly-results-25-april-1-may/

Enjoy!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Rudi. Thanks! Dat klopt, maar dan ben ik hopelijk al een paar maanden verder :) Toekomst ligt wat dat betreft erg open. Ik ben er zelf niet echt handig in @maris, maar ik heb wel het geluk dat er een aantal van die diensten een samenwerking willen aangaan waarbij ik gratis gebruik kan maken in ruil voor dat ze op mijn site genoemd worden. @JackPot, lange termijn is het zeker winstgevend en dat zal ik je laten zien ook. Maar 2/3 weken is geen sample natuurlijk :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

erg pittige challenge inderdaad. ben je er nu ook al heel erg handig in geworden ondertussen? of blijft het afgaan op de tips die je krijgt en duimen dat deze goed zitten?

Daar lijkt het idd op ja, hij zoekt volgens mij niets zelf uit, kent geen paarden maar neemt gewoon tips van anderen over...

Dan is er weinig lol aan imho.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

erg pittige challenge inderdaad. ben je er nu ook al heel erg handig in geworden ondertussen? of blijft het afgaan op de tips die je krijgt en duimen dat deze goed zitten?

Daar lijkt het idd op ja, hij zoekt volgens mij niets zelf uit, kent geen paarden maar neemt gewoon tips van anderen over...

Dan is er weinig lol aan imho.

Haha als ik nou ook nog plezier uit mijn challenge moet halen wordt het wel heel moeilijk. Investeren investeren investeren ;) Plezier haal ik wel uit mijn blog/website - het gokgedeelte is puur zakelijk!

Derde week in de recap: http://mygoal100k.com/weekly-results-9-may-15-may/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 maanden later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.