Spring naar bijdragen

Hit met de Staatsloterij op Koningsdag!, melding: U speelde niet mee: Hartverzakking op dindagmorgen


Buck

Aanbevolen berichten

Sjow...dat is lekker wakker worden...

Vanmorgen kreeg ik een mail dat de OneTime groep in de prijzen was gevallen op de loten van de Koningsdag. Toen ik vanmorgen de, blijkbaar wat overbelastte, website van de Staatsloterij bezocht kreeg ik eerst een melding dat de inloggegevens niet bekend waren. Gauw een ander wachtwoord aangemaakt en wat denk je? Eenmaal ingelogd kreeg ik de melding in beeld: 'U speelde niet mee op deze trekking!' WAT!? Ik heb een mail waar in staat dat ik juist vanaf de trekking op 27 mei meespeel! In blinde paniek check ik heeeeeel slecht mijn afschrijvingen en meen dat er nog niks is afgeschreven. Ik trek bleek weg en zie het voor me. 1 van de 10 miljoen is gevallen en door een administratieve fout was ik daar geen deelnemer in. SIEF SIEF SIEF! Koortsachtig check ik nogmaals wat 'we' gewonnen hebben en zie de teller oplopen...tot het astronomische bedrag van 29 euro. Mijn hartslagritme stabiliseert zich en ik krijg weer wat kleur op mijn gezicht. Bij navraag bleek alles toch in orde te zijn en als we een grote prijs hadden gewonnen was ik gewoon bij de winnaars geweest. Maar het zal je toch gebeuren zeg! Bedankt voor deze hartverzakking lieve mensen van de Staatsloterij...Daar zat ik nou NET op te wachten zo op dinsdagmorgen...pffff.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Beetje zo'n gevoel dat de hele straat wint met de Postcode loterij en dat je zelf naast het net vist als je niet meedoet (zoals ik). Gelukkig is deze staatsloterij poule gevuld met zoveel karma, geluksmensen, zondagskinderen en OneTimers dat de OneTimer gegarandeerd ooit gaat vallen volgens de wet op de grote aantallen. Hopelijk mag dat al in mei gaan gebeuren :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben weer rustig, laat maar vallen die klapperrrrrr. Fijn dat niemand op de 'details' let, er zou uiteraard niet 1 van de 10 miljoen gevallen zijn , maar 1 van de 10 'één miljoenen'. Wat me al meer dan genoeg was geweest om van een brug af te springen (en het is natuurlijk ook dinSdag, GEEEZ je maakt wat mee op zo'n 'dag na Koningsdag ;). Daarom een enorme Los Lobos Upgrade voor het 'Koningsdag Trekking van de Staatsloterij Commercial' muziekje. Ik wordt niet wakker op een jacht maar och, dit maakt veel goed:

https://youtu.be/6lrjvGFJot0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.