Spring naar bijdragen

Meegokken met Onetime in Vegas


JackPot

Aanbevolen berichten

Komende zondag vertrekken we met een gezellige groep richting Las Vegas en gaan we een gokje wagen op de strip, en daarbuiten.

We gaan ook avonturen uitzenden op Facebook, en uiteraard filmpjes maken voor Youtube.

Wil je ook een gokje wagen met ons, plaats dan hieronder je wens en we gaan kijken of we deze uit kunnen voeren.

@Gokholtante heeft de eerste duit in het zakje gedaan en die gaan we uiteraard uitvoeren en filmen! Wie volgt?

Jackpot, ik fantaseer al tijden van het doen van een enkele grove gok,  namelijk een fiche van 50 euro inzetten op rood/zwart. Je mag voor mij een gok doen van 50 dollar op rood op de automatische roulette. Weg is pech en winnen is innen. Wel filmen hè?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Hillichance:

Graag live, zodat ik kan meekijken. 50 dollar (41 euro?) conform pianostrategie inzetten op een automatische roulette! Alles in 1 bet; 50 ct bets is 100 piano-toetsen en daarmee een prachtige symfonie! Wel flink staccato inzetten, anders krijg je niet alle 50 dollars erop...

We gaan het mooiste roulette concert ooit spelen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm.... 100 dollar ....Max bet (3,75) op Buffalo Grand ..... please?
pm me maar voor bankdetails incl. wisselkoers ........
graag een filmpje uiteraard ..... enne.....stoppen bij 300 dollar of meer.....



Pm me even je telefoon nummer als je wilt. Kan schijnbaar geen pm vanuit hier sturen dan gooi ik je in de speciale app hiervoor met foto ‘s en films die hier niet kunnen ;-)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...