JackPot Posted March 12, 2018 Report Share Posted March 12, 2018 Komende zondag vertrekken we met een gezellige groep richting Las Vegas en gaan we een gokje wagen op de strip, en daarbuiten. We gaan ook avonturen uitzenden op Facebook, en uiteraard filmpjes maken voor Youtube. Wil je ook een gokje wagen met ons, plaats dan hieronder je wens en we gaan kijken of we deze uit kunnen voeren. @Gokholtante heeft de eerste duit in het zakje gedaan en die gaan we uiteraard uitvoeren en filmen! Wie volgt? Jackpot, ik fantaseer al tijden van het doen van een enkele grove gok, namelijk een fiche van 50 euro inzetten op rood/zwart. Je mag voor mij een gok doen van 50 dollar op rood op de automatische roulette. Weg is pech en winnen is innen. Wel filmen hè? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted March 12, 2018 Report Share Posted March 12, 2018 @D'n Kicker heeft ook een duit in het zakje gedaan en gaan we ook filmen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gokholtante Posted March 12, 2018 Report Share Posted March 12, 2018 45 minutes ago, TheGreatOne said: @D'n Kicker heeft ook een duit in het zakje gedaan en gaan we ook filmen. Wat voor grove gok gaat die jullie laten doen, daar in Vegas>? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted March 12, 2018 Report Share Posted March 12, 2018 2 uur geleden zei Gokholtante: Wat voor grove gok gaat die jullie laten doen, daar in Vegas>? Deze aardige jongeman heeft een enveloppe met geluk fiches en briefjes door mijn deur gegooid met een lief briefje erbij. Binnenkort te zien op een YT kanaal near you :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gokholtante Posted March 12, 2018 Report Share Posted March 12, 2018 dat moet ik zien! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dannyboy Posted March 12, 2018 Report Share Posted March 12, 2018 Ik wil 50 euro op rood inzetten en 25 euro. Op 1 black Jack handje.. hilarisch als jullie dit gaan filmen.. en bij winst gokken we door nartuurlijk ? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gokholtante Posted March 12, 2018 Report Share Posted March 12, 2018 Zwaar inzetten op rood...... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pat Posted March 12, 2018 Report Share Posted March 12, 2018 Bij deze wil ik @jackpot / @TheGreatone en iedereen die meegaat / mee gokt / veel plezier - winst - en vooral een veilige reis wensen . Een kleine tip ? Do'nt forget to kiss the Dice guys !! ☺️ 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gokholtante Posted March 13, 2018 Report Share Posted March 13, 2018 Hoor ik nog aan wie ik mijn grove gok moet betalen en hoeveel Euro ik moet storten voor 50 dollar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted March 13, 2018 Report Share Posted March 13, 2018 4 minuten geleden zei Gokholtante: Hoor ik nog aan wie ik mijn grove gok moet betalen en hoeveel Euro ik moet storten voor 50 dollar? Ik stuur je een berichtje Gokholtante :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted March 16, 2018 Author Report Share Posted March 16, 2018 Ik mis de gokken van @Hillichance, @ROELETTE, @KevkeHMD en zijn maatje nog! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROELETTE Posted March 16, 2018 Report Share Posted March 16, 2018 24 minuten geleden zei JackPot: Ik mis de gokken van @Hillichance, @ROELETTE, @KevkeHMD en zijn maatje nog! 100$ max bet op scrumpdiduntilicious max bet en dubbelen, als je die echt niet kan vinden dan buffalo gold. Dubbelen en bij 200$ stoppen of bij 0. @JackPot moet hm uiteraard wel spinnen;) en uiteraard filmen:p 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hillichance Posted March 16, 2018 Report Share Posted March 16, 2018 Graag live, zodat ik kan meekijken. 50 dollar (41 euro?) conform pianostrategie inzetten op een automatische roulette! Alles in 1 bet; 50 ct bets is 100 piano-toetsen en daarmee een prachtige symfonie! Wel flink staccato inzetten, anders krijg je niet alle 50 dollars erop... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gokholtante Posted March 16, 2018 Report Share Posted March 16, 2018 Ha, ha, ha, pianospelen......dat doe ik ook altijd als de bal alle kanten opstuiten en ik niet meer weet wat ik in moet zetten........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted March 16, 2018 Report Share Posted March 16, 2018 2 uur geleden zei ROELETTE: 100$ max bet op scrumpdiduntilicious max bet en dubbelen, als je die echt niet kan vinden dan buffalo gold. Dubbelen en bij 200$ stoppen of bij 0. @JackPot moet hm uiteraard wel spinnen;) en uiteraard filmen:p Gaan we regelen Roel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted March 16, 2018 Report Share Posted March 16, 2018 1 uur geleden zei Hillichance: Graag live, zodat ik kan meekijken. 50 dollar (41 euro?) conform pianostrategie inzetten op een automatische roulette! Alles in 1 bet; 50 ct bets is 100 piano-toetsen en daarmee een prachtige symfonie! Wel flink staccato inzetten, anders krijg je niet alle 50 dollars erop... We gaan het mooiste roulette concert ooit spelen :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gokholtante Posted March 16, 2018 Report Share Posted March 16, 2018 1 hour ago, TheGreatOne said: We gaan het mooiste roulette concert ooit spelen :-) Dat moet ik zien en horen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D'n Kicker Posted March 17, 2018 Report Share Posted March 17, 2018 Op 12-3-2018 om 14:14 zei TheGreatOne: Deze aardige jongeman heeft een enveloppe met geluk fiches en briefjes door mijn deur gegooid met een lief briefje erbij. Binnenkort te zien op een YT kanaal near you :-) Good luck en have fun in Vegas. Maak er een mooie trip van! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tracasse Posted March 19, 2018 Report Share Posted March 19, 2018 Als het nog mogelijk is graag bij de roulette 15 dollar op 15 en 9 dollar op 9 tijdens dezelfde spin 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chuckmeister Posted March 19, 2018 Report Share Posted March 19, 2018 Hmmm.... 100 dollar ....Max bet (3,75) op Buffalo Grand ..... please? pm me maar voor bankdetails incl. wisselkoers ........ graag een filmpje uiteraard ..... enne.....stoppen bij 300 dollar of meer..... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted March 19, 2018 Report Share Posted March 19, 2018 Hmmm.... 100 dollar ....Max bet (3,75) op Buffalo Grand ..... please? pm me maar voor bankdetails incl. wisselkoers ........ graag een filmpje uiteraard ..... enne.....stoppen bij 300 dollar of meer.....Pm me even je telefoon nummer als je wilt. Kan schijnbaar geen pm vanuit hier sturen dan gooi ik je in de speciale app hiervoor met foto ‘s en films die hier niet kunnen ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhellevo Posted March 19, 2018 Report Share Posted March 19, 2018 1 uur geleden zei TheGreatOne: Pm me even je telefoon nummer als je wilt. Kan schijnbaar geen pm vanuit hier sturen dan gooi ik je in de speciale app hiervoor met foto ‘s en films die hier niet kunnen ;-) Daar wil ik ook in, kan ik gelijk bijhouden wanneer jullie live gaan uitzenden !! is het al gebeurt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted March 20, 2018 Report Share Posted March 20, 2018 We gaan waarschijnlijk over een kleine 2 uur via Facebook live. Voor Gokholtante, D’n Kicker, Roel, Hilli, chuckmeister, dannyboy en natuurlijk voor ons zelf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xxTheMikeyxx Posted March 20, 2018 Report Share Posted March 20, 2018 Jordi alweer kapot zo te zien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tracasse Posted March 20, 2018 Report Share Posted March 20, 2018 5 minuten geleden zei TheGreatOne: We gaan waarschijnlijk over een kleine 2 uur via Facebook live. Voor Gokholtante, D’n Kicker, Roel, Hilli, chuckmeister, dannyboy en natuurlijk voor ons zelf En mijn bet dan? ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts