Spring naar bijdragen

Voorstellen


Autocall

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen! Hier een man van 33 jaar. Zolang ik mij kan herinneren ben ik geïnteresseerd in alle gok gerelateerde onderwerpen. Ben zelf niet echt een gokker, maar kan wel genieten van alles wat met gokken te maken heeft, de sfeer, de spanning en vooral de gezelligheid. Ik lees soms al mee met dit leuke forum, maar door de aanmelding nu ook de mogelijkheid om een keer te reageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dannyboy:

Een warm welkom. Nou met die gezelligheid zit het hier wel goed. 1f609.png er zijn wat meetings die lopen, en die brengen gegarandeerd de dingen waarvan jij geniet zoals je beschrijft 270c-1f3fb.png1f609.png

Ja! meetings! lijkt mij erg leuk! Wanneer is de volgende meeting ? Las ergens 30 maart in nijmegen? 

 

* oh laat maar :) zie al een onetime meeting topic

bewerkt door Autocall (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.