Spring naar bijdragen

Hoi!


Pokerpoes

Aanbevolen berichten

Hai Onetimers,

Hier nog een verdwaalde PI'r, in het echte leven Berbera. Jarenlang met bijzonder veel plezier deelgenomen aan van alles en nog wat op het mooiste en beste pokerforum van Nederland. Oa teamlid geweest van het legendarische en niet heel succesvolle pokerteam, mede-organisator geweest van talloze PI vs de rest toernooien en heb ik met PI diverse Vegas trips gemaakt. Ben zelfs nog een tijdje werkzaam geweest voor Everest poker, wie kent het niet...

Na Everest ben ik me gaan toeleggen op het weren van wilde dieren uit circussen, heb ik een tijdje kunst verkocht, deed ik aan fondsenwerving voor gehandicapte kinderen en werk ik momenteel als manager bij een welzijnsorganisatie.

Kom hier een beetje lurken en genieten van Arminius' enthousiasme ❤️❤️

 

Foto: uit de oude doos; inmiddels 10 jaar en kilo geleden

 

 

IMG_8373.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.