LasVegasNic Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Welkom in onze Pawn Shop! Heb je €a$h nodig en heb je iets te verpanden? Dat kan hier! Je hoeft er niet voor naar Las Vegas! Onderhandel zelf met onze One-Timers. Het is niet mogelijk om je vrouw of schoonmoeder te verpanden! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted March 18, 2015 Report Share Posted March 18, 2015 Yeah ons eigen Pawn Shop. Kijk graag naar de Pawn Shop series op Discovery en uiteraard volgende week even langs in Las Vegas bij Pawn Stars (zit vlak bij ons hotel Riviera) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buck Posted March 18, 2015 Report Share Posted March 18, 2015 Haha cool! Ik heb Saving Private Ryan - Band of Brothers Airborne jassen liggen, inclusief AA (All American, niet Alcoholics Anonimous) 82nd Airborne patch op de mouw...OK die gasten in de film waren van the 101st Screaming Eagles maar dat is maar een detail. Ik heb zowel de vroege WWII M42 jacket (Operation Overlord Normandy Campaign, zie Private Ryan en eerste afleveringen Band of Brothers), als de M43 (Operation Market Garden Arnhem Campaign, zie A Bridge Too Far en de afleveringen van Band of Brothers vanaf Hells Highway.) Wie maakt me los? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted March 18, 2015 Report Share Posted March 18, 2015 Geheel in pawnshop stijl: In de camera kijkend: These items are highly collectible, I REALLY want them, but I do not want to pay too much, I need to make a nice profit. Tegen de beteuterde klant: I can't move them that fast, there is not a lot of demand for them, I'll take them of your hands for $5. For the whole lot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buck Posted March 19, 2015 Report Share Posted March 19, 2015 Ow Come on! You can do better than 5 bucks...how 'bout 50 for the both of 'em? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted March 21, 2015 Report Share Posted March 21, 2015 You know what? I give you $5 a piece in store credit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 Gisteren avond nog Pawn Shop gekeken en aangezien ik er volgende week ben vraag ik mij het volgende af: Zal ik andere mensen aantreffen in deze Pawn Shop, aangezien die 24u per dag open is zullen ze er ongetwijfeld niet altijd zijn. Als de camera's niet draaien zullen de mensen dat echt belazerd worden als ze met iets komen wat ze willen verkopen maar totaal geen verstand van hebben? Wat zou het goedkoopste zijn om er te kopen. Toch leuk om als souveniertje iets mee te nemen daar :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 Volgens mij heb je al een blik neushoornpoep voor onder de $10 B-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maris Posted March 24, 2015 Report Share Posted March 24, 2015 Gisteren avond nog Pawn Shop gekeken en aangezien ik er volgende week ben vraag ik mij het volgende af: Zal ik andere mensen aantreffen in deze Pawn Shop, aangezien die 24u per dag open is zullen ze er ongetwijfeld niet altijd zijn. Als de camera's niet draaien zullen de mensen dat echt belazerd worden als ze met iets komen wat ze willen verkopen maar totaal geen verstand van hebben? Wat zou het goedkoopste zijn om er te kopen. Toch leuk om als souveniertje iets mee te nemen daar :-) Als je erheen gaat, laat je achteraf dan nog ff weten of het de moeite waard is? Wij zitten in twijfel of we dit in ons dagtrapje op moeten nemen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted March 24, 2015 Report Share Posted March 24, 2015 Ja, een mooie video uit de pawnshop is zeer welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shameless Posted March 27, 2015 Report Share Posted March 27, 2015 PawnShop regeert. Maak ff een foto samen met de boys als je er bent. Zeg maar, voor hun Nederlandse fans :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted March 27, 2015 Report Share Posted March 27, 2015 Staan rijen buiten en zeer commercieel opgezet. Wij reden door toen we het zagen ;-)'maar week is nog niet voorbij Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted March 28, 2015 Author Report Share Posted March 28, 2015 Staan rijen buiten en zeer commercieel opgezet. Wij reden door toen we het zagen ;-)'maar week is nog niet voorbij Klopt is booming Business, ze gaan ook uitbreiden. De reden dat het vrijdag heel druk was omdat ze gratis T Shirts en handtekeningen uitdeelden. Bekijk hun site! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted March 28, 2015 Report Share Posted March 28, 2015 Is toch een zegen voor dat soort tenten. Discovery Channel komt langs en BOOM! Zelfde is ook gebeurd met Green Valley Ranch. Geen hond gaat naar just for fun GVR, ligt aardig eind uit de route en zo speciaal is het allemaal niet, maar omdat ze op TV zijn geweest wil iedereen toch even gluren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted March 28, 2015 Author Report Share Posted March 28, 2015 Is toch een zegen voor dat soort tenten. Discovery Channel komt langs en BOOM! Zelfde is ook gebeurd met Green Valley Ranch. Geen hond gaat naar just for fun GVR, ligt aardig eind uit de route en zo speciaal is het allemaal niet, maar omdat ze op TV zijn geweest wil iedereen toch even gluren. Klopt, valt op dat ze de laatste tijd wel heel veel docu-stories hebben over Las Vegas bedrijven. Van auto's tot grote aquariums en nog veel meer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted March 28, 2015 Report Share Posted March 28, 2015 Ja, dat met die aquaria snap ik ook niet zo. Sowieso ben ik even kwijt waar Discovery Channel mee bezig is: Alleen nog maar rare real-life docu's over auto's pimpen, wacky bedrijven die boshutten bouwen en krabvissers. Vroeger waren het echt leuke series zoals "We build this city" duurde gewoon een paar uurtjes en dan deden ze even uit de doeken hoe New York/Istanbul/Peking tot stand is gekomen. Veel leuker. En dan natuurlijk de klassieker: How it is made! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted March 28, 2015 Author Report Share Posted March 28, 2015 Als we dan toch iets gaan maken doen we het meteen goed en dan hoeven we niets meer te verpanden. Wie verzorgt het transport? https://youtu.be/rFDsSMDeV3w Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted March 28, 2015 Report Share Posted March 28, 2015 Ha! Ik wist niet dat het hart van een €2 eigenlijk uit meerdere lagen bestond! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted March 28, 2015 Author Report Share Posted March 28, 2015 Ha! Ik wist niet dat het hart van een €2 eigenlijk uit meerdere lagen bestond! Weer iets geleerd vandaag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted March 28, 2015 Report Share Posted March 28, 2015 Ik heb ook nog geleerd dat het kringloop centrum maar tot 1200 open is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted March 29, 2015 Author Report Share Posted March 29, 2015 Ik heb ook nog geleerd dat het kringloop centrum maar tot 1200 open is Hahaha, dat wordt vroeg opstaan CashCow Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SubAqua Posted April 3, 2015 Report Share Posted April 3, 2015 Staan rijen buiten en zeer commercieel opgezet. Wij reden door toen we het zagen ;-)'maar week is nog niet voorbij @TheGreatOne, ben je er later nog heen geweest, ben best benieuwd, staat ook nog op mijn to-do lijstje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted April 3, 2015 Report Share Posted April 3, 2015 Nee niet terug geweest, hopelijk gaat @Maris en laat zij ons horen of het nog de moeite waard is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Ik had wat geld nodig en dacht, weet je wat ik ga in Miami even een Pawn Shop reviewen. Ik in een foute wijk alleen met mijn auto en ik voor de deur en dacht. Fuck had ik @ROELETTE maar bij me ;-) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xxTheMikeyxx Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Ik had wat geld nodig en dacht, weet je wat ik ga in Miami even een Pawn Shop reviewen. Ik in een foute wijk alleen met mijn auto en ik voor de deur en dacht. Fuck had ik [mention=213]ROELETTE[/mention] maar bij me ;-)Ik was er niet naar binnen gegaan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts