FopSmurf1 Posted April 22, 2018 Report Share Posted April 22, 2018 (edited) De jackpot van de Euromillions loterij heeft een astronomisch hoogtepunt bereikt, nl. € 138.000.000,00. Inderdaad....138 miljoen euro(otjes) Onze Oerhollandse Eurojackpot kan daar voorlopig niet tegen op. Wie had dat gedacht: Van 3 hoog achter naar nummer 312 (quote 500) Van lijn 5 naar een X5 Van een bijbaan naar een golfbaan Van nog maar 1 piek in de boom, naar 138 miljoen op de bank Van een subtropisch zwemparadijs, naar een paradijs in de tropen Van een knak (worst) naar een gevulde slak Van koopjesjacht, naar een zeiljacht Van een eigen voortuin, naar een fortuin Van een OneTimer dromen, naar ruimschoots rondkomen ??? Wil je nog wat eurootjes uitgeven. Alles is te koop: Zandbak met Palmbomen, Zweven met Teven, Varen met de Ware, From Russia with Love, en wat je zeker niet voorbij wilt laten schieten First Class Free Dining ? Kortom wie gaat er voor de trekking van 24-04-2018 een lot of loten kopen voor € 2,50 per stuk ? De Fopsmurf heeft er maar weer eens € 25,00 tegen aangegooid. Edited April 22, 2018 by FopSmurf1 (see edit history) 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Empty Wallet Posted April 23, 2018 Report Share Posted April 23, 2018 De jackpot van de Euromillions loterij heeft een astronomisch hoogtepunt bereikt, nl. € 138.000.000,00. Inderdaad....138 miljoen euro(otjes) Onze Oerhollandse Eurojackpot kan daar voorlopig niet tegen op.Wie had dat gedacht: Van 3 hoog achter naar nummer 312 (quote 500) Van lijn 5 naar een X5 Van een bijbaan naar een golfbaan Van nog maar 1 piek in de boom, naar 138 miljoen op de bank Van een subtropisch zwemparadijs, naar een paradijs in de tropen Van een knak (worst) naar een gevulde slak Van koopjesjacht, naar een zeiljacht Van een eigen voortuin, naar een fortuin Van een OneTimer dromen, naar ruimschoots rondkomen Wil je nog wat eurootjes uitgeven. Alles is te koop: Zandbak met Palmbomen, Zweven met Teven, Varen met de Ware, From Russia with Love, en wat je zeker niet voorbij wilt laten schieten First Class Free Dining Kortom wie gaat er voor de trekking van 24-04-2018 een lot of loten kopen voor € 2,50 per stuk ? De Fopsmurf heeft er maar weer eens € 25,00 tegen aangegooid.Euromillons is Belgisch toch? Waar koop je dan je loten? Ik heb mij laten vertellen dat je in Nederland deze loten niet kan kopen...Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LMGB024 Posted April 24, 2018 Report Share Posted April 24, 2018 Zijn deze online nog te koop, dan haal ik er ook nog een paar;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted April 24, 2018 Report Share Posted April 24, 2018 Super mooi die lotto's met grote bedragen, uiteindelijk blijft de kans op een dodelijk ongeluk vele malen groter, maar mijn gevoel zegt dat een prijs winnen in de Euromillions wel beter voelt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FopSmurf1 Posted April 27, 2018 Author Report Share Posted April 27, 2018 (edited) Helaas, afgelopen dinsdag is de jackpot van ruim € 138.000.000,00 er uitgegaan. Vandaag start de jackpot op € 17.000.000,00. Nieuwe kansen, nieuw geluk! @FopSmurf1 won twee keer het gigantische bedrag van € 6,30 en één maal € 4,40. @Rick007 Loten kan je ook gewoon online kopen bij de Belgische Nationale Loterij. Ook zijn er clubs in Nederland die gezamenlijk loten inkopen. Loten kopen via een tussenhandelaar in Nederlands raad ik af. Je ziet veelal niet je werkelijke loten en nummers. Misschien kan een van de moderators een poule starten voor de euromillions loterij. @TheGreatOne doet dit volgens mij ook al voor de Nederlandse staatsloterij (hoewel het daarover de laatste tijd erg stil is op dit forum) Edited April 27, 2018 by FopSmurf1 Afbeelding vergeten (see edit history) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FopSmurf1 Posted September 21, 2018 Author Report Share Posted September 21, 2018 De jackpot staat vandaag op € 130.000.000,00! Meespelen vanuit Nederland kan via The Lotter. Ik heb maar weer eens 2 loten gekocht voor € 12,50. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavrosken Posted February 2, 2019 Report Share Posted February 2, 2019 De jackpot van 120 miljoen is er niet uit. Nu dinsdag 128 miljoen te winnen. We blijven dromen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts