Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €100,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo!

Ik ben delyver! Misschien kennen mensen mij nog van pokerinfo waar ik jarenlang lid van ben geweest.

Ik zou mezelf niet willen omschrijven als een enorme gokker, maar af en toe een klein gokje kan geen kwaad :)

Uiteraard ben ook ik een groot Vegas fanaat. Een geweldige stad waar oneindig veel te doen is!

Gelijk maar beginnen met een vraag:

Wat vinden jullie de ideale lengte van je Vegas trip?

Houden jullie het bij 3 dagen zoals de meeste Amerikanen?

Of gaan we voor de standaard 7a8 dagen?

Of houden mensen het hier nog langer vol? :D

Groet!

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Hey @Delyver, leuk dat je er bij bent. Wat versta je over een klein gokje en wat voor gokspelletjes speel je zoal? :P

Ik ben net als jij een echte Vegas fanaat, het is zelfs zo erg dat ik een website over Las Vegas heb geschreven (http://www.vegasinfo.nl/), misschien kende je 'm al wel.

Hoe vaak ben jij er nu geweest? Ik zelf nog maar twee keer en de laatste trip was eind maart dit jaar.

Ik denk dat mijn ideale Las Vegas trip ongeveer 12 nachten zal zijn, zoals je al zegt in je post, er is oneindig veel te doen, dus als ik er ben wil ik er ook goed van genieten! Eind maart was ik er 2,5e week en dat vond ik eigenlijk net iets te lang.

Veel plezier op Onetime, Vegasssssssssssssssssssssssss baby!

Geplaatst

afgelopen keer 8 dagen geweest, en ik blijf me dan opgejaagd voelen. ben op dag 2 al bang dat ik niet overal aan toekom wat ik wil doen. En op dag 7 al spijt dat ik (weer) dingen gemist heb. Zou dus graag weer eens een keertje 2 weken er naar toe willen, zodat ik ook kan gaan genieten van het zwembad en verschillende toernooien kan spelen. 8 dagen had toch als nadeel dat er maar 1 vol weekend in zat, en als pokerspeler wil je juist graag in de weekenden spelen. Aangezien we ook nog andere verplichtingen ( ;) ) hadden (KA + Avicci) blijft er verrekte weinig tijd over om ontspannen te spelen.

(Maar ja, we waren samen.. dus je weet hoe ik er over denk hahaha)

Geplaatst

@Delyver, leuk dat je Las Vegasfanaat bent. Ik ben sinds 1995 besmet met het Las Vegasvirus. Net als @Bon Sjans heb ik een eigen Las Vegas site. Hoe kan het ook anders I Love Las Vegas. Ik ben er pas vier keer geweest maar wil vaker gaan en dan ook minimaal een week. Net als @Maris heb ik de laatste 2 keer dat gevoel ook gehad. Je wilt zoveel zien, doen. Vegas is ook om te relaxen en niets moet ;-)

Geplaatst
Hoi!

Veel bekende gezichten hier en heb dus ook maar even een accountje aangemaakt.

Dat was hem.

Doei

OneTime zonder HansytheKing is niet compleet. Dank voor het aanmelden en op een mooie leerzame en passie volle tijd waar gaming wonderen nog bestaan :-)

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.