Nomore Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Ik kan me goed herinneren dat 'vroeger' de duitse lotto erg hot was in Nederland. Mensen die in Duitsland lootjes gingen kopen omdat hier de prijzen vele malen groter waren dan in Nederland. Met de komst van de Eurojackpot in Nederland is het misschien nu minder interessant en belangrijk. Zijn er nog OneTimers die meespelen met de Duitse lotto of dit in het verleden hebben gedaan? Hebben jullie nog mooie 'smokkelverhalen' waarbij jullie je duitse lotto loten verstopten in de auto als je de grens over ging ? Of maak ik het hiermee mooier en spannender dan het daadwerkelijk is? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted May 18, 2015 Report Share Posted May 18, 2015 Ja, de Duitse Lotto was hot, grotere prijzen en betere uitbetalingen. Tegenwoordig met het internet heb je zoveel keuze en is de Duitse Lotto een beetje uit de gratie geraakt ook n.a.v. diverse fraudes bij tussen personen die de Duitse Lotto aanboden. Heb er zelfs een artikel over geschreven hier op Onetime: https://onetime.nl/geld/loterij/duitse-lotto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted May 22, 2015 Report Share Posted May 22, 2015 Vroeger had je ook van die Duitse Staatsloterijen die heel verleidelijk eruit zagen.Hele hoge prijzen. Ik ben nooit ingestapt. Op het internet lees ik geen goede verhalen over SLK en NLK. Ik houd het gewoon bij ons OneTime staatsloterij clubje >- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts