Spring naar bijdragen

15 miljoen bondscoaches


Nomore

Aanbevolen berichten

Ben jij er ook zo eentje? Die het beter weet dan iemand anders? Ik kan me voorstellen dat iedereen het beter denkt te weten dan Louis van Gaal met zijn soms zo opmerkelijke acties zoals met Radamel Falcao. Maar weten we echt zo veel van voetbal dat we voetbaluitslagen kunnen voorspellen? En heb je daar ook ooit geld op ingezet? Plaats hier je voorspellingen voor de komende wedstrijden of je tips bij het inzetten op uitslagen van voetbalwedstrijden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je wat me ook opvalt? Dat er altijd een totale wielernitwit (Die ene bejaarde van de personeelsadministratie die het verschil tussen Parijs Roubaix en de ronde van Langkawi niet zou kunnen onderscheiden) er altijd met de poet vandoor gaat! Ik was vorig jaar in de 5e etappe al mijn halve team kwijt. (Contador, Froome, Cavendish, Gerrans)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat Terpstra dan toch een beetje de troonopvolger is, samen met Gerrans, Thomas en Stannard.

Lars Boom in elk geval niet, ik snap niet waarom men hem zo hoog heeft zitten voor het klassieke werk, de man heeft een erg beperkt motortje. Koersen tot een kilometer of 200 lukken nog wel of een korte explosieve proloog of korte tijdrit, maar daarna gaat toch het licht snel uit. De man heeft nog nooit top 30 gereden in Vlaanderen of Roubaix. Sagan heeft het tactisch inzicht van een boerderijdropje, daar komt het ook niet van. Misschien Dat ik nog wat geld op Degenkolb ga zetten! Beul van een kerel en een hele ploeg die zonder enige twijfel voor hem gaat rijden, mannen als De Kort en Dumoulin die je 100% onvoorwaardelijk kunt opeisen is niet mis!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 maanden later...

15 miljoen bondscoaches is weer heel erg toepasselijk deze dagen. Nu overigens in het feit dat er 15 miljoen bondscoaches zijn die het beter kunnen dan de bondscoach van Oranje Danny Blind. Mijn idee zou zijn dat de KNVB volledig schoon schip moet maken, maar ik kan me voorstellen dat dit pas gebeurt als Nederland officieel is uitgeschakeld in plaats van de officieuze uitschakeling zoals deze er nu is!

Bart van Oosterveen (zoals Voetbal Inside Bert van Oostveen) betiteld heeft al aangegeven dat hij niet vrijwillig opstapt, waarschijnlijk omdat hij dan een grote afkoopsom misloopt. Maar zou het niet terecht zijn bij dit enorme falen, dat op zijn conto is te schrijven, dat hij de laan uitvliegt met pek en veren in plaats van een bak geld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.