JackPot Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Ben jij er ook zo eentje? Die het beter weet dan iemand anders? Ik kan me voorstellen dat iedereen het beter denkt te weten dan Louis van Gaal met zijn soms zo opmerkelijke acties zoals met Radamel Falcao. Maar weten we echt zo veel van voetbal dat we voetbaluitslagen kunnen voorspellen? En heb je daar ook ooit geld op ingezet? Plaats hier je voorspellingen voor de komende wedstrijden of je tips bij het inzetten op uitslagen van voetbalwedstrijden! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted March 18, 2015 Report Share Posted March 18, 2015 Ik gok regelmatig via de TOTO via de plaatselijke Primera en ga eigenlijk altijd voor de outsiders in 3 wedstrijden. Zodat ik bij een inleg van 5 euro een paar honderd euro opstrijk als mijn voorspellingen kloppen :-) Wat uiteraard niet vaak voorkomt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted March 18, 2015 Report Share Posted March 18, 2015 Sorry, voetbal vind ik voor paupers. #doemijmaarwielrennen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted March 18, 2015 Report Share Posted March 18, 2015 Ik voel een poultje aankomen :-) #opvoetbalenwielrennen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted March 19, 2015 Report Share Posted March 19, 2015 Oh, op de Tour gaan we strakjes ZEKER heel dik wedjes maken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tracasse Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 Doe je ook mee aan een tourspel/wielerjaarspel CashCow? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 Ja, op mijn werk hebben we eentje, maar die is laffig. Ik vind de spellen waarbij je vóór de Tour een team moet samenstellen het leukst. Eén keer instellen en dan maar afwachten hoe het loopt. Deze tourpoule speel ik graag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tracasse Posted March 24, 2015 Report Share Posted March 24, 2015 Ja eens. Doe ook elk jaar mee aan 1 of meerdere poulen. Dit jaar voor het eerst ook aan een wielerjaarspel. Directeur sportief van wielerrevue.nl Ben benieuwd of dat me gaat bevallen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted March 24, 2015 Report Share Posted March 24, 2015 Wat me daar tegenstaat is dat het €5 per team kost en dat de prijsjes maar matig zijn en ook nog eens gesponsord. Dat moet toch wel wat dikker kunnen lijkt me! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tracasse Posted March 25, 2015 Report Share Posted March 25, 2015 Ja absoluut waar. Maar vind het leuk om is een keer mee te doen en hoop op de grote prijzen met andere pouls waar ik aan meedoe. Rondom de klassiekers en de tour. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted March 25, 2015 Report Share Posted March 25, 2015 Weet je wat me ook opvalt? Dat er altijd een totale wielernitwit (Die ene bejaarde van de personeelsadministratie die het verschil tussen Parijs Roubaix en de ronde van Langkawi niet zou kunnen onderscheiden) er altijd met de poet vandoor gaat! Ik was vorig jaar in de 5e etappe al mijn halve team kwijt. (Contador, Froome, Cavendish, Gerrans) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tracasse Posted March 27, 2015 Report Share Posted March 27, 2015 Yup.. das het nadeel van zo'n spel. Heb je net een lekker team, en 1 of 2 valpartijen verder hou je 3 man en een paardenkop over... Had verleden jaar precies hetzelfde... enorm frustrerend... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted March 27, 2015 Report Share Posted March 27, 2015 Volgend jaar mijn poule laten invullen door Herbert Dijkstra dan maar, die heeft er net zoveel kijk op als die bejaarde van de personeelsadministratie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tracasse Posted March 27, 2015 Report Share Posted March 27, 2015 Hahaha en dan toch trots zijn als je wint? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted March 28, 2015 Report Share Posted March 28, 2015 Hey! Whatever brings home the bacon ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tracasse Posted March 28, 2015 Report Share Posted March 28, 2015 Haha.. binnenkort vlaanderen en roubaix, zonder de topfavorieten boonen en cancellara. Wie gaat er winnen en op wie gaan jullie inzetten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted March 28, 2015 Report Share Posted March 28, 2015 Ik denk dat Terpstra dan toch een beetje de troonopvolger is, samen met Gerrans, Thomas en Stannard. Lars Boom in elk geval niet, ik snap niet waarom men hem zo hoog heeft zitten voor het klassieke werk, de man heeft een erg beperkt motortje. Koersen tot een kilometer of 200 lukken nog wel of een korte explosieve proloog of korte tijdrit, maar daarna gaat toch het licht snel uit. De man heeft nog nooit top 30 gereden in Vlaanderen of Roubaix. Sagan heeft het tactisch inzicht van een boerderijdropje, daar komt het ook niet van. Misschien Dat ik nog wat geld op Degenkolb ga zetten! Beul van een kerel en een hele ploeg die zonder enige twijfel voor hem gaat rijden, mannen als De Kort en Dumoulin die je 100% onvoorwaardelijk kunt opeisen is niet mis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted April 1, 2015 Report Share Posted April 1, 2015 Ik had geen idee dat die wielrenners ook verstand hadden van voetbal. Jullie wielerfanaten mogen wel een eigen topic aanmaken want van wielrennen heb ik nog minder verstand dan van voetbal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted April 2, 2015 Report Share Posted April 2, 2015 Gaan we doen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted September 8, 2015 Author Report Share Posted September 8, 2015 15 miljoen bondscoaches is weer heel erg toepasselijk deze dagen. Nu overigens in het feit dat er 15 miljoen bondscoaches zijn die het beter kunnen dan de bondscoach van Oranje Danny Blind. Mijn idee zou zijn dat de KNVB volledig schoon schip moet maken, maar ik kan me voorstellen dat dit pas gebeurt als Nederland officieel is uitgeschakeld in plaats van de officieuze uitschakeling zoals deze er nu is! Bart van Oosterveen (zoals Voetbal Inside Bert van Oostveen) betiteld heeft al aangegeven dat hij niet vrijwillig opstapt, waarschijnlijk omdat hij dan een grote afkoopsom misloopt. Maar zou het niet terecht zijn bij dit enorme falen, dat op zijn conto is te schrijven, dat hij de laan uitvliegt met pek en veren in plaats van een bak geld? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuckySeven Posted September 8, 2015 Report Share Posted September 8, 2015 Zal Patrick kluivert er klaar voor zijn??!! Ze laten tenslotte iedereen de revue passeren!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted September 9, 2015 Report Share Posted September 9, 2015 Het feit dat Blind niet nu al eruit gegooid is na 2 finales verloren te hebben en kinderlijke fouten met de opstelling en wissels te hebben gemaakt geeft al aan dat v Oosterveen ook totaal ongeschikt is voor zijn baan. En wij als land zijn de dupe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remco86 Posted September 11, 2015 Report Share Posted September 11, 2015 En wij als land zijn de dupe. Die dramatisering vanwege een potje voetbal, heerlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted September 11, 2015 Report Share Posted September 11, 2015 De economie gaat honderden miljoenen mislopen hoor, al dat eten bier en prullaria die nu niet gekocht gaan worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted September 16, 2015 Author Report Share Posted September 16, 2015 Het is inderdaad naast een sportief debacle ook zeer zeker een economisch debacle. Het zal vast niet zo erg zijn dat het ook betekent dat we weer zuur gaan krijgen na het zoet van de afgelopen prinsjesdag maar toch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts