Spring naar bijdragen

Waar geef jij je vakantiegeld aan uit in 2015


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...

Het vakantiegeld wordt inderdaad gebruikt om op vakantie te gaan. Aangezien deze al gedeeltelijk betaald is gaat het geld grotendeels naar de spaarrekening en wordt het ook gebruikt om wat saldo's aan te zuiveren. Als we uiteindelijk op vakantie gaan schuiven we het geld weer van de spaarrekening naar de betaalrekening. Uiteindelijk gaat dit geld ook weer gewoon op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LowLands dat is toch geen vakantie? Hoewel dat toch wel met een camping is? Ja ik klink nu een beetje dom, maar ik snap de lol niet alleen in de modder springen en slapen ;). @bet1drink2 maar misschien kan je me omlullen en liggen we met de OneTimers volgend jaar wel op LowLands in plaats van het saaie Vegas ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen vakantie idd, maar dat is ook niet de insteek van dit topic.

Ik ben zelf ook niet zo van de gorigheid en onverzorgdheid, ik hoop ook dat we drie dagen prachtig weer hebben :D.

Verder houd ik gewoon enorm van muziek en de sfeer op festivals in het algemeen. Ik heb er in ieder geval megaveel zin in! En en ''echte'' vakantie zat er toch al niet in deze vakantie $wise voor onze vriendengroep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondanks dat ik geen vakantiegeld krijg, heb ik zojuist wel mijn teruggaaf van de belastingdienst ontvangen over 2014. Een belangrijke uitgave die ik hier altijd mee doe is het steunen van enkele goede doelen die gerelateerd zijn aan kinderen zoals Make a Wish, Stichting Opkikker en het Ronald McDonald Fonds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondanks dat ik geen vakantiegeld krijg, heb ik zojuist wel mijn teruggaaf van de belastingdienst ontvangen over 2014. Een belangrijke uitgave die ik hier altijd mee doe is het steunen van enkele goede doelen die gerelateerd zijn aan kinderen zoals Make a Wish, Stichting Opkikker en het Ronald McDonald Fonds.

Goed bezig JackPot! Zijn dit soort giften nog aftrekbaar. Niet dat je het daar voor moet doen :)>-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.