Guest [Verwijderde Gebruiker] Posted April 27, 2015 Report Share Posted April 27, 2015 Iemand wel eens meegedaan met het Miljoenenspel van de Staatsloterij en geluk gehad? Vandaag voor de 4e keer meegedaan met 10 losse loten en het was helaas helemaal niks. Volgens mij is de winkans van deze loterij ook niet echt hoog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted May 24, 2015 Report Share Posted May 24, 2015 Ik heb het laatste jaar een paar keer meegedaan met het miljoenenspel als er een aanbieding is bij de Primera (2 + 1 gratis) het is dan nog steeds geen goede deal maar dan wil ik het wel eens doen om een gokje te wagen bij de vrienden loterij. Ik heb hier ook een filmpje van gemaakt een paar maanden geleden en zal deze binnenkort even uploaden op het OneTime Youtube kanaal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted May 24, 2015 Report Share Posted May 24, 2015 Neen, wat is de bedoeling? Lootje kopen en een miljoen winnen ? (Of niks winnen, dat komt natuurlijk ook wel eens voor) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted May 25, 2015 Report Share Posted May 25, 2015 Mijn broertje heeft enkele jaren meegespeeld met de Miljoenenloterij en ik kreeg recent een excel van hem waarin hij de inleg en winnings bijhield. Ik zal deze zsm proberen te plaatsen! Hij won twee weken geleden 400 euro in een trekking en stonden toen nog niet quitte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bon Sjans Posted May 25, 2015 Report Share Posted May 25, 2015 Haha nice @JackPot, ik benieuwd wat een gemiddeld persoon er nou doorheen jast in een aantal jaren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts