TheGreatOne Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Overal is op het internet kan je wel aanbiedingen vinden en met een beetje goed zoeken vind je wel een kortingscode voor je online bestelling of voucher voor een offline activiteit. Nu kijk is zelf op diverse websites als ik weer eens wat wil kopen of doen. Nu ben ik natuurlijk ook erg benieuwd of jullie dit doen en waar jullie kijken. Ik zal ook mijn pareltjes met jullie delen maar eerst wil ik die van jullie horen. http://www.kortingscode.nl Is er zo'n eentje die ik regelmatig gebruik voor BOL.com of bijvoorbeeld Zalando. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maris Posted March 24, 2015 Report Share Posted March 24, 2015 groupon.nl en voor ons noorderlingen dagpas.nl en www.deleukstedeal.nl Zie op die laatste nog een deal staan bij Fellini in Assen voor een High-Lunch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted March 24, 2015 Report Share Posted March 24, 2015 mmmm, groupon waar ken ik dat van? Jij enig idee @Maris? ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maris Posted March 25, 2015 Report Share Posted March 25, 2015 hahahaha nou ja, weet wel dat de mensen die daar gewerkt hebben extreem leuk en gezellig zijn.. weet niet waar dat aan ligt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted March 25, 2015 Report Share Posted March 25, 2015 B-) Wat doe je tegenwoordig eigenlijk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maris Posted March 26, 2015 Report Share Posted March 26, 2015 Op dit moment geen werk. Dus fulltime mezelf slimmer maken, solliciteren en netwerken.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted March 26, 2015 Report Share Posted March 26, 2015 Op dit moment geen werk. Dus fulltime mezelf slimmer maken, solliciteren en netwerken.. Kan je mooi hier netwerken en natuurlijk lekker posten. Laat die kortingscodes maar komen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted March 26, 2015 Report Share Posted March 26, 2015 Op dit moment geen werk. Dus fulltime mezelf slimmer maken, solliciteren en netwerken.. Wij zoeken echt BAKKEN met mensen @ work. Maar dat is wel in Amsterdam, net effe te ver zeker? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maris Posted March 27, 2015 Report Share Posted March 27, 2015 Ja in Adam vanuit kantoor werken wel pittig te bereizen. Tenzij het een 'zo awesome job' is dat ik het noorden er voor wil inruilen. Maar dan moet het wel een beste managementfunctie zijn lijkt me (Of kantoor in Groningen opzetten) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted March 27, 2015 Report Share Posted March 27, 2015 http://www.brandnewday.nl/over_ons/vacatures.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SubAqua Posted March 31, 2015 Report Share Posted March 31, 2015 Kennen jullie Ibood.nl, niet echt kortingscodes, maar wel dagelijkse aanbiedingen. De spullen moeten je dan wel net passen natuurlijk. Maar toch al wel wat aardige dingen gescoord op die manier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted April 1, 2015 Report Share Posted April 1, 2015 Kennen jullie Ibood.nl, niet echt kortingscodes, maar wel dagelijkse aanbiedingen. De spullen moeten je dan wel net passen natuurlijk. Maar toch al wel wat aardige dingen gescoord op die manier. Klopt, de iBOOD hunt vond ik altijd heel leuk. Moet natuurlijk net iets voorbij komen wat bij je past, nodig hebt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted April 2, 2015 Author Report Share Posted April 2, 2015 http://mrkortingscode.nl Met o.a. nu 20% korting op je V&D aankopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted April 2, 2015 Report Share Posted April 2, 2015 Nah, ik kom er bewust niet. Ik ken mezelf, ik ga allemaal zooi kopen omdat het zo goedkoop is. Maar feitelijk heb ik al die troep natuurlijk helemaal niet nodig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted April 3, 2015 Author Report Share Posted April 3, 2015 sweetdeal.nl heeft ook regelmatig zeer interessante acties. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted April 3, 2015 Report Share Posted April 3, 2015 Nederland helpt HEMA, HEMA helpt Nederland. Je kunt zo 20% korting scoren op 1 produkt. Hierbij sturen wij jouw code voor 20% korting op een HEMA product naar keuze, te gebruiken t/m 1 mei 2015. Zo verdiend! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiftyFifty Posted April 22, 2015 Report Share Posted April 22, 2015 http://www.kortingscode.nl Is er zo'n eentje die ik regelmatig gebruik voor BOL.com of bijvoorbeeld Zalando. Super! Net hier code gebruikt voor 12% korting bij Zalando! Me likesss!1!1! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest [Verwijderde Gebruiker] Posted June 11, 2015 Report Share Posted June 11, 2015 €80 Korting op een pakketreis (naar Vegas ) op Ebookers.nl met Kortingscode SOGOOD Geldig tot 14-06-2015, Min. bestedingswaarde €800 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted June 13, 2015 Report Share Posted June 13, 2015 €80 Korting op een pakketreis (naar Vegas ) op Ebookers.nl met Kortingscode SOGOODGeldig tot 14-06-2015, Min. bestedingswaarde €800 Thanks, Vegas here I come Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted June 13, 2015 Author Report Share Posted June 13, 2015 Dank je @edman meteen geboekt met die kortingscode. De OneTime manier. Las Vegas here we come. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest [Verwijderde Gebruiker] Posted June 13, 2015 Report Share Posted June 13, 2015 Geen dank! Mooi om zo andere Onetimers te helpen! Nice, Bellagio! Wil ik ooit ook nog eens overnachten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted June 13, 2015 Author Report Share Posted June 13, 2015 Voor 1000e, in een top tijd zitten met mooie vlucht, Bellagio en auto kan ik niet laten liggen. Er staat nog steeds een vrouw hier naast mij te dansen door jou @Edman ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted June 13, 2015 Author Report Share Posted June 13, 2015 Net van de Primera een mailtje gekregen (via mijn spaarkaart) dat ik gratis gebruik mag maken van een voucher om filmvoucher af te halen bij mijn eigen primera. Meteen ingevuld en kan hem maandag ophalen bij de Primera (kan kiezen uit een van de 5 geselecteerde films) Een gegeven paard kijk ik niet in de bek zodat ik dit met jullie kan en mag delen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bon Sjans Posted June 18, 2015 Report Share Posted June 18, 2015 Gevonden in het blad Kampioen (van de ANWB): TIEN GRATIS EBOOKS! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bon Sjans Posted June 18, 2015 Report Share Posted June 18, 2015 Wil je goedkoop reizen met de trein in de 1e klas? Dat kan al vanaf €13 (als je 3 tickets tegelijk koopt, wel letten op datum en reistijden) Check: treinreiziger.nl/reizen/kortingsacties/1e_klas_dagkaart_treinreiziger.nl_vanaf_13_euro-147067 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts