Spring naar bijdragen

Vakantieperiode: mobiel wel of niet mee op vakantie


Aanbevolen berichten

De vakantieperiode staat weer voor de deur en ik vroeg me af hoe jullie denken over je mobiele telefoon op vakantie.

Is dat het eerste dat op het lijstje staat om mee te nemen, of laten jullie die juist bewust thuis?

In de huidige tijden waarbij ook mobiel internet wereldwijd, maar zeker in Europa, tegen acceptabele prijzen is te gebruiken, neem ik hem zeker mee. Zowel om bereikbaar te zijn maar ook om toch nog een beetje het nieuws bij te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

Leuk onderwerp! Zelf werk ik op campings en eigenlijk iedereen die ik incheck, heeft telefoons, ipads, en laptops mee. Dit is tegenwoordig heel normaal. Echter het is ook de nummer 1 reden van ruzies op vakanties. Ik heb zelfs meerdere gasten gehad waarvan de man of vrouw halverwege de vakantie alleen terug ging of een eigen mobile huurde. Omdat de partner alleen maar op die apparaten bezig was en geen tijd vrijmaakte voor zijn gezin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De mobieletelefoon gaat zeker mee! Ik kan echt niet zonder en als ik dat ding ben vergeten (wat zelden voorkomt) voel ik me ontzettend kaal en leeg haha. Ik heb Vodafone en gebruik een bundel van 100MB voor 2 euro per dag best waarmee je ook nog een aantal minuten kunt bellen. Lekker goedkoop en tegelijkertijd al het laatste nieuws kunnen blijven checken, heerlijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi topic.

Ik heb hem thuis gelaten dit jaar.

Ik kwam thuis: Mijn telefoon zat zo vol met nieuwe berichten dat ik Whatsapp opnieuw moest installeren.

1000+ Appjes, 1000+ Mailtjes, 30 gemiste oproepen, 16 SMSjes en nog wat andere troep.

Per saldo: Niks gemist. Zelfs zo erg niks gemist dat ik wat mij betreft geeneens een smartphone meer hoef.

Ik merk zelfs dat ik die krengen een beetje ga haten, je kunt geen normaal gesprek meer met iemand voeren of er wordt op dat kreng gekeken. (Ook door mezelf overigens...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.