Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €100,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

• Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

Geplaatst
Haha, ik denk dat dat best meevalt als ik aan het werk ben @LasVegasNic, dan ga je daar toch met een andere mindset heen en daarnaast zal het hard werken zijn om goede filmpjes te maken.

Klopt, er komt nogal wat kijken om een filmpje, review, artikel online te zetten.Het is hard werken maar wel heel leuk om te doen.

• 1 maand later...
Geplaatst
Heb even uitgezocht hoeveel precies. In januari heb ik een procent gekocht voor $86,14 voor een serie toernooien die hij toen speelde. Dit was toen net winstgevend, ik kon $90 terug krijgen. Ik heb hem toen $72,40 laten houden voor een procent van de volgende reeks en dus $17,60 uitbetaald gekregen.

De tweede reeks leverde een resultaat van $161,38. Hiervoor heb ik een half procent gekocht à $152,50 voor de reeks waar hij nu mee bezig is en dus $8,88 uitbetaald gekregen.

Op dit moment heeft het me dus net geen $60 gekost en inmiddels heeft hij in de lopende toernooien al voor ongeveer $15k gecashed, waar ik voor een half procent inzit.

De rest van de toernooien waren teleurstellend qua resultaat. Wel leuk om elke ochtend wakker te worden en een hele reeks twitter updates te lezen van hoe het ging. Heb me natuurlijk zelf ook geërgerd aan de bad beats waarmee hij er elke keer uitvloog. :) Er is nog een klein beetje cash bijgekomen vanwege enkele satellites en heb zojuist $23,10 gestort gekregen en heb nog 1 % à $78 voor enkele toernooien in augustus staan.

Een half jaar lol heeft me op dit moment dus $36,84 gekost, met nog kans op een mooie onetimer in augustus.

• 2 maanden later...

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.