Jump to content

Beste pokeraar van OneTime naar WSOP 2016

LasVegasNic

Recommended Posts

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

• Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Wederom een cash van de speler die ik back. 15e 500k gtd at PHo, goed voor een kleine $7k. Leuk om elke keer de updates op twitter te lezen als ik wakker wordt.

Goed bezig. Wellicht kun je ons introduceren bij spelers waarvan wij een % willen kopen. Zo wordt het volgen leuker. Geniet ervan. Heb je nog events lopen waar je nog kunt cashen?

Dit zijn de toernooien die hij speelt, dus nog genoeg toernooien waar ik kan cashen.

Ik ken verder geen mensen die backing willen, maar op 2+2 staan volgens mij vaak genoeg threads waar mensen om backing vragen. Het liefst wil je ze zelf toch ook kennen.

WSOP

May 29th Event 5B The Colossus 5 Mill GTD $565

May 30th Event 5D The Colossus 5 Mill GTD $565

June 5th Event 16A Millionaire Maker 1 Mill GTD 1st $1500

June 12th Event 28A Monster Stack NLH $1500

June 16th Event 34 Split-Format NLH $1500

June 20th Event 42 Extended Play NLH $1500

June 24th Event 49 Plo8 $1500

July 3rd Event 66B Lucky 7s $777

July 7th Event 68C *The MAIN EVENT* $10000

PHO Phamous

May 31st Colossus JR 1A 500K GTD $565

May 31st Colossus JR 1B 500K GTD $565

June 3rd 1 Bullet 8 Handed 25k GTD $500

June 7th 100k Maker 500K GTD $565

June 14th Phamous Monster Stack 500K GTD $565

GN Grand

June 10th Plo Championship $565

June 11th 6max NLH Championship $565

July 1st 500K GTD Day 1B $565

Orleans Open

May 27th NLH $540

MSPT

June 1st NL Day 1A $1100

Heb even uitgezocht hoeveel precies. In januari heb ik een procent gekocht voor $86,14 voor een serie toernooien die hij toen speelde. Dit was toen net winstgevend, ik kon $90 terug krijgen. Ik heb hem toen $72,40 laten houden voor een procent van de volgende reeks en dus $17,60 uitbetaald gekregen.

De tweede reeks leverde een resultaat van $161,38. Hiervoor heb ik een half procent gekocht à $152,50 voor de reeks waar hij nu mee bezig is en dus $8,88 uitbetaald gekregen.

Op dit moment heeft het me dus net geen $60 gekost en inmiddels heeft hij in de lopende toernooien al voor ongeveer $15k gecashed, waar ik voor een half procent inzit.

Volgens mij is het ook niet reëel om een pokertopper te vinden om die kant op te sturen. Zoals al meerdere keren gezegd, al zou iemand winstgevend spelen, dan zou die het zelf wel betalen.

Ik denk dat de kracht er juist inzit dat je iemand stuurt die het daardoor kan gaan ' meemaken'. het volgen blijft net zo leuk, de verwachtingen zijn dan wat lager misschien, maar iedereen kan een OneTimer hitten!!

(Misschien idee... met x-aantal man een pot maken, bijv inleg p.p. 100 euro x 20 personen. En dan van dat geld mag iemand een 1500 toernooi spelen + een minimale bijdrage in de reiskosten. De rest van de resi- en verblijfskosten mag diegene zelf betalen, we zijn sinterklaas niet ;). Middels een loterij oid beslissen we dan wie van de inleggers mag gaan spelen. En dan heeft iedereen, inclusief degene die ' mag' spelen een gelijk aandeel in deze persoon. Op deze manier creëren we onze eigen mogelijkheden, kansen en gelukjes :D)

Persoonlijk zou ik het leuker vinden om niet in je eentje naar Vegas te gaan voor zo''n toernooi!

Je zou bijvoorbeeld ook zo'n constructie kunnen bedenken:

€15 per maand (voor 12 maanden dus als we nu beginnen) = €180

25 personen doen mee = €4500

Uit die 25 personen loot/kies/vecht/etc je 2 personen die daarvoor allebei hetzelfde $1500 WSOP toernooi gaan spelen.

Het overgebleven geld (zeg 1500 euro) kan aan de vlucht en hotel van besteed worden.

Zo "spaar" je het hele jaar voor iets leuks.

En met de bespaartips van theGreatOne heb je die €15 al bespaart :P

De getallen kunnen natuurlijk gewijzigd worden, ik probeer alleen een voorbeeld te geven :P

Ik mis de Nederlandse livereporting op de WSOP echt heel erg, ik heb er wel eens aan zitten denken om een soort kickstarter project te openen, waar ik dan filmpjes maak, Nederlanders interview, wat er allemaal te doen is in Vegas en alles er op en er aan. Geen idee of hier animo voor is. Denk dat zoiets best mogelijk kan zijn voor €3.000 (vlucht+hotel+eten+fee) voor één maand, maar weet niet of dat te veel gevraagd is.

Hoe denken jullie hier over?

Ik verwacht dat OneTime je volgend jaar gaat uitzenden naar Las Vegas om dit waar te maken! Desnoods 'crowdfunden' we een gedeelte! Maar leuk idee BonSjans, daar komen we zeker op terug!

Inderdaad leuk idee. Zetten we op ons lijstje. Je hoeft in Vegas niet te slapen, je kunt 24 uur per dag de reporter uithangen en filmpjes monteren, publiceren.

Ik mis de Nederlandse livereporting op de WSOP echt heel erg, ik heb er wel eens aan zitten denken om een soort kickstarter project te openen, waar ik dan filmpjes maak, Nederlanders interview, wat er allemaal te doen is in Vegas en alles er op en er aan. Geen idee of hier animo voor is. Denk dat zoiets best mogelijk kan zijn voor €3.000 (vlucht+hotel+eten+fee) voor één maand, maar weet niet of dat te veel gevraagd is.

Leuk idee op zich. Echter is WSOP erg streng in regelgeving mbt tot filmen en livereporting op hun properties. Daar zou je zeker wat onderzoek naar moeten doen.

Of 3K genoeg is geen idee. We denk ik dat je minimaal 1 persoon erbij moeten hebben als cameraman en gewoon algemene hulp.

Ik verwacht dat OneTime je volgend jaar gaat uitzenden naar Las Vegas om dit waar te maken! Desnoods 'crowdfunden' we een gedeelte! Maar leuk idee BonSjans, daar komen we zeker op terug!

OMFG @JackPot, that would be so nice! :)

Inderdaad leuk idee. Zetten we op ons lijstje. Je hoeft in Vegas niet te slapen, je kunt 24 uur per dag de reporter uithangen en filmpjes monteren, publiceren.

Yep, en het voordeel is dat er altijd wel wat te doen is. Elke dag een filmpje is misschien net iets te veel maar om de dag een filmpje van 15 minuten zou best mogelijk moeten zijn.

Leuk idee op zich. Echter is WSOP erg streng in regelgeving mbt tot filmen en livereporting op hun properties. Daar zou je zeker wat onderzoek naar moeten doen.

Of 3K genoeg is geen idee. We denk ik dat je minimaal 1 persoon erbij moeten hebben als cameraman en gewoon algemene hulp.

Klopt, dat is inderdaad wel jammer, maar je zou natuurlijk met een speler kunnen afspreken, of eventueel met een mobiel filmen, ligt er ook aan hoe hoogstaand die kwaliteit dan is. Het zou denk ik ook één persoon kunnen zijn die dan Camjo is (Filmen, interviewen, bewerken en uploaden), alhoewel het met 2 personen wel wat makkelijker is allemaal, maar dan loopt het al gauw naar 5-6k voor een maand I guess.

Eigenlijk was dat al in het eerste halfuur na aankomst, hahahahahahahahahaha, no comment :))

Gelukkig ga ik als ik dit voor Onetime mag doen niet spelen maar lekker werken (filmen en bewerken) dus dat komt wel goed :P

Niet gokken in Vegas. Dat wordt een hele uitdaging. Het is mogelijk maar of dit jou gaat lukken.

Trouwens, ik zie een werkvakantie in Vegas ook wel zitten. Zwembaden reviewen, buffets reviewen, shows reviewen, nachtclubs reviewen, attracties reviewen.

• Create New...

Important Information

"By visiting the Onetime Forum, you agree to our Terms of Use,Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.