LasVegasNic Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Las Vegas is de ultieme pretstad voor de meeste OneTimers. Natuurlijk willen we zo goedkoop mogelijk vliegen naar Las Vegas. Mocht je een leuke vliegaanbieding naar Las Vegas tegenkomen dan mag je deze hier plaatsen. Een vliegticket (retour) naar Las Vegas mag niet meer dan 600 euro bedragen. Kom je een mooie Las Vegas aanbieding tegen plaats deze dan in deze topic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted May 30, 2015 Author Report Share Posted May 30, 2015 Net onder de 600 euro. Op een flink aantal dagen in september en oktober 2015 kun je bij KLM voor 599 euro naar Las Vegas vliegen. Bekijk de KLM-site voor de mogelijkheden. Dit lijkt me een leuke Las Vegas vliegaanbieding. 599 Euro voor een vliegticket naar Las Vegas met KLM vind ik een hele mooie prijs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polotjes Posted May 30, 2015 Report Share Posted May 30, 2015 ik heb er gevonden van 566 euro PP maar dan wel met heen een dubbele overstap en terug niet, zou daar persoonlijk niet voor gaan, dan maar iets duurder.(het is onder de 600) ) ook wel even die van KLM op de zelfde dagen gezet komt dan op 599 euro PP maar wel alles enkel overstap, dus echt wel beter dan maar 33 euro PP meer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted May 30, 2015 Author Report Share Posted May 30, 2015 ik heb er gevonden van 566 euro PP maar dan wel met heen een dubbele overstap en terug niet, zou daar persoonlijk niet voor gaan, dan maar iets duurder.(het is onder de 600) )ook wel even die van KLM op de zelfde dagen gezet komt dan op 599 euro PP maar wel alles enkel overstap, dus echt wel beter dan maar 33 euro PP meer. Klopt, ik zit er aan te denken om in oktober te gaan. Morgen even mijn spaarvarken leegschudden en kijken hoeveel ik heb. Van vrouwlief heb ik toestemming. Dit vind het goed zolang zij maar niet mee hoeft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted May 30, 2015 Report Share Posted May 30, 2015 @lasvegasnic waarom in oktober en niet volgend jaar met groep OneTimers? Qua prijs zal dat nauwelijks iets uit maken? Of 'mag' je volgend jaar nog een keertje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted May 30, 2015 Author Report Share Posted May 30, 2015 @lasvegasnic waarom in oktober en niet volgend jaar met groep OneTimers? Qua prijs zal dat nauwelijks iets uit maken? Of 'mag' je volgend jaar nog een keertje? Misschien ga ik dan ook gewoon mee. Gewoon omdat het kan ) Vakantiedagen nog genoeg alleen wat $$$ bij elkaar sparen of beleggen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bon Sjans Posted May 31, 2015 Report Share Posted May 31, 2015 Ik zag deze week nog een ticket voor €541 van 10 juni tot 17 juni. Wel beetje korte tijd, ik zou persoonlijk langer gaan. Maar in combinatie met het Flamingo hotel kwam ik uit op 780 euro p.p. + $100 resortfee. Ik vind het best prijzig, maar dit is wel last-minute en midden in de zomer waar tickets vaak veel duurder zijn, dus dan valt het eigenlijk nog best mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted May 31, 2015 Report Share Posted May 31, 2015 Net even op Expedia gekeken voor de periode oktober dat de KLM ticket zo goedkoop zijn (598€) echter bij Expedia krijg je zulke scherpe aanbiedingen dat KLM al eigenlijk geen optie meer is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted May 31, 2015 Report Share Posted May 31, 2015 Is het bijna voor niets? Want dan begin ik ook te twijfelen voor een tripje vegas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted June 1, 2015 Report Share Posted June 1, 2015 De beste deal die ik ooit gesnoven heb was: €299 all-in voor een week, met vlucht, transfer en overnachting in Circus Circus. Was een last minute jetser. Kwam binnen op een donderdag voor vertrek de maandag erop! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bon Sjans Posted June 1, 2015 Report Share Posted June 1, 2015 LOL dat is wel heel ziek @CashCow. Ik heb één keer een tijdje een aanbieding gezien voor €499 incl vlucht met ArkeFly en 7 nachten in de Golden Nugget. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted June 1, 2015 Report Share Posted June 1, 2015 Bij de volgende dergelijke aanbieding stap ik mee op t vliegtuig. OneTime! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted June 1, 2015 Author Report Share Posted June 1, 2015 LOL dat is wel heel ziek @CashCow. Ik heb één keer een tijdje een aanbieding gezien voor €499 incl vlucht met ArkeFly en 7 nachten in de Golden Nugget. Een hele mooie aanbieding. Ik zou hier ook wel interesse in hebben. Jammer dat ArkeFly geen vluchten meer aanbiedt naar Las Vegas. @CashCow, prachtige aanbieding. Alleen zie ik deze nooit. Mocht je er weer 1 tegenkomen zet hem dan maar in deze topic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted June 1, 2015 Report Share Posted June 1, 2015 @CashCow, prachtige aanbieding. Alleen zie ik deze nooit. Mocht je er weer 1 tegenkomen zet hem dan maar in deze topic. Het was 8 jaar geleden, once in a lifetime denk ik Ik heb toen wel het BESTE verslag van een trip OOIT geschreven. Filpjes, tekst, plaatjes, mega lang, supergrappig. Alles zat erop en eraan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gebruiker Posted June 2, 2015 Report Share Posted June 2, 2015 Air Canada + Lufthansa 12:05 AMS 19u 05 YYZ 1 tussenstop 1 tussenstop YYZ 22:10 LAS Gedeeltelijk uitgevoerd door Air Canada Rouge 9:00 LAS 15u 20 ORD 1 tussenstop 1 tussenstop ORD 9:20 (+1) AMS Uitgevoerd door United Total price 542 € beetje kloten op skyscanner en dan vind je de data die je moet gebruiken bij expedia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice Posted July 24, 2015 Report Share Posted July 24, 2015 @CashCow, prachtige aanbieding. Alleen zie ik deze nooit. Mocht je er weer 1 tegenkomen zet hem dan maar in deze topic. Het was 8 jaar geleden, once in a lifetime denk ik Ik heb toen wel het BESTE verslag van een trip OOIT geschreven. Filpjes, tekst, plaatjes, mega lang, supergrappig. Alles zat erop en eraan. Is deze nog ergens terug te lezen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted July 31, 2015 Report Share Posted July 31, 2015 Iemand nog een leuke aanbieding voor oktober? Tips? Of even wachten... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted July 31, 2015 Report Share Posted July 31, 2015 Iemand nog een leuke aanbieding voor oktober? Tips? Of even wachten... Woohoo zie ik @FrankK in Vegas in oktober :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted August 1, 2015 Report Share Posted August 1, 2015 Ik ben voornemens rond de 6de te gaan. Een dag of 9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted August 25, 2015 Author Report Share Posted August 25, 2015 Ik ben voornemens rond de 6de te gaan. Een dag of 9 Hoe is het afgelopen. Ik zit vanaf 18 oktober in Vegas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted August 26, 2015 Report Share Posted August 26, 2015 Kunnen mensen misschien even een lijstje/topic maken van wanneer tot wanneer ze in Vegas zijn, ga misschien zelf ook nog wat boeken en dan kan ik daar nog beetje rekening mee houden ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted August 27, 2015 Report Share Posted August 27, 2015 Op dit moment dus een hele mooie deal met British Airways naar Vegas, vliegend via London. Ook de KLM Werelddeal weken zijn vandaag begonnen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sotirios Posted September 2, 2015 Report Share Posted September 2, 2015 Goedkope retourvluchten naar de Westkust van Amerika nu slechts €392! Ams/bru 400 euro naar Phoenix (vier en een half uur rijden naar Vegas). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted September 3, 2015 Author Report Share Posted September 3, 2015 Goedkope retourvluchten naar de Westkust van Amerika nu slechts €392!Ams/bru 400 euro naar Phoenix (vier en een half uur rijden naar Vegas). Een hele scherpe prijs. Deal is alleen vandaag geldig staat op de site. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuckySeven Posted September 3, 2015 Report Share Posted September 3, 2015 @lasvegasnic dat is zeker een goede prijs......ik heb uiteindelijk ook geboekt via www.chaser.nl bij Tix. Ik heb alle sites nagekeken en zag bij elke website als expedia of chesptickets andere prijzen en andere vluchten. Toen kwam ik bij chaser uit. Wat een keuze daar.....misschien dat andere leden nog tips hebben voor vergelijkingswebsites voor tickets Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts