LasVegasNic Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 In welk Las Vegas Hotel ik al geslapen heb kun je teruglezen in Las Vegas hotelbingo. Ik probeer elke keer als ik naar Las Vegas ga in een ander hotel te overnachten. Ik hoop tijdens mijn volgende trip naar Las Vegas in één van onderstaande hotels te overnachten. - Caesars Palace - Wynn - Venetian - Golden Nugget - MGM Grand In welk Las Vegas hotel wil jij nog heel graag slapen? @TheGreatOne, zit er in mijn rijtje een hotel bij wat bij je past. Las Vegas here we come >- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted May 31, 2015 Report Share Posted May 31, 2015 Sam's Palace, ik wil nog wel een keer in zo'n station hotel slapen en in de Nugget downtown natuurlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VegasHighRoller Posted May 31, 2015 Report Share Posted May 31, 2015 Wynn/Encore, de rest zijn allemaal geen moetjes. Naar mijn mening kan niets typen aan de stijl en kwaliteit van Wynn/Encore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted May 31, 2015 Report Share Posted May 31, 2015 Wynn Ceasars Flamingo - ivm het feit dat ik daar heel veel speel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted May 31, 2015 Report Share Posted May 31, 2015 Ik zou vooral Caesars Palace en het Hard Rock Hotel willen slapen! Hard Rock lijkt me echt geweldig, dus komende trip slaap ik daar ook zeker! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted May 31, 2015 Report Share Posted May 31, 2015 The Wynn of Venetian trekt mij zeer, en heb nog nooit in deze Vegas hotels geslapen. De prijs zal de dooddoener geweest zijn dus als jij mij hiermee kan helpen om een goede prijs te scoren, zitten we daar wel in oktober :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bon Sjans Posted May 31, 2015 Report Share Posted May 31, 2015 Wynn en ik wil een keer een nachtje slapen in een Downtown hotel waar je je nog in de jaren 60 begeeft (zijn die er nog?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted May 31, 2015 Report Share Posted May 31, 2015 Downtown hotel waar je je nog in de jaren 60 begeeft (zijn die er nog?) Daarvoor hoef je niet per se naar downtown je kunt ook gewoon in een bijgebouw van Circus Circus tukken, daar wordt je ook niet per se vrolijk van Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonvk Posted May 31, 2015 Report Share Posted May 31, 2015 In Bellagio, dat straalt zo veel klasse uit vind ik. Een paar jaar geleden 3 nachten in Venetian geslapen in de mooiste hotelkamer waar ik ooit ben geweest voor een zacht prijsje vanwege een speciale aanbieding. Dat was ook bijzonder leuk en waren voor mij een paar onvergetelijke dagen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gebruiker Posted June 1, 2015 Report Share Posted June 1, 2015 Downtown hotel waar je je nog in de jaren 60 begeeft (zijn die er nog?) Daarvoor hoef je niet per se naar downtown je kunt ook gewoon in een bijgebouw van Circus Circus tukken, daar wordt je ook niet per se vrolijk van Four Queens? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted June 1, 2015 Report Share Posted June 1, 2015 Telt het Van der Valk hotel in Las Tiel ook? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted June 1, 2015 Author Report Share Posted June 1, 2015 In Bellagio, dat straalt zo veel klasse uit vind ik. Een paar jaar geleden 3 nachten in Venetian geslapen in de mooiste hotelkamer waar ik ooit ben geweest voor een zacht prijsje vanwege een speciale aanbieding. Dat was ook bijzonder leuk en waren voor mij een paar onvergetelijke dagen. Bofkont, heb je wel kunnen slapen? Waarschijnlijk wel en met een hele grote glimlach. Dit hotel staat ook op mijn lijst. Vraagje wat heb je er toen voor betaald? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonvk Posted June 2, 2015 Report Share Posted June 2, 2015 In Bellagio, dat straalt zo veel klasse uit vind ik. Een paar jaar geleden 3 nachten in Venetian geslapen in de mooiste hotelkamer waar ik ooit ben geweest voor een zacht prijsje vanwege een speciale aanbieding. Dat was ook bijzonder leuk en waren voor mij een paar onvergetelijke dagen. Bofkont, heb je wel kunnen slapen? Waarschijnlijk wel en met een hele grote glimlach. Dit hotel staat ook op mijn lijst. Vraagje wat heb je er toen voor betaald? Dat is al een paar jaar geleden maar volgens mij iets van 40-50 dollar per nacht. Omdat we met twee personen waren was dat dus spotgoedkoop. Slapen ging daar erg goed want de bedden daar zijn perfect inclusief het beddegoed. Ook de badkamer was heel groot en mooi en we hadden twee grote tv's. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reno Posted June 3, 2015 Report Share Posted June 3, 2015 WoW 50$ is een super deal. Heb de kamers van binnen gezien en zijn klasse. Wil nog wel een keer Aria, Mirage of mandalay bay. Om te ervaren hoe het is om die hotels te slapen incl zwembad. De top hotels waar ik geslapen heb wynn, bellagio en mijn liefje Flamingo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remco86 Posted June 5, 2015 Report Share Posted June 5, 2015 Eigenlijk allemaal! Maar de eerst volgende keer een paar nachtjes Bellagio zou wel heel relaxt zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts