Skip to content
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!

Kaarten tellen - Black Jack (Filmpje)

Featured Replies

Dit gebeurd er als ze erachter komen dat je kaarten aan het tellen bent. (Valt reuze mee)

• 2 months later...

Toevallig komt er binnenkort een serie van artikelen van @devalsspeler over het tellen van kaarten en blackjack!

Heeft zn geld nou terug gehad of niet?

Uiteraard, tenminste... ik was er natuurlijk neit bij 😃.

Haha zie die pitboss is spartelen en de teller blijft constant rustig met goede vragen.

Toevallig komt er binnenkort een serie van artikelen van @devalsspeler over het tellen van kaarten en blackjack!

Dat lijkt me wel interessant om eens te proberen. Ik zag in Las Vegas wat blackjacktafels waar met maar één deck kaarten gespeeld werd. Dit was om kleine bedragen dus leuk om eens te proberen hoe dat kaarten tellen gaat. Ik weet alleen niet of je daar een onregelmatig inzetpatroon mag gebruiken.

• Author

Die counter was ook gewoon een slechte counter. Zo obvious: 5 - 5 - 5 - 5 - 5 - 5 - 250 - 500.

Die counter was ook gewoon een slechte counter. Zo obvious: 5 - 5 - 5 - 5 - 5 - 5 - 250 - 500.

Het doel was ook om gepakt te worden. Dus in dat geval prima gelukt 😃

Ik zag in Las Vegas wat blackjacktafels waar met maar één deck kaarten gespeeld werd. Dit was om kleine bedragen dus leuk om eens te proberen hoe dat kaarten tellen gaat. Ik weet alleen niet of je daar een onregelmatig inzetpatroon mag gebruiken.

Denk er om dat de single deck games tegenwoordig allemaal 6-5 betalen voor een blackjack, erg ongunstig.

Sowieso in Vegas zie je steeds minder 3-2 betalingen, echt klote is dat en verder ook allemaal roulette's met dubbele zero ☹️