Spring naar bijdragen

Wedden op de Tour de France


CashCow

Aanbevolen berichten

Ik vond hem wel aardig rijden afgelopen dagen. En dacht als hij in een kopgroep zit met 10 min voor de peleton, dan maakt ie kans. Dus toen ik hem weg zag rijden uit het kopgroepje direct gekocht 2x odds 55, paar minuten later dacht ik, gooi er nog 9 euro op. Je ziet dat de odd direct gezakt is naar 17/25. Ik had met Uran, Pauwels en Kruiswijk nog wat achter de hand.

Eindelijk, weer een mooie winst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn tour bets voor vandaag etappe 18

Hesjedal 1.50x 41

S. Yates 1.50x 67

Kruiswijk 1,50x 130

Uran 1,50x 50

Pauwels 1,50x 65

en voor het geval dat het onrustig is bij de favorieten, voor de zekerheid. Op de Col du Glandon (HC) kan het wel eens gaan losbarsten.

Nibali 1.25x 40

Froome 1.25x 65

Quintana 1.25x 85

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag de favorieten, aangezien ik niet van de lage odds ben heb ik het volgende strategie bedacht.

Met Froome en Quintana winst speel ik quitte, met winst voor Valverde, Contador, Barquil, Nibali of Gesink pak ik tussen de 100 en 300. Mocht het alsnog ene verdwaalde renner worden dan verlies ik 25.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gevolgd met je weddenschappen. Zie onderstaand mijn bets. Wel iets mindere uitbetalingen dan jij zie ik. Ik heb op betfair gedaan.

Robert Gesink

75 €2.00 €148.00

Joaquim Rodriguez

27 €2.00 €52.00

Alberto Contador

17.5 €2.00 €33.00

Nairo Quintana

4.2 €6.00 €19.20

Chris Froome

4.3 €7.00 €23.10

Vincenzo Nibali

26 €2.00 €50.00

Alejandro Valverde

42 €0.04 €1.64

Alejandro Valverde

40 €1.96 €76.44

Warren Barguil

140 €2.00 €278

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik sla deze etappe over. Verwacht dat het zal gaan tussen Froome en Quintana, waar Quintana gaat winnen. Maar vind de odds te matig om er op in te zetten. Andere klassementsrenners zie ik het niet doen. Die gaan niet bij die 2 weg kunnen rijden. En als er onverhoopt iemand uit een kopgroep kan winnen, plaats ik wel wat livebets..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.