Spring naar bijdragen

Wanneer wil jij met pensioen, eerder stoppen met werken?


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

Deze week heeft de tweede kamer ingestemd met een snellere verhoging van de AOW-leeftijd. De AOW-leeftijd ligt vanaf 2021 op 67 jaar.

Vanaf 2022 wordt de AOW-leeftijd gekoppeld aan de levensverwachting. Tja, even afwachten hoe dit gaat aflopen.

Hoewel ik geen hekel heb aan werken heb ik geen zin om dit op mijn 67ste, 68ste, 69ste nog te te doen. Sowieso geen volle werkweek. Mijn bedoeling was om ooit met mijn 62ste te stoppen met werken. Dit gaat waarschijnlijk niet lukken.

Wanneer wil jij met pensioen of rentenieren? 1 hele mooie OneTimer en dit is mogelijk.

Natuurlijk ga ik tot mijn pensioen ook al leuke dingen doen zoals verre reizen maken en dingen op mijn Bucket List afwerken. Nu leven en genieten en niet pas doen als je met pensioen gaat.

Niet iedereen haalt dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

Ik heb altijd gezegd dat ik voor m'n 30ste miljonair zou zijn, dat zeg ik ook nog steeds. Al begint het nu wel tijd te worden, heb nog 9,5 maand om het voor elkaar te krijgen. Ik zou dan niet direct stoppen, maar in ieder geval wel minder gaan werken. 50 vind ik inderdaad wel een puike leeftijd om 100% vrije tijd te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb altijd gezegd dat ik voor m'n 30ste miljonair zou zijn, dat zeg ik ook nog steeds. Al begint het nu wel tijd te worden, heb nog 9,5 maand om het voor elkaar te krijgen. Ik zou dan niet direct stoppen, maar in ieder geval wel minder gaan werken. 50 vind ik inderdaad wel een puike leeftijd om 100% vrije tijd te hebben.

Je hebt nog 11 kansen want als ik me niet vergis doe je mee aan Onetime groepsspelen met de staatsloterij. Ik hoop echt dat het jou lukt :)>-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb altijd gezegd dat ik voor m'n 30ste miljonair zou zijn, dat zeg ik ook nog steeds. Al begint het nu wel tijd te worden, heb nog 9,5 maand om het voor elkaar te krijgen. Ik zou dan niet direct stoppen, maar in ieder geval wel minder gaan werken. 50 vind ik inderdaad wel een puike leeftijd om 100% vrije tijd te hebben.

Je hebt nog 11 kansen want als ik me niet vergis doe je mee aan Onetime groepsspelen met de staatsloterij. Ik hoop echt dat het jou lukt :)>-

Dat klopt inderdaad, ik ga er dan ook nog steeds vanuit dat het me gewoon lukt!;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.