Spring naar bijdragen

Eigen goocheltruc op de markt


Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...

Vet hoor, die erkennig moet goed voelen :).

Ik ben een totale leek hoor en bedoel er iks negatiefs mee maar betalen mensen echt 15euro voor een truc waar ze eigenlijk niks van weten in de hoop dat die vet is? Ik bedoel de korte beschrijving geeft niks weg over de daaadwerkelijke truc.

Of onderschat ik jouw naam in het wereldje en weten mensen dat ze goed zitten als ze een truc van jou kopen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik verkocht al af en toe eigen goocheltrucs en een boekje over balletje balletje in eigen beheer, maar nu heeft één van de grootste online goochelwinkels een truc van mij uitgebracht. Tof!

https://www.vanishingincmagic.co.uk/magic/card-magic/gambler-vs-gambler

Mag je zeker trots op zijn. Truc ziet er ook gaaf uit. Zou je ook zoiets met bankbiljetten kunnen doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoel de korte beschrijving geeft niks weg over de daaadwerkelijke truc.

Het plaatje bovenaan de pagina is een filmpje, kijk je misschien snel overheen omdat het witte play pijltje een beetje wegvalt, maar hier kun je de truc daadwerkelijk zien.

Mijn naam is inderdaad nog niet zo bekend in het wereldje, in Nederland wel, maar daarbuiten nog niet. Vandaar ook dat we gekozen hebben om Joshua Jay het filmpje te laten maken. Hij is wel enorm bekend (en ook één van de eigenaren van de webshop).

Met bankbiljetten zijn er al tal van trucs op de markt waar biljetten veranderen in andere biljetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wauw @Valsspeler Wat geweldig om te zien en die truck wil ik ook :-) Mijn dochter is gek van trucks en we kopen soms ook in de shops in Las Vegas een truck, die zijn nog best prijzig maar de show die ze meestal in de winkel afspelen is al de moeite waard.

Deze stond zeker op je bucketlist om dit te realiseren, well done Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites