Spring naar bijdragen

Eigen goocheltruc op de markt


Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...

Vet hoor, die erkennig moet goed voelen :).

Ik ben een totale leek hoor en bedoel er iks negatiefs mee maar betalen mensen echt 15euro voor een truc waar ze eigenlijk niks van weten in de hoop dat die vet is? Ik bedoel de korte beschrijving geeft niks weg over de daaadwerkelijke truc.

Of onderschat ik jouw naam in het wereldje en weten mensen dat ze goed zitten als ze een truc van jou kopen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik verkocht al af en toe eigen goocheltrucs en een boekje over balletje balletje in eigen beheer, maar nu heeft één van de grootste online goochelwinkels een truc van mij uitgebracht. Tof!

https://www.vanishingincmagic.co.uk/magic/card-magic/gambler-vs-gambler

Mag je zeker trots op zijn. Truc ziet er ook gaaf uit. Zou je ook zoiets met bankbiljetten kunnen doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoel de korte beschrijving geeft niks weg over de daaadwerkelijke truc.

Het plaatje bovenaan de pagina is een filmpje, kijk je misschien snel overheen omdat het witte play pijltje een beetje wegvalt, maar hier kun je de truc daadwerkelijk zien.

Mijn naam is inderdaad nog niet zo bekend in het wereldje, in Nederland wel, maar daarbuiten nog niet. Vandaar ook dat we gekozen hebben om Joshua Jay het filmpje te laten maken. Hij is wel enorm bekend (en ook één van de eigenaren van de webshop).

Met bankbiljetten zijn er al tal van trucs op de markt waar biljetten veranderen in andere biljetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wauw @Valsspeler Wat geweldig om te zien en die truck wil ik ook :-) Mijn dochter is gek van trucks en we kopen soms ook in de shops in Las Vegas een truck, die zijn nog best prijzig maar de show die ze meestal in de winkel afspelen is al de moeite waard.

Deze stond zeker op je bucketlist om dit te realiseren, well done Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, iedereen kan hem kopen, zelfs als je alleen maar wilt weten hoe het werkt. Zo gaat dat nu eenmaal. Ik verwacht er binnenkort ook een aantal te krijgen, kunnen ze ook rechtstreeks bij mij gekocht worden. Het is geen makkelijke truc als je weinig ervaring hebt, je moet er echt wel even voor oefenen wil je hem goed onder de knie hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wow.. mooie truc inderdaad :)

Nooit over nagedacht dat aan 1 zo'n truc geld te verdienen valt.

je zou toch denken dat als je eenmaal weet hoe je kaarten moet switchen je al ver komt. (Niet dat ik dat kan uiteraard haha)

Erg mooi om te zien.

Heb jou ook nog nooit live mogen aanschouwen (wel kennisgemaakt, maar nog nooit een showtje gezien.) Lijkt me wel heel bijzondere ervaring :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels heeft de betreffende goochelwinkel maar liefst 800 stuks aan dé groothandel op goochelgebied verkocht. Per stuk krijg ik daar dan niet zo heel veel voor, maar het levert toch een leuk beetje vakantiegeld op. En zelf had ik dit nooit voor elkaar gekregen. Mooi dus!

Heel mooi. Sowieso erkenning, waardering dat je goed bezig bent. Krijg je weer energie van om je volgende truc te verzinnen. @DeValsspeler, kun jij ook mensen laten verdwijnen. Laat mij maar verdwijnen naar Las Vegas. Moet je me wel vertellen hoe ik terugkom =))

https://youtu.be/G3kY7w16uqE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Super mooi zeg! Als je ze zelf in huis hebt houd ik me aanbevolen om er eentje te kopen.

Ik laat het je weten.

je zou toch denken dat als je eenmaal weet hoe je kaarten moet switchen je al ver komt. (Niet dat ik dat kan uiteraard haha)

Op zich zou twee keer switchen inderdaad genoeg zijn. Heel clean kaarten switchen is echter verschrikkelijk moeilijk en een methode die daarop gebaseerd is, is dan ook veel moeilijker te verkopen. De methode die hier gebruikt wordt is vele malen makkelijker.

Laat mij maar verdwijnen naar Las Vegas.

Ik heb net in mijn vingers geknipt, ben je er al? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De site die hem heeft uitgebracht is één van de bekendere. Die eerste 800 hebben zij verkocht aan dé groothandel wat betreft goocheltrucs. Die verspreiden ze weer over tal van kleinere online en offline goochelshops. Betekent ook dat die eerste 800 stuks voor groothandelsprijzen verkocht zijn en ik dus per truc maar een paar dollar krijg.

Via hun eigen site hebben ze er inmiddels een stuk of 60 verkocht. Daar krijg ik een iets groter percentage van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

I'm in Vegas, thanks @Valsspeler. :))

Wil je mij maandagochtend 7 uur terug knippen. Ik moet maandag gewoon werken.

Sorry, lees dit nu pas. Leuk gehad? :)

Nee, is een andere truc: https://www.vanishingincmagic.com/magic/card-magic/gambler-vs-gambler/

Inmiddels heb ik zelf ook een stapeltje binnen, dus mocht er interesse zijn, hoor ik het wel. Wel enige oefening vereist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.