LasVegasNic Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Ik heb er weinig vertrouwen in? En jullie? Het oefenduel met de Verenigde Staten hebben ze vandaag met 3-4 verloren. In groep A staan ze derde. Stand groep A 1. Tsjechië 5-13 (+5) 2. IJsland 5-12 (+10) 3. Nederland 5-7 (+5) 4. Turkije 5-5 (-2) 5. Letland 5-3 (-9) 6. Kazachstan 5-1 (-9) Om het EK 2016 in Frankrijk te halen, moet Nederland bij de eerste 3 blijven. Ook de beste nummer 3 van alle groepen gaat direct door naar het EK. De overige nummers 3 spelen onderling play-offs. Het wordt spannend en heel moeilijk voor Nederland! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted June 7, 2015 Report Share Posted June 7, 2015 Voor de voetbalfans hoop ik van wel, puur uit eigenbelang hoop ik van niet. Ik heb niks met voetbal en zo'n overhyped gebeuren, compleet met oranje tompoucen, oranje hup holland hupmutsen, roeptoeters en andere droevige supermarktacties hoeven van mij niet zo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted June 9, 2015 Author Report Share Posted June 9, 2015 Misschien moet er voor het Nederlands elftal ook een pikante video gemaakt worden om dit Oranje te motiveren. https://youtu.be/HtiIktUsOpU Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted June 10, 2015 Report Share Posted June 10, 2015 Hoe slecht ze ook spelen, ze worden altijd minimaal 3e en dan speel je een beslissings wedstrijd tegen een nog slechter land, maw we kwalificeren ons sowieso. Het is alleen jammer dat we verdedigers hebben die er geen reet van kunnen, maar tegen de hele slechte landen kunnen ze zich nog wel redden, dan is het net of ze in de Eredivisie spelen en daar lijken ze ook redelijk goed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tracasse Posted June 10, 2015 Report Share Posted June 10, 2015 Met diezelfde verdedigers zijn we wel 3e geworden op t WK! Probleem is de bondscoach. Van gaal presteert met zelfde materiaal gewoon 100 keer beter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted June 13, 2015 Author Report Share Posted June 13, 2015 Guus heeft geluk. Hij mag nog blijven. Nederland heeft vrijdag gelukkig niet van Letland verloren. IJsland blijft het verrassend goed doen en staat eerste in de poule. Nederland is er nog lang niet. We moeten blijven winnen >- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted September 4, 2015 Author Report Share Posted September 4, 2015 Als Nederland zondag van Turkije wint en uiteindelijk derde wordt dan is het mogelijk om nog via de play-offs een EK-ticket te bemachtigen. Alleen de kansen worden steeds kleiner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted September 5, 2015 Report Share Posted September 5, 2015 Als Nederland wint van Turkije is de derde plek nagenoeg zeker. Echter winnen uit in Turkije is voor oranje niet zo vanzelfsprekend. Een optie die succes kan opleveren is spelen met luuk de jong Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted September 5, 2015 Report Share Posted September 5, 2015 Nagenoeg zeker echt niet.. Denk jij dat dit Nederland van Tsjechie wint ?! Maar gelukkig heeft Turkije ook nog een zwaar programma. Dus het zou kunnen, maar een play off tegen een goed land dan zie ik het ook somber in.. Zondag tegen Turkije wordt het normaal gesproken 0-0 of 1-1 Maar laten we hopen dat het goed gaat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WouterM Posted September 5, 2015 Report Share Posted September 5, 2015 Turkije speelt ook waardeloos, ik zie het niet heel somber in.. De druk op Turkije is nog vele malen groter dan op Nederland. Met een gelijkspelletje daar wegkomen, in Kazachstan winnen en dan zou je 3e moeten zijn. Play-offs zijn we geplaatst hoewel dat ook niet zoveel zegt natuurlijk. Ik denk zelfs dat als we onverhoopt ineens 3 keer winnen, we 2e worden.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rbccrazyboy Posted September 6, 2015 Report Share Posted September 6, 2015 Ik begin er langzaam aan bang voorte worden de Turken zullen vanavond tot de tanden toe gewapend zijn en met dat kolkende stadion achter ze ben ik langzaam aan bang dat ze het helaas niet gaan redden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted September 6, 2015 Report Share Posted September 6, 2015 Gelijkspel is ook goed. Zij moeten nog tegen Tsjechië en ijsland Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted September 6, 2015 Author Report Share Posted September 6, 2015 ‘In Konya wacht de hel’ - het Nederlands elftal in Turkije. Ik denk dat ik wel ga kijken. Hup Holland Hup =D> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted September 6, 2015 Report Share Posted September 6, 2015 2-0 achter al.....wat een blamage weer en dadelijk dus geen EK !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pokerinfo Posted September 6, 2015 Report Share Posted September 6, 2015 NEE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted September 6, 2015 Author Report Share Posted September 6, 2015 Na de 2-0 gestopt met kijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted September 6, 2015 Report Share Posted September 6, 2015 zelfs na verlies hebben we nog een kansje.....kun je nagaan wat een makkelijke poule we eigenlijk hebben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rbccrazyboy Posted September 6, 2015 Report Share Posted September 6, 2015 zelfs na verlies hebben we nog een kansje.....kun je nagaan wat een makkelijke poule we eigenlijk hebben Kansje of niet we verdienen het gewoon niet. En ik leg de schuld niet eens bij de spelers of trainers maar bij de KNVB. Wat een soepzooitje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WouterM Posted September 7, 2015 Report Share Posted September 7, 2015 Wat weer een wanvertoning, met dit voetbal verdien je helemaal niks. Van Oostveen en Blind weg, de KNVB op z'n blootje knietjes naar Southampton. Nieuwe start. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted October 13, 2015 Author Report Share Posted October 13, 2015 Nederland verliest met 3-2 van Tsjechië. Het Nederlands elftal ontbreekt dus in 2016 op het grootste EK ooit. 24 landen doen er mee maar Nederland niet. Ik ga onze zuiderburen supporteren. Hup België. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bon Sjans Posted October 13, 2015 Report Share Posted October 13, 2015 Hoe slecht ze ook spelen, ze worden altijd minimaal 3e en dan speel je een beslissings wedstrijd tegen een nog slechter land, maw we kwalificeren ons sowieso. lol =)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WouterM Posted October 14, 2015 Report Share Posted October 14, 2015 Heb persoonlijk helemaal niks met Belgie.. Ierland en Polen vind ik mooi.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LMGB024 Posted October 14, 2015 Report Share Posted October 14, 2015 Ik support alleen Oranje, verder zal het mij jeuken wie er gaat winnen op het EK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted October 14, 2015 Report Share Posted October 14, 2015 Vroeger hoopte ik altijd dat de "grote" landen als Duitsland, Frankrijk, Spanje etc het niet zouden redden, maar nu geniet ik meer van een EK/WK. Dus hoop ik juist dat dat soort landen erbij zijn. Ik geniet juist wel van een Belgie als je daar ziet wat ze hebben rondlopen, niet normaal. Want laten we eerlijk zijn, zonder Robben en misschien Depay in vorm is Nederland om niet aan te zien. Italie en Dui bv ook leuk om te zien spelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted October 14, 2015 Report Share Posted October 14, 2015 Denk dat ik nu maar een maand naar Thailand of Vegas ga want dat EK wil ik echt niet meer zien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts