Spring naar bijdragen

Voetbal: Gaat Oranje het EK 2016 in Frankrijk halen?


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

Ik heb er weinig vertrouwen in? En jullie?

Het oefenduel met de Verenigde Staten hebben ze vandaag met 3-4 verloren.

In groep A staan ze derde.

Stand groep A

1. Tsjechië 5-13 (+5)

2. IJsland 5-12 (+10)

3. Nederland 5-7 (+5)

4. Turkije 5-5 (-2)

5. Letland 5-3 (-9)

6. Kazachstan 5-1 (-9)

Om het EK 2016 in Frankrijk te halen, moet Nederland bij de eerste 3 blijven.

Ook de beste nummer 3 van alle groepen gaat direct door naar het EK. De overige nummers 3 spelen onderling play-offs.

Het wordt spannend en heel moeilijk voor Nederland!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

Hoe slecht ze ook spelen, ze worden altijd minimaal 3e en dan speel je een beslissings wedstrijd tegen een nog slechter land, maw we kwalificeren ons sowieso.

Het is alleen jammer dat we verdedigers hebben die er geen reet van kunnen, maar tegen de hele slechte landen kunnen ze zich nog wel redden, dan is het net of ze in de Eredivisie spelen en daar lijken ze ook redelijk goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

Nagenoeg zeker echt niet.. Denk jij dat dit Nederland van Tsjechie wint ?! Maar gelukkig heeft Turkije ook nog een zwaar programma. Dus het zou kunnen, maar een play off tegen een goed land dan zie ik het ook somber in..

Zondag tegen Turkije wordt het normaal gesproken 0-0 of 1-1

Maar laten we hopen dat het goed gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Turkije speelt ook waardeloos, ik zie het niet heel somber in.. De druk op Turkije is nog vele malen groter dan op Nederland. Met een gelijkspelletje daar wegkomen, in Kazachstan winnen en dan zou je 3e moeten zijn. Play-offs zijn we geplaatst hoewel dat ook niet zoveel zegt natuurlijk. Ik denk zelfs dat als we onverhoopt ineens 3 keer winnen, we 2e worden..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Vroeger hoopte ik altijd dat de "grote" landen als Duitsland, Frankrijk, Spanje etc het niet zouden redden, maar nu geniet ik meer van een EK/WK. Dus hoop ik juist dat dat soort landen erbij zijn. Ik geniet juist wel van een Belgie als je daar ziet wat ze hebben rondlopen, niet normaal. Want laten we eerlijk zijn, zonder Robben en misschien Depay in vorm is Nederland om niet aan te zien. Italie en Dui bv ook leuk om te zien spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.