Spring naar bijdragen

Vertrouwen wordt verdiend met vele daden en kan met één daad verloren gaan


Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...

OH NOOOOO You didn't!

Ik heb vertrouwen in allebei. Als ik iets zou moeten wantrouwen is dat toch mijn "medemens".

Het internet heeft gezorgd voor een zekere mate van transparantie, iedereen kan alle informatie achterhalen. Echter, niet iedereen kan alle informatie op waarde schatten, bevatten en beoordelen.

Daar zit een groot gevaar in. Het is veel te makkelijk om politici af te knallen op iets wat in jouw ogen onzinnig is.

De meeste dingen die gebeuren hebben meerdere zijden en de persoon die uiteindelijk opdracht heeft gegeven heeft dat (waarschijnlijk) na zorgvuldige overweging van alle factoren gedaan. Factoren waarvan wij (klootjesvolk) het bestaan niet eens kennen. En er dus al helemaal niet over kunnen oordelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nederland kent geen bonuscultuur. Bonussen in Nederland zijn heel beperkt en ook in hele kleine schaal van toepassing.

Die twee directeuren zie ik niet als graaiers. Blijkbaar staat het zo in de voorwaarden van hun contract. Dat in Nederland de werknemer veel te veel macht en rechten heeft daar ligt het grote probleem. Zie ook deze afkoopsom.

Ik blijf t onbegrijpelijk vinden als je baas je ontslaat dat je recht hebt op afkoopsom en dat je als werknemer je baas kunt laten stikken met 1 maand opzegtermijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.