Spring naar bijdragen

Voetbal; WK voor vrouwen, hoe doet Oranje het.


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

In Canada is de FIFA Women’s World Cup oftewel WK voetbal voor vrouwen begonnen.

De Nederlandse voetbalsters hebben hun eerste wedstrijd met 1-0 gewonnen van Nieuw-Zeeland. Mooie prestatie dames.

Zijn er OneTimers die wedden op deze wedstrijden?

Hieronder de video van de hoogte punten van de wedstrijd. Mooie goal!

https://youtu.be/nlf1lj5e3eI

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het voetbal is niet hoogstaand. Ballen worden op een manier aangenomen dat je geen kant uit kan. Van opbouw is geen sprake want alles wordt naar voren gerost. Verdedigers doen maar wat en laten soms veel ruimte tov hun aanvaller. Aanvallers hebben regelmatig oogkleppen op en beginnen aan onmogelijke dribbels. Tegen Canada was er wel een briljante borst(en)aanname gevolgd door een even mooie volley om iemand voor de keeper te zetten. Het Nederlands Vrouwenelftal heeft ooit een wedstrijd tegen de B1 (jongens van 15-17 jaar) van Quick Boys verloren dus dat zegt wel wat over het niveau.

Toch gun ik het die dames van harte en hopelijk genieten ze er volop van. Gelukkig kan plaatsing voor de volgende ronde hen bijna niet meer ontgaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@simonvk het is vrouwenvoetbal!! Wees blij dat ze snappen wat buitenspel is!

Vrouwen in sport is altijd drama. Soms is t leuk om naar te kijken omdat ze geile strakke kleren aanhebben!

Maar sportief gezien is een korfbalwedstrijd van de lokale club nog intressanter om te zien dan vrouwenvoetbal. Of eigenlijk elke sport beoefend door een vrouw!! (behalve als 2 vrouwen bedsport beoefenen dan kijk ik wel weer graag)

Luuk (feminist)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar sportief gezien is een korfbalwedstrijd van de lokale club nog intressanter om te zien dan vrouwenvoetbal.

@LuukFOD je bent er van op de hoogte dat bij korfbal ook vrouwen door het veld lopen? En derhalve ' een sport beoefend door een vrouw' is?

Maris (Helpt Luuk graag als zijn argumentatie niet klopt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Korfbal is de enige sport die nog gayer is dan volleybal!!

Ik ben blij dat Mart Smeets er voor gezorgd heeft dat t niet uitgezonden word op TV.

Zo'n finale in Ahoy zit niemand op te wachten!!

Jammer dat ze vrouwenhockey en vrouwenvolleybal nog wel uitzenden!!

Nog meer sporten en mensen die ik kan beledigen?

Luuk (al meer dan 25 jaar lid van de lokale korfbalclub)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben een fanatieke sportsbetting speler, vooral op voetbal.

Nu zie ik toch een mooie quote van 1.70(op Unibet) voor De Japanse vrouwen!!

Als Ned wint is het echt een "wereld prestatie"

Ik zie ze echt niet winnen,ook omdat de Ned spits niet helemaal fit is, en zei is toch waarvan Ned het moet hebben.

Ik ga de wedstrijd los spelen.

Aftrap dinsdag op woensdag om 04:00

Dat zal lekker wakker worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TheGreatOne wrote:

Dank voor deze tip. Dus even voor mij als rookie. Als ik op winst inzet op Japan krijg ik voor elke ingezette euro 1.70€ terug als de Japanse vrouwen winnen (na 90 minuten)?

Ja klopt helemaal

€1 inzet is €1.70

Lage bedragen is niet echt boeiend.

Als je er nou €100 op zet is toch al €70 winst

Ik pak hem voor €250

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.