LasVegasNic Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 In Canada is de FIFA Women’s World Cup oftewel WK voetbal voor vrouwen begonnen. De Nederlandse voetbalsters hebben hun eerste wedstrijd met 1-0 gewonnen van Nieuw-Zeeland. Mooie prestatie dames. Zijn er OneTimers die wedden op deze wedstrijden? Hieronder de video van de hoogte punten van de wedstrijd. Mooie goal! https://youtu.be/nlf1lj5e3eI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted June 7, 2015 Report Share Posted June 7, 2015 Nee, ik kijk het heren voetbal al niet eens, damesvoetbal kan me dan al helemaal niet veel schelen :-) Datgene wat me aan herenvoetbal stoort (Traagheid van het spel) is bij vrouwenvoetbal alleen nog maar uitvergroot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JkSSn Posted June 7, 2015 Report Share Posted June 7, 2015 Net de samenvatting gezien. Ze komen wel goed weg zeg dat die pingel niet werd gegeven. behoren wij tot de favoreten? Duitsland lijkt me de beste papieren te hebben, maar maakt NL een kans om ver te komen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tracasse Posted June 7, 2015 Report Share Posted June 7, 2015 NL behoort zeker niet tot de favorieten. Amerika, Duitsland, Japan en Brazilië zijn de favorieten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tracasse Posted June 7, 2015 Report Share Posted June 7, 2015 Doelstelling is trouwens om bij de beste 3 Europese landen te eindigen. Dat betekent plaatsing voor de olympische spelen in 2016. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted June 7, 2015 Author Report Share Posted June 7, 2015 Doelstelling is trouwens om bij de beste 3 Europese landen te eindigen. Dat betekent plaatsing voor de olympische spelen in 2016. Ik was helemaal vergeten dat we in 2016 Olympische Spelen hebben. Het zou prachtig zijn als de dames zich hiervoor plaatsen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted June 13, 2015 Author Report Share Posted June 13, 2015 Vivianne Miedema gelooft er heilig in dat de Nederlandse voetbalsters zich komende week op het WK plaatsen voor de achtste finales. Ik hoop het. Tweede wedstrijd tegen China verloren. Nu tegen de koploper in de poule, Canada. Ik hoop dat ze winnen maar het wordt heel moeilijk. Voorspel de wedstrijd van de Oranje leeuwinnen, Nederland-Canada https://youtu.be/mwUBKipRxzo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonvk Posted June 16, 2015 Report Share Posted June 16, 2015 Het voetbal is niet hoogstaand. Ballen worden op een manier aangenomen dat je geen kant uit kan. Van opbouw is geen sprake want alles wordt naar voren gerost. Verdedigers doen maar wat en laten soms veel ruimte tov hun aanvaller. Aanvallers hebben regelmatig oogkleppen op en beginnen aan onmogelijke dribbels. Tegen Canada was er wel een briljante borst(en)aanname gevolgd door een even mooie volley om iemand voor de keeper te zetten. Het Nederlands Vrouwenelftal heeft ooit een wedstrijd tegen de B1 (jongens van 15-17 jaar) van Quick Boys verloren dus dat zegt wel wat over het niveau. Toch gun ik het die dames van harte en hopelijk genieten ze er volop van. Gelukkig kan plaatsing voor de volgende ronde hen bijna niet meer ontgaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted June 16, 2015 Report Share Posted June 16, 2015 @simonvk het is vrouwenvoetbal!! Wees blij dat ze snappen wat buitenspel is! Vrouwen in sport is altijd drama. Soms is t leuk om naar te kijken omdat ze geile strakke kleren aanhebben! Maar sportief gezien is een korfbalwedstrijd van de lokale club nog intressanter om te zien dan vrouwenvoetbal. Of eigenlijk elke sport beoefend door een vrouw!! (behalve als 2 vrouwen bedsport beoefenen dan kijk ik wel weer graag) Luuk (feminist) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted June 16, 2015 Author Report Share Posted June 16, 2015 De dames hebben gelijkgespeeld tegen Canada. Ze staan nu derde. Of dit voldoende is weten we wellicht vanavond. https://youtu.be/J_qM9tGUXoU Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted June 17, 2015 Report Share Posted June 17, 2015 Door naar de volgende ronde. Toch knap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maris Posted June 17, 2015 Report Share Posted June 17, 2015 Maar sportief gezien is een korfbalwedstrijd van de lokale club nog intressanter om te zien dan vrouwenvoetbal. @LuukFOD je bent er van op de hoogte dat bij korfbal ook vrouwen door het veld lopen? En derhalve ' een sport beoefend door een vrouw' is? Maris (Helpt Luuk graag als zijn argumentatie niet klopt) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted June 17, 2015 Report Share Posted June 17, 2015 Ja is ook een verschrikking!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjong Posted June 17, 2015 Report Share Posted June 17, 2015 @LuukFOD heb je ooit een korfbalwedstrijd gezien?? En meestal spelen lokale clubs daarin best op een behoorlijk niveau hoor, dus dat betekent dat de topwedstrijden het kijken niet waard zijn . . Ik heb gelukkig een andere mening!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted June 17, 2015 Report Share Posted June 17, 2015 Korfbal is de enige sport die nog gayer is dan volleybal!! Ik ben blij dat Mart Smeets er voor gezorgd heeft dat t niet uitgezonden word op TV. Zo'n finale in Ahoy zit niemand op te wachten!! Jammer dat ze vrouwenhockey en vrouwenvolleybal nog wel uitzenden!! Nog meer sporten en mensen die ik kan beledigen? Luuk (al meer dan 25 jaar lid van de lokale korfbalclub) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tracasse Posted June 17, 2015 Report Share Posted June 17, 2015 Bij vrouwen volleybal heb ik nog enigszins het idee dat t van een redelijk niveau is. Voor de rest compleet met luukFOD eens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted June 17, 2015 Author Report Share Posted June 17, 2015 We raken off-topic >- Ik ben blij dat de voetbaldames nog een kans krijgen. Hup Holland Hup <:-P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted June 18, 2015 Report Share Posted June 18, 2015 Tegen Japan de nacht van dinsdag op woensdag om 04.00 uur. Niet de beste tijd om veel kijkers te trekken. Japan tot nu toe tegenvallen gezien hun status. Dus onze dames kunnen vrij uit spelen en wie weet zit er een stuntje in. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted June 18, 2015 Report Share Posted June 18, 2015 Gisteren een stukje van Frankrijk gezien, die kunnen beter afronden dan onze Nederlandse mannen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhellevo Posted June 22, 2015 Report Share Posted June 22, 2015 Ik ben een fanatieke sportsbetting speler, vooral op voetbal. Nu zie ik toch een mooie quote van 1.70(op Unibet) voor De Japanse vrouwen!! Als Ned wint is het echt een "wereld prestatie" Ik zie ze echt niet winnen,ook omdat de Ned spits niet helemaal fit is, en zei is toch waarvan Ned het moet hebben. Ik ga de wedstrijd los spelen. Aftrap dinsdag op woensdag om 04:00 Dat zal lekker wakker worden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted June 22, 2015 Report Share Posted June 22, 2015 Dank voor deze tip. Dus even voor mij als rookie. Als ik op winst inzet op Japan krijg ik voor elke ingezette euro 1.70€ terug als de Japanse vrouwen winnen (na 90 minuten)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted June 22, 2015 Author Report Share Posted June 22, 2015 @rhevello, welkom op OneTime. Leuk om weer een fanatieke sportsbetting speler erbij te hebben. Ik hoop dat de Nederlandse dames voor een verrassing kunnen zorgen. Realistisch gezien moet Japan deze wedstrijd gewoon winnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhellevo Posted June 22, 2015 Report Share Posted June 22, 2015 TheGreatOne wrote: Dank voor deze tip. Dus even voor mij als rookie. Als ik op winst inzet op Japan krijg ik voor elke ingezette euro 1.70€ terug als de Japanse vrouwen winnen (na 90 minuten)? Ja klopt helemaal €1 inzet is €1.70 Lage bedragen is niet echt boeiend. Als je er nou €100 op zet is toch al €70 winst Ik pak hem voor €250 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted June 22, 2015 Author Report Share Posted June 22, 2015 @rhellevo. Dit kan bijna niet fout gaan. Het zijn wel flinke bedragen die je inzet. Doe je dit altijd of alleen op voetbalwedstrijden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhellevo Posted June 23, 2015 Report Share Posted June 23, 2015 Wat zijn flinke bedragen? Als ik een wedstrijd los speel ( 1 wedstrijd) dan moet je wel wat meer inzetten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts