Spring naar bijdragen

Op welke vorm van Social Media ben jij het meest actief?


Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...

Vanuit mijn werk ben ik zelf het meest actied op LinkedIn, hoewel dat wel stevig wordt verziekt door freelancers op zoek naar een opdracht en recruiters, blijft het nog steeds een (voor mij) erg nuttig medium.

Alle andere vormen zijn er wat mij betreft puur voor vermaak. Twitter gebruik ik sowieso niet, net als Instagram en Pinterest. Zie er echt het nut niet van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Facebook gebruik ik het meest. Hier plaats ik veel informatie over Las Vegas, https://www.facebook.com/LasVegasLovers

In het verleden deed ik veel op https://twitter.com/ilovelasvegas maar dit is flink afgenomen. Interactie op FB lukt beter.

Daarnaast zit ik ook op LinkedIn maar gebruik deze wat minder. Vaak gebruik ik FB, LinkedIn om contacten te onderhouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

definieer actief ;)

Ik lees en klik dagelijks verschillende twitter berichten. Hou via twitter het nieuws in de gaten (nu en nrc), vacatures en weet zo een beetje wat in de stad leeft.

Zelf post ik praktisch nergens iets. Ik ben niet gevat of grappig, en ervaar het leven liever dan er steeds op twitter over te vertellen ;)

Ow ja, als jobhunter is LinkedIn ook mijn dagelijkse plekje...

Ik neem me elke dag opnieuw weer voor om mij als werkzoekende meer te profileren op social media door artikelen te delen en slimme dingen te zeggen enzo.. maar dat voornemen stel ik steeds weer een dag uit :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast [Verwijderde Gebruiker]

Ik ben momenteel erg actief op twitter omdat ik merk dat daar veel YouTube kijkers zijn, die belangrijk zijn voor mijn yt kanaal, inmiddels al een aardige collectie volgers van ook wat grotere YouTubers :-) ik steek hier dan ook dagelijks veel tijd in, ook doe ik redelijk veel met instagram omdat je daarmee toch een beetje kan laten zien wat je aan het doen bent :-) en sinds deze week is daar snapchat bijgekomen omdat ook daar veel yters zichzelf laten zien, je moet toch mee gaan met de grote groep om er tussen te komen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.