Jump to content
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo Jacks
Jacks.nl

Tot €250,- bonus!

Logo Unibet
Unibet

€50,- aan Free Spins

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Recommended Posts

Posted

https://www.pokernews.com/news/2018/05/maria-konnikova-poker-30637.htm?utm_source=newsletter_topStories&utm_medium=email&utm_campaign=05_05_2018&utm_content=position_1

Is dit verhaal nou positief of negatief voor poker?

En dan bedoel ik de vraag.......Hoe denken de mensen die het straks in de wet rond moeten krijgen dat er in Nederland online gegokt mag worden?

En ja ik weet dat dit om een live tournooi ging.

Maar zolang poker nog steeds de zweem van een gokspel heeft zal dit er niet veel bij helpen denk ik.

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Posted

Die discussie zal nooit veranderen en in mijn opinie is het net monopoly (strategisch spel) met een gelukselement (de dobbelsteen). Pokeren is qua betten etc een strategiespel, maar welke kaarten er vallen blijft een kwestie van geluk.

Niet dat je niet lukraak wat kunt gokken met pokeren hoor, dat weten we allemaal wel. Maar dat kan met monopoly ook, door randomly ieder stuk property op te kopen of wat dan ook. Alleen poker gaat om geld.

Maar terugkomend op dit stuk, ik denk dat dit artikel geen ruk uitmaakt op wat mensen ervan vinden (en dus ook die wetsmakers niet) want die hebben allemaal allang hun zegje klaarliggen hierover. Als ze dit überhaupt al lezen.

• Create New...

Important Information

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Terms of Use, Privacy Policy en We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.