Jump to content
Logo betnation
Betnation

Tot €100,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Recommended Posts

Posted

Twitchen zie je steeds meer en tegenwoordig ook door pokerspelers.

Zowel buitenlandse als binnenlandse spelers geven commentaar bij de beslissingen die ze nemen

en lullen verder wat over koetjes en kalfjes.

Zelf Twitch ik ook af en toe. Vaak speel ik dan 1 of 2 Mtt's of SNG en geef bij elke beslissing een uitleg over waarom ik iets doe.

Uiteraard is dat allemaal op microstakes niveau omdat ik een pauper ben en altijd zal blijven.

Maar ik hoor mezelf ook graag praten en daarom twitch ik af en toe.

Mocht je keer willen kijken hoe ik Twitch www.twitch.tv/luukfod

Ik zal zodra ik weer eens Twitchen ga hier even melden hoe en wat.

Tis niet vaak dat ik Twitch en verwacht geen bijzondere dingen.

Ik ben en blijf een microstaker die ongetwijfeld veel domme beslisingen nog neemt!!

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Posted

Heb best veel twitch gekeken sinds poker daar wat populairder is geworden (mensen bekijken die een game spelen vind ik toch wel een heeeeel stuk saaier)

Pokerstaples is bij far mijn favoriet. Echter scan ik de laatste tijd alleen wat laat op de avond de pokerloby va twitch om te kijken of er nog iemand diep zit. De beginfases volgen is me toch wat te saai.

Anyways,

Hele veel suces gewenst! Speel je met cam op jezelf en met microfoon? en zoja, welke taal spreek je dan?

Posted

Ik vind persoonlijk Jcarver een baas. Die twitch nu niet ivm Wsop in Vegas. Pokerstaples kijk ik ook regelmatig.

Speel zelf met cam en spreek Nederlands. Mijn engels klinkt erg slecht omdat ik enorm Nederlands klink!!

Posted
Haha

PLO = Pot limit omahahoog/laag) (poker met 4 kaarten)

Hi/LO is dat de beste en de slechtste hand wint hoog/laag

Donkamentje = term voor toernooi wat niet heel bijzonder is

Thanks, wederom wat geleerd en dat op een zondag.

Ik had nog nooit van de term Donkamentje gehoord.

Ik zal toch niet de enige zijn hier op OneTime? :)

• Create New...

Important Information

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Terms of Use, Privacy Policy en We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.