LuukFOD Posted June 10, 2015 Report Share Posted June 10, 2015 Twitchen zie je steeds meer en tegenwoordig ook door pokerspelers. Zowel buitenlandse als binnenlandse spelers geven commentaar bij de beslissingen die ze nemen en lullen verder wat over koetjes en kalfjes. Zelf Twitch ik ook af en toe. Vaak speel ik dan 1 of 2 Mtt's of SNG en geef bij elke beslissing een uitleg over waarom ik iets doe. Uiteraard is dat allemaal op microstakes niveau omdat ik een pauper ben en altijd zal blijven. Maar ik hoor mezelf ook graag praten en daarom twitch ik af en toe. Mocht je keer willen kijken hoe ik Twitch www.twitch.tv/luukfod Ik zal zodra ik weer eens Twitchen ga hier even melden hoe en wat. Tis niet vaak dat ik Twitch en verwacht geen bijzondere dingen. Ik ben en blijf een microstaker die ongetwijfeld veel domme beslisingen nog neemt!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goodfellas Posted June 10, 2015 Report Share Posted June 10, 2015 Heb best veel twitch gekeken sinds poker daar wat populairder is geworden (mensen bekijken die een game spelen vind ik toch wel een heeeeel stuk saaier) Pokerstaples is bij far mijn favoriet. Echter scan ik de laatste tijd alleen wat laat op de avond de pokerloby va twitch om te kijken of er nog iemand diep zit. De beginfases volgen is me toch wat te saai. Anyways, Hele veel suces gewenst! Speel je met cam op jezelf en met microfoon? en zoja, welke taal spreek je dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goodfellas Posted June 10, 2015 Report Share Posted June 10, 2015 blackjack is trouwens ook geniaal om te volgen bij sommige vaan de ''grote'' jongens. Man wat pompen die een vermogen in zo'n online live blacjkack room, erg vermakelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted June 10, 2015 Author Report Share Posted June 10, 2015 Ik vind persoonlijk Jcarver een baas. Die twitch nu niet ivm Wsop in Vegas. Pokerstaples kijk ik ook regelmatig. Speel zelf met cam en spreek Nederlands. Mijn engels klinkt erg slecht omdat ik enorm Nederlands klink!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted June 12, 2015 Report Share Posted June 12, 2015 Post maar als je "on air" bent, ik ben best wel nieuwsgierig en kom graag een keertje railen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted June 13, 2015 Author Report Share Posted June 13, 2015 Voor de liefhebbers ga nu twitchen 2/12 in 180 mans 1$ sng Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted June 13, 2015 Author Report Share Posted June 13, 2015 Gooi er een PLO hilo donkamentje achteraan Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted June 13, 2015 Report Share Posted June 13, 2015 Gooi er een PLO hilo donkamentje achteraan Nog erger dan nerd taal. Ik moet nu afhaken :-S Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted June 14, 2015 Author Report Share Posted June 14, 2015 Haha PLO = Pot limit omahahoog/laag) (poker met 4 kaarten) Hi/LO is dat de beste en de slechtste hand wint hoog/laag Donkamentje = term voor toernooi wat niet heel bijzonder is Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted June 14, 2015 Report Share Posted June 14, 2015 Haha PLO = Pot limit omahahoog/laag) (poker met 4 kaarten) Hi/LO is dat de beste en de slechtste hand wint hoog/laag Donkamentje = term voor toernooi wat niet heel bijzonder is Thanks, wederom wat geleerd en dat op een zondag. Ik had nog nooit van de term Donkamentje gehoord. Ik zal toch niet de enige zijn hier op OneTime? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts