TheGreatOne Posted May 21, 2018 Report Share Posted May 21, 2018 500.000 loten worden er verkocht a 2,50€ voor het goede doel stichting Roparun ( totale opbrengst ten goede aan projecten ter ondersteuning van mensen met kanker). Had er nog nooit van gehoord maar kwam het gisteren ook tegen bij Hart van Nederland. Mijn vrouw heeft 4 loten gekocht en de uitslag is op 2 juni 2018. 2 x een hoofdprijs een Mercedes-Benz PW A 160 en nog een paar mooie vakantie reizen. Kans is natuurlijk nihil maar is voor het goede doel zeggen we maar. De Kansspelautoriteit heeft toestemming gegeven voor deze loterij onder nummer 11003. De stichting betaald de kansspelbelasting en hoeven de winnaars niet voor op te draaien. Zo zie je maar weer dat ik ook loterijen tegenkom waar ik nog nooit van gehoord had. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted May 21, 2018 Report Share Posted May 21, 2018 8 minuten geleden zei TheGreatOne: 500.000 loten worden er verkocht a 2,50€ voor het goede doel stichting Roparun ( totale opbrengst ten goede aan projecten ter ondersteuning van mensen met kanker). Had er nog nooit van gehoord maar kwam het gisteren ook tegen bij Hart van Nederland. Mijn vrouw heeft 4 loten gekocht en de uitslag is op 2 juni 2018. 2 x een hoofdprijs een Mercedes-Benz PW A 160 en nog een paar mooie vakantie reizen. Kans is natuurlijk nihil maar is voor het goede doel zeggen we maar. De Kansspelautoriteit heeft toestemming gegeven voor deze loterij onder nummer 11003. De stichting betaald de kansspelbelasting en hoeven de winnaars niet voor op te draaien. Zo zie je maar weer dat ik ook loterijen tegenkom waar ik nog nooit van gehoord had. Netjes dat je geen kansspelbelasting hoef te betalen. Succes en mooi dat je dit doel steunt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted June 2, 2018 Author Report Share Posted June 2, 2018 https://www.roparun.nl/wp-content/uploads/2018/06/Uitslag-loterij-2018.pdf Niet eens bijna ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROELETTE Posted July 10, 2018 Report Share Posted July 10, 2018 @TheGreatOne wel bekend met de grote club actie? Ook een bijzondere loterij Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted July 10, 2018 Author Report Share Posted July 10, 2018 3 minuten geleden zei ROELETTE: @TheGreatOne wel bekend met de grote club actie? Ook een bijzondere loterij https://www.onetime.nl/geld-nieuws/grote-clubactie Ben erg gecharmeerd van deze Grote Club actie loterij omdat het echt midden in de samenleving staat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted September 15, 2018 Author Report Share Posted September 15, 2018 Vandaag mijn buurjongen aan de deur om loten van de grote Clubactie te kopen (3€) er stuk en 80% gaat naar zijn hockey club. 2 loten gekocht. Er zullen ongetwijfeld deze week nog meer buurt kinderen langs komen. Mooie actie en slim en werkt al tientallen jaren. Ik heb dit jaar niet contant betaald maar juist via automatische incasso zodat bij een eventuele prijs ze je meteen weten te vinden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gertjan_De_Meern Posted September 15, 2018 Report Share Posted September 15, 2018 Met de grote clubactie doen wij ook altijd mee. Iemand wel eens wat mee gewonnen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts