Spring naar bijdragen

Even voorstellen, nieuw lid!


Feyelord

Aanbevolen berichten

Hoi allen,

Een kort bericht om mezelf voor te stellen: mijn naam is ''Feyelord''. Ik ben een man, 31 jaar oud. Voorzien van meerdere onderwijsbevoegdheden werkzaam in het noorden van dit mooie land. Ik ben al een geruime tijd geïnteresseerd in de cryptocurrency en alle (eindeloze) mogelijkheden ervan. Ik hoop op dit forum veel kennis op te doen en wellicht mijn, vooralsnog geringe, kennis met jullie te kunnen delen.  

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Feyelord:

 Is die daling inherent aan de activiteit op het forum ten behoeve van dit onderwerp? Deze is nl. (vanaf medio april) flink afgenomen! 

Klopt zoals alles in het leven, geen aandacht en het eb weer weg. In de Kerst periode hoorde je op elk feestje over de Crypto markt en nu allen nog de die hards. Als bijvoorbeeld de Bitcoin weer op 10K$ staat en de media pakt het dan op kan het weer hard gaan. In ben vanaf 2012 bezig met Crypto's en 3 x een hype meegemaakt en deze zal ongetwijfeld weer terug gaan komen. De vraag is echter hoe lang moeten we er op wachten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.