Spring naar bijdragen

Voorstellen


Exor

Aanbevolen berichten

Welkom Exor

Veel succes met roulette. Ik houd ook erg van roulette. Ik gebruik meestal geen systeem, maar ik houd wel van "sectorspelen" Bijvoorbeeld Zerospel, Grote Serie, Kleine serie, ect, ect. Speel je roulette aan een live tafel of op een automaat? Ik houd van beide. Mijn geluksnummer is 29 (mijn trouwdatum en geboortedatum)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel nooit aan een automaat. Mijn theorie is erop gebaseerd dat de croupier een routine in zijn gooien heeft en daardoor bepaalde sectoren kunnen vallen. Dit is dus alleen op een live tafel te realiseren. Ik heb geen geluksgetallen, dat is (helaas voor u) gebaseerd op onderbuik gevoel en zal geen extra winsten opleveren.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minutes ago, Exor said:

Ik speel nooit aan een automaat. Mijn theorie is erop gebaseerd dat de croupier een routine in zijn gooien heeft en daardoor bepaalde sectoren kunnen vallen. Dit is dus alleen op een live tafel te realiseren. Ik heb geen geluksgetallen, dat is (helaas voor u) gebaseerd op onderbuik gevoel en zal geen extra winsten opleveren.

 

Ja dat heb ik ook wel eens gezien. Dat er sprake kan zijn van "dealer-signatuur" Maar tegelijkertijd ervaar ik roulette toch wel echt als een gokspel. Waarbij je pech en geluk kunt hebben. Heb je geluk dan moet je jezelf beheersen en dat is niet altijd makkelijk. Want juist met winst ben je geneigd om nog een gokje te wagen. Vorige week in Rotterdam won ik heel snel behoorlijk aan een live speeltafel in Rotterdam. "Nog maar een gokje" het is toch gewonnen geld. Nou dat had ik beter niet kunnen doen. Al het geld wat ik gewonnen had was na een uur spelen weer weg.

Je kunt je speelduur wel verlengen door gespreid in te zetten en "kansjes af te dekken" Zoiets als een paar volle nummers inzetten, maar ook buitenkansen, zodat eventueel verlies kleiner is. Maar het venijn zit juist in die speeltijd. Lang willen spelen is bijna altijd verliezen. Dus je kunt maar beter eerst verliezen en daarna flink winnen, dan andersom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.