Alice700 Posted December 22, 2018 Report Share Posted December 22, 2018 Op mijn nieuwe laptop wil ik holdem manager instaleren. Ik krijg elke keer de melding dat postgreSQL niet geinstaleerd kan worden. en daarna loopt de installatie vast, en blijft heel lang bij dezelfde % lopen (finished psql test client). zou iemand mij hiermee kunnen helpen? Mvg, TA Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted December 23, 2018 Report Share Posted December 23, 2018 @DeValsspeler @Hotrunner jullie? Heb je een window's of Apple PC? Heb je al hulp gevraagd bij de service van Holdem Manager? Voor welke pokerroom gebruik je hem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted December 23, 2018 Report Share Posted December 23, 2018 Misschien even de virusscanner of firewall uitschakelen voordat je gaat installeren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotrunner Posted December 25, 2018 Report Share Posted December 25, 2018 Ik speel niet zo heel veel meer online en heb geen HM of PT (meer). 10 jaar terug was het een heel gedoe om het geïnstalleerd te krijgen , maar ik dacht dat het tegenwoordig aardig makkelijk moest zijn. Waar ik tegenwoordig zeer goede verhalen over hoor is sharkscoop, daar betaal je dan ook wel wat voor (ik geloof circa 26 dollar per maand), maar dan kun je ook gelijk alle winnings e.d. van die spelers opzoeken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alice700 Posted December 26, 2018 Author Report Share Posted December 26, 2018 Ik heb nu maar even contact met hun gezocht. Hoop dat ze mij verder kunnen helpen. Heb t wel al veel vaker gelezen dat dat t probleem is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts