Spring naar bijdragen

Predictor's introduction


Predictor

Aanbevolen berichten

Predictor is de naam 🖐️

Zeer bekend in en met de Nederlandse sportwereld en een meester voorspeller op het gebied van sports betting.

Het inzetten op sport evenementen is een hobby van mij, met mijn ervaring en netwerk ga ik op vooronderzoek uit en deel ik graag mijn bevindingen en mening met jullie.

Zijn jullie bekend op het gebied van sports betting? In Nederland is het nog niet zo populair als in b.v Engeland. Op elke hoek van de straat kun je daar een weddenschap afsluiten. Daar kunnen wij als Nederlanders nog wat van leren.

Graag neem ik jullie mee in de wereld van sport weddenschappen. Een goede voorbereiding is het halve werk! Statistieken – Vorm – Eerdere ontmoetingen - en ga zo maar door. Hoe werkt dat eigenlijk dat inzetten? Hoe groot zijn mijn kansen? Hier is veel winst te behalen!

Lekkere discussies en meningen vormen een mooi resultaat!

Winst verlies of gelijkspel? Ik weet het wel!

Predictor 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei TheGreatOne:

Dat is een interessante voorstelronde, mij heb je geprikkeld. Een heel warm welkom. Wat gaat Feyenoord - Ajax doen dit weekend?

Hartelijk dank voor dit warme welkom

Een prachtig affiche inderdaad aanstaande Zondag. Ik heb inmiddels in het topic "wedden op voetbal" een voorspelling geplaatst. Zie link: 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi @Predictor gaaf dat je je hebt aangemeld bij ons, en ik zag ook al een gave tip voor dit weekend! Hopelijk kunnen we hier nog veel van je leren. 

Ik ben groot liefhebber van sportsbetting maar is het even rustig op dat front. Het blijft erg moeilijk om dit structureel te verslaan, maar hopelijk gaan je tips een goede bijdrage leveren. Ik weet dat @Dannyboy ook groot liefhebber is. Hopelijk kan hij hopelijk ook af en toe een mooie voorbeschouwing schrijven. Kijken wie er goed is :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 hours ago, Predictor said:

Predictor is de naam 🖐️

Zeer bekend in en met de Nederlandse sportwereld en een meester voorspeller op het gebied van sports betting.

Het inzetten op sport evenementen is een hobby van mij, met mijn ervaring en netwerk ga ik op vooronderzoek uit en deel ik graag mijn bevindingen en mening met jullie.

Zijn jullie bekend op het gebied van sports betting? In Nederland is het nog niet zo populair als in b.v Engeland. Op elke hoek van de straat kun je daar een weddenschap afsluiten. Daar kunnen wij als Nederlanders nog wat van leren.

Graag neem ik jullie mee in de wereld van sport weddenschappen. Een goede voorbereiding is het halve werk! Statistieken – Vorm – Eerdere ontmoetingen - en ga zo maar door. Hoe werkt dat eigenlijk dat inzetten? Hoe groot zijn mijn kansen? Hier is veel winst te behalen!

Lekkere discussies en meningen vormen een mooi resultaat!

Winst verlies of gelijkspel? Ik weet het wel!

Predictor 

Wouw, dat wordt cashen als we van jouw tips gebruik gaan maken. Warm welkom Predictor, en veel plezier toegewenst op het forum.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom @Predictor. Super leuk om weer een sportbet kenner/ liefhebber op het forum te hebben. Zelf doe ik ook heel graag sportsbettingen. Ik heb over het gehele jaar 2018. Een winst van 934,65€. Niet slecht voor de ontelbare betjes die ik geplaatst heb, of wel slecht want had veel meer kunnen winnen 😅..hopen dat we vele tips met elkaar kunnen delen, en zodoende het jaar 2019 ook weer in de + kunnen afsluiten. 😊

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.