Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

100 Gratis spins!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst
39 minuten geleden zei Dopey:

Jij had 2-2, maar je zat in de 91ste minuut er nog 2 goals van verwijderd

dat klopt ja , maar 1-1 was ook goed geweest voor punten.

en ooit vallen er wel 2 goals in de blessure tijd.

en de ene keer is dat een geluk en de andere keer pech.

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
9 uur geleden zei Predictor:

In alle eerlijkheid kijk ik niet naar wat andere hebben ingevuld maar voorspel ik de wedstrijden op eigen intuïtie. Ik had puur een gevoel dat Leicester City punten zou pakken, helaas mocht het niet zo zijn. Wel is er een heleboel in de stand verandert. Een hele productieve week! Hieronder de stand: 

standweek6.png

Hoi Predictor,

Kun je misschien de stand ook sorteren op punten? Het is geen bestand maar een foto, dus dat kan ik zelf niet.

En het maakt mij niet uit welke wedstrijd in wat voor land, ik voorspel wel :-P

Geplaatst

Ik ga morgen een analyse schrijven over een Duitse wedstrijd, hier zijn we nog niet geweest en lijkt mij wel een mooie gelegenheid! Week 8 pakken we een eerste divisie wedstrijd uit Nederland. Ook altijd spannend om te doen!

Voorkeur voor Duitsland? Ga morgen middag er voor zitten ... Kom er maar in :) 

Geplaatst
3 uur geleden zei Arthur:

Hoi Predictor,

Kun je misschien de stand ook sorteren op punten? Het is geen bestand maar een foto, dus dat kan ik zelf niet.

En het maakt mij niet uit welke wedstrijd in wat voor land, ik voorspel wel 😛

Ik zal morgen middag, dan heb ik een middagje vrij even de stand op volgorde zetten. Ik heb hem nu in excel op volgorde staan van aanmelding en automatisch doorberekenen. Kan hem wel even overschrijven, is misschien wel mooi en overzichtelijk. 

Geplaatst

Aanstaande Zaterdag 09-03-2019 15:30 op verzoek de Duitse kraker Rasenballsport Leipzig - FC Augsburg. Een mooi affiche en desalniettemin weer een geweldige uitdaging voor de predictor Challenge. De stand begint aardige vormen aan te nemen, en ik heb mijn glazen bol inmiddels weggebracht naar carglass. Benieuwd hoe die deze week gaat functioneren.

Wat betreft de wedstrijd zijn het 2 mooie teams. RB Leipzig is een Duitse voetbalclub uit Leipzig, Saksen. De club werd opgericht in 2009. De onstuimige groei van de club is te danken aan monetaire injecties van hoofdsponsor Red Bull. De inwoners van Leipzig waren eerst ook gekant tegen de ploeg, maar zijn dan toch voor de ploeg gaan supporteren omdat de economische kloof tussen Oost- en West-Duitsland nog steeds niet gedicht is en de clubs met een oude voetbaltraditie niet het geld hebben om zelf terug naar de top te klimmen.

FC Augsburg kent daarintegen een langere geschiedenis, 8 augustus 1907 werd de club uit vanzelfsprekend Augsburg opgericht. We vinden bij FC Augsburg een aantal bekende namen waaronder Jeffrey Gouweleeuw en Alfred Finnbogason  die beide een verleden hebben bij SC Heerenveen. Helaas zijn beide mannen aankomend weekend niet beschikbaar vanwege een wond aan de adductorspier (Gouweleeuw) en een knie blessure. 

Onderlinge resultaten zijn gering vanwege het korte bestaan van de thuisclub. 7 maal hebben ze elkaar in competitie verband ontmoet en 2 maal won RB Reipzig 2 maal en gelijk en 3 maal FC Augsburg. Veel werd er in deze eerdere ontmoetingen niet gescoord, echter vinden we RB Leipzig terug op een 3de plaats in de Bundesliga en FC Augsburg op een respectievelijke 15de plaats. Ondanks de geschiedenis misschien anders verteld verwacht ik wel een doelpunt rijke wedstrijd.

Ik wens jullie deze week weer veel succes, en ontvang graag de inzendingen voor Zaterdag 09-03-2019 14:30 per PM (direct message).

@Predictor, @Chuckmeister, @rhellevo, @JackPot, @driekwart, @Dopey, @foxy, @TheGreatOne, @Seabert, @TheGallant, @Rmnd78, @bethdoth, @Dannyboy, @Remco86, @SquareOne, @Arthur, @ruleta

week7.png

Geplaatst
11 uur geleden zei ruleta:

als ik zo nog een aantal weken doorga , dan kan ik zo mee doen met wedden dat,

dan weet ik alle voetbal logo`s dadelijk van buiten.

heb al eens eerder mee gedaan met wedden dat maar dat is een flop geworden.

Zo zie je maar, overal kun je je voordeel uithalen. haha

Geplaatst
2 uur geleden zei Dopey:

Vertel...

bij 25 dames uit het publiek ,zou ik dan door aan de borsten te voelen hun voornaam weten
te vertellen en de plaats waar ze vandaan kwamen te vertellen.
en wat denk je , helemaal geen eentje goed :lol:

Geplaatst
4 uur geleden zei ruleta:

bij 25 dames uit het publiek ,zou ik dan door aan de borsten te voelen hun voornaam weten
te vertellen en de plaats waar ze vandaan kwamen te vertellen.
en wat denk je , helemaal geen eentje goed :lol:

Hahahahahahahahaha had mij ook wel eens wat geleken. Ik geef me ook op :) 

Geplaatst
7 uur geleden zei ruleta:

zullen we €50 of €100 doen voor de juiste stand, wie verliest moet betalen?

allebei het zelfde ,blijft het staan en dan tel ik die 5x zerospel niet mee

Voor wat?

die 5x zero telt sowieso al niet, dus begin er niet over.

Geplaatst (bewerkt)
9 minuten geleden zei ruleta:

voor Leipzig - Augsburg maakt het wat spannender en je kan wat winnen of verliezen

ja hoor, 50 euro is prima. Laten we dan afspreken wie de hoogste score heeft qua punten voor deze wedstrijd wint 50 euro van de ander.

bewerkt door Dopey
Geplaatst
2 uur geleden zei Dopey:

ja hoor, 50 euro is prima. Laten we dan afspreken wie de hoogste score heeft qua punten voor deze wedstrijd wint 50 euro van de ander.

de  exacte score wil ik doen.

allebei fout dan blijft het staan voor de volgende wedstrijd.

en allebei het zelfde ook , zeg maar

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.