Spring naar bijdragen

[Weddenschappen op voetbaluitslagen] Situaties waarin dubbele kans 1 of 2 echt nuttig is?


SquareOne

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei Dopey:

Een wedstrijd waarbij er geen duidelijke favoriet is. De reden waarom men bv 1X of X2 gokt is dat men een favoriet heeft en dus de X als een soort "verzekering"ernaast neemt. Laten we bv de bekerwedstrijd nemen tussen Fey en Ajax. De odds staan op 3.55/3.80 en 1.80. Ajax is duidelijk de favoriet bij de bookmakers. Neem an dat jij dat ook denkt en dus 1.80 gaat spelen. Maar als je een "verzekering"erbij pakt, dan grijp je sneller die 3.80 draw dan een overwinning van Fey 3.55. Als je namelijk voor de 3.55 gaat, dan wijkt dat wel erg af van wat je gevoel en de bookies namelijk aangeven, en dat is dat Ajax gaat winnen voor 1.80. Bovendien is een uitbetaling van een draw ook vrijwel altijd hogere odds dan een 1 of een 2. Hopelijk heb je hier iets aan.

@SquareOne bedoelt de optie 12, of er redenen zijn om die te spelen. Dus niet 1X of X2. Misschien kan @Pat dat even in zijn community vragen? Buiten beide nadeel hebben van een gelijkspel kan ik niks bedenken namelijk. Kan me paar jaar terug Heerenveen vs Feyenoord heugen waar dat het geval was. Daar wilden ze beide niet gelijkspelen. Of wilde Heerenveen niet winnen oid, weet ik niet exact meer.

bewerkt door WouterM (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Skale:

Het eerste dat je zegt is niet waar. Dit komt rechtstreeks van de toto website: 'In het geval je in meerdere transacties prijzen wint ten gevolge van dezelfde toevallige gebeurtenis, worden deze prijzen bij elkaar opgeteld en aldus uitgekeerd als één prijs. Is deze prijs hoger dan € 449, dan houdt Lotto bv over deze prijs 30,1% kansspelbelasting in.' https://toto-extra.nederlandseloterij.nl/speluitleg/#Wat win je?

Het tweede dat jij zegt is niet geheel waar. Als Toto de kansspelbelasting al heeft ingehouden op je prijs hoef je natuurlijk geen melding/aangifte hiervan te doen bij de belastingdienst.

Hier is de link van de topic . Lees vooral de laatste 2 posten in topic ( vam mij en @predictor . )

Beter eerst  goed lezen voordat je wat zeg .

Das dus wat ik daar hebt gezegd . Je koopt 10 briefjes van de zelfde weddenschap met een winst vam 300 euro  ( per briefje ) dan worden ze bij elkaar geteld . Je moet er dus belasting over de hele bedrag afdragen . Je kan deze briefjes bij verschillende verkooppunten leveren zonder melding van te maken dan hoef je geen belasting betalen terwijl je belastingverschuldig bent . 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Pat:

Hier is de link van de topic . Lees vooral de laatste 2 posten in topic ( vam mij en @predictor . )

Beter eerst  goed lezen voordat je wat zeg .

Das dus wat ik daar hebt gezegd . Je koopt 10 briefjes van de zelfde weddenschap met een winst vam 300 euro  ( per briefje ) dan worden ze bij elkaar geteld . Je moet er dus belasting over de hele bedrag afdragen . Je kan deze briefjes bij verschillende verkooppunten leveren zonder melding van te maken dan hoef je geen belasting betalen terwijl je belastingverschuldig bent . 

 

Je blijft koppig he. Briefjes worden niet bij elkaar opgeteld, tenzij je zo dom bent ze achter elkaar in te leveren ja. Dan kan de winkel je daarop aanspreken en ze als 1 geheel zien, maar dan ben jij de eerste waarvan ik dat ooit gehoord hebt dat het gebeurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei ruleta:

gaat dat ook als je die weddenschap ergens anders bent aangegaan ??

er staat wel een agent nummer op die hoort bij het betreffende verkoop punt.

 

Denk ik eerlijk gezegd niet . 

Mij was ook gezegd toen ik belde dat het om de zelfde bet gaat . 

De nr staat idd op maar je koopt ze niet allemaal bij de zelfde winkel . Tijdens inleveren word je meestal uitbetaald zonder op de nr gelet wordt . Althans , dat heb ik niet meegemaakt .

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Dopey:

Je blijft koppig he. Briefjes worden niet bij elkaar opgeteld, tenzij je zo dom bent ze achter elkaar in te leveren ja. Dan kan de winkel je daarop aanspreken en ze als 1 geheel zien, maar dan ben jij de eerste waarvan ik dat ooit gehoord hebt dat het gebeurd.

Zit jij soms te snuiven !! 

Zo niet , let beter op en lees aandachtig wat men zegt jongen . 

Of je daar een melding van maakt of niet ligt aan jezelf . Iedere moet zelf weten .  Das al uitgelegd . 

Als je ergens belasting over moet afdragen heb jij daar een poltie agent voor niet nodig . Een normale burger met een gemiddeld normale IQ gehaalte kan zelf dit  beseffen en de juiste beslissing nemen . Is niet moeilijk . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Pat:

Hier is de link van de topic . Lees vooral de laatste 2 posten in topic ( vam mij en @predictor . )

Beter eerst  goed lezen voordat je wat zeg .

Das dus wat ik daar hebt gezegd . Je koopt 10 briefjes van de zelfde weddenschap met een winst vam 300 euro  ( per briefje ) dan worden ze bij elkaar geteld . Je moet er dus belasting over de hele bedrag afdragen . Je kan deze briefjes bij verschillende verkooppunten leveren zonder melding van te maken dan hoef je geen belasting betalen terwijl je belastingverschuldig bent . 

En jij hebt omdat een medewerker van Hoogvliet dat zei kansspelbelasting overgemaakt naar TOTO? Dat is best wel knap want als je bij TOTO belasting moet afdragen wordt dat automatisch van je gewonnen bedrag ingehouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Skale:

En jij hebt omdat een medewerker van Hoogvliet dat zei kansspelbelasting overgemaakt naar Toto? Dat is best wel knap want als je bij Toto belasting moet afdragen wordt dat automatisch van je gewonnen bedrag ingehouden.

Kijk nou uit, anders krijg je ook verwijtingen naar je hoofd van onze fake Amerikaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Skale:

En jij hebt omdat een medewerker van Hoogvliet dat zei kansspelbelasting overgemaakt naar Toto? Dat is best wel knap want als je bij Toto belasting moet afdragen wordt dat automatisch van je gewonnen bedrag ingehouden.

Allee. Als je online speelt . Koop je briefjes , is een ander verhaal . 

Ik hoorde het daar bij tabakswinkel . Eerst contact opgenomen met TOTO . Nadat ze dit hadden bevestigd . Heb ik betaald . Eerste keer dat meerder briefjes van zelfde bet gekocht . Dus ja dit was mijn keus .. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Pat:

Allee. Als je online speelt . Koop je briefjes , is een ander verhaal . 

Ik hoorde het daar bij tabakswinkel . Eerst contact opgenomen met toto . Nadat ze dit hadden bevestigd . Heb ik betaald . Eerste keer dat meerder briefjes van zelfde bet gekocht . Dus ja dit was mijn keus .. 

En dan beweer je dat anderen niet kunnen lezen!

Hij zegt nogmaals voor de zoveelste keer dat je IN DE WINKEL bij uitbetaling al direct kansspel wordt ingehouden. Snap je het nou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Pat:

Allee. Als je online speelt . Koop je briefjes , is een ander verhaal . 

Ik hoorde het daar bij tabakswinkel . Eerst contact opgenomen met toto . Nadat ze dit hadden bevestigd . Heb ik betaald . Eerste keer dat meerder briefjes van zelfde bet gekocht . Dus ja dit was mijn keus .. 

Briefjes is hetzelfde verhaal. Als je met de winst van briefje(s) over de belastinggrens gaat moet je het door hoofdkantoor van TOTO laten uitbetalen (of je moet een winkel hebben die grote bedragen betaald), zij houden de belasting in van je winstbedrag. Raar dat jij dan moet overmaken.

bewerkt door Skale
toevoeging tussen haakjes (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Skale:

Briefjes is hetzelfde verhaal. Als je met de winst van briefje(s) over de belastinggrens gaat moet je het door hoofdkantoor van Toto laten uitbetalen (of je moet een winkel hebben die grote bedragen betaald), zij houden de belasting in van je winstbedrag. Raar dat jij dan moet overmaken.

Niet als de hoogde van bedrag lager dan 450 euro is . Je hebt 5 briefjes van 450 euro  ( van zelfde bet )en je levert ze los op 5 verschillende tijdstipen  Dan heb jij 5x450 euro uitbetaald gehad zonder belasting te betalen . Want elke keer dat je één van die brieven inlevert hoeven ze niet opsturen want de hoogte van bedrag is onder de 450 euro . Bel TOTO my friend . Krijg je zelfde verhaal te horen . En anders ga je vanuit dat je gelijk hebt . ook goed . 😎

On my way to work . Fijne avond .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb even meegekeken en wil toch even reageren.

Je zegt meerdere tickets te hebben met dezelfde weddenschap die totaal 3k uitbetaling hebben.

In theorie heb je gelijk door te zeggen dat je belastingplichtig bent over die 3000.( tot zover heb je gelijk)

Nu de praktijk je levert de tickets in bij een TOTO verkooppunt die gooit ze door de machine dan kan de machine 2 dingen doen.

1 Hij betaald ze gewoon uit en je krijgt het hele bedrag 

2 de tickets zijn geblokkeerd en kunnen alleen in rijswijk worden ingeleverd met legitimatie en afdracht belasting.

( dit heb ik in 10'jaar 1 keer meegemaakt meegemaak bij een uitbetaling van iets meer dan 2 ton en ongeveer 600 dezelfde tickets.)

Andere smaken zijn er niet voor tickets onder de belastinggrens.

Tickets boven de belastinggrens word de belasting ter plekke ingehouden door de machine.

Natuurlijk.zegt de TOTO dat je belastingplichtig bent omdat ze dat verplicht zijn te melden.

Maar ik heb het nog nooit iemand zien doen.

Het is ook erg onwaarschijnlijk dat je het gedaan heb waarom heb je anders losse tickets genomen en niet alles op 1 ticket gezet.

Verder stel je dat de TOTO niet geschikt is voor grote gokkers en pro.s.

Er is geen betere bookmaker als het om echt groot geld gaat.

Ik heb de TOTO aangevallen zien worden op fouten voor tonnen in een weekend alleen in amsterdam.

Ze zijn zelfs genoodzaakt geweest het provisie systeem te wijzigen voor winkeliers omdat het zo voordelig was dat ze helemaal kapotgespeeld werden.

De limieten zijn ook aangepast de laatste jaren waardoor echte aanvallen in 20'zaken tegelijk moeilijker zijn geworden.

Maar ze gebeuren nog steeds een paar keer per jaar.

Hoop dat ik wat helderheid heb kunnen scheppen zo 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei geldwolf:

 

Nu de praktijk je levert de tickets in bij een toto verkooppunt die gooit ze door de machine 

Je gooit ze toch niet allemaal bij de zelfde machine  en niet allemaal bij de zelfde verkooppunt . !!!! 

Das toch al uitgelegd . Je levert één briefje bij een verkooppunt en voor de 2e briefje naar 2e verkooppunt op een andere tijdstip . Waarom ik 10 briefjes hebt gehaald heb ik @luuk in andere topic al uitgelegd  . Dit Was niet van te voren gepland .  had jij mijn andere bets gezien ? Anders had ik dit elke keer gedaan met meerdere briefjes kopen . Je moet toch voorgande posten en gerelateerde topics goed lezen voordat je wat zegt .

Of zeg je van , no way !!  Do ik niet . 

Of jij het gelooft of niet , das prima . Daar lieg ik niet wakker van . Das okey !!

Waarom TOTO niet geschikt is voor grof betten, ik kom op een latere tijdstip op terug .

Ga ik afsluiten , moet echt naar werk . PS , ik bedoelde niet dat TOTO is een oplichter . Sterker nog , is een decent bookmaker .          

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga er ook geen ruzie overmaken of vervelend doen.

Heb 10 jaar voor een bedrijf gewerkt dat TOTO machines had en grootste omzetten van nederland maakte op de machines.

 

De enige winkels in amsterdam die alle bedragen uitbetaalde die je kwam brengen.

( waarvan ongeveer 5 jaar de directe leiding over een paar winkels).

 

Zodoende weet ik precies hoe het systeem werkt en de veranderingen die ze door de jaren hebben doorgevoerd.

Jij zegt dat doe je toch niet in 1 winkel al die tickets inleveren!!!!!

Waarom niet als je toch van plan bent de belasting te betalen.

Het probleem is vaak cashflow in die sigarenzaakjes of ze kunnen betalen.

Maar jou argument slaat nergens op je roept zelfs ander tijdstip dat doe je alleen als je wilt verbergen dat je dezelfde wedddenschap inlevert.

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Pat:

Niet als de hoogde van bedrag lager dan 450 euro is . Je hebt 5 briefjes van 450 euro  ( van zelfde bet )en je levert ze los op 5 verschillende tijdstipen  Dan heb jij 5x450 euro uitbetaald gehad zonder belasting te betalen . Want elke keer dat je één van die brieven inlevert hoeven ze niet opsturen want de hoogte van bedrag is onder de 450 euro . Bel ToTo my friend . Krijg je zelfde verhaal te horen . En anders ga je vanuit dat je gelijk hebt . ook goed . 😎

On my way to work . Fijne avond .

Ok, laat maar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

volgens mij word het moeilijker gemaakt als dat het is.

en dat er mensen zijn die graag de legale overheids roof willen betalen , moet iedereen voor zich zelf weten natuurlijk.

1 bonnetje maak ik aan bij de plus , de volgende bij de jumbo, de volgende bij primera enz betaal je geen belasting als je onder de belasting grens blijft.

maak je 5 bonnetjes bij de jumbo , die kun je niet bij de plus inleveren, dat geloof ik niet die scannen ze en als het agent nummer niet klopt accepteren ze het niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ruleta:

maak je 5 bonnetjes bij de jumbo , die kun je niet bij de plus inleveren, dat geloof ik niet die scannen ze en als het agent nummer niet klopt accepteren ze het niet

Volgens mij maakt het niet uit waar je ze aangemaakt hebt en inlevert. Tenminste vroeger was dat zo iig. Maar misschien dat @geldwolf  dit kan bevestigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei geldwolf:

 

Maar jou argument slaat nergens op je roept zelfs ander tijdstip dat doe je alleen als je wilt verbergen dat je dezelfde wedddenschap inlevert.

 

 

 

 

My friend ik zit effe aan koffie . Dus effe snel mijn laatste post in this topic en weer aan d slag .  

want soms agree to disagree is the best option .

Als jij hier een briefje inlevert en stapt in je auto en je rijdt 10 km verderop om 2e briefje bij een tankstation in te leveren , dan krijg je toch automatisch met twee verschillende tijdstipen te maken of niet ? Als ik het wou verbergen waarom heb ik in de eerste instantie dit  tijdens mijn gesprek met Luuk allemaal verteld dan . Je moet toch je gezond verstand gebruiken voordat je wat zegt .

Een bedrag van 300 euro voor een tabakwinkel is niet een klein bedragje . Denk jij dat dit de eerste keer is dat ik win . Ik ben vaker met bedragen tussen 200 en 400 euro bij tabakwinkel geweest . Soms krijg je te horen , ik heb niet genoeg in de kassa kom straks terug .    Soms kan je zelfs  2 briefjes inleveren bij tankstations . Geen enkel probleem .  maar dan krijg je te horen ik heb niet genoeg geld in kassa , kom jij maar morgen of straks weer terug ( een maat van me heeft dit 2 keer gehad ) . 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.