TheGreatOne Posted May 7, 2019 Report Share Posted May 7, 2019 6 minuten geleden zei Skale: Zeker, ik had goede hoop dat dit een (groeiend) alternatief zou zijn voor de 'standaard' online pokerrooms. Het is zo verschrikkelijk moeilijk dit! Eigenlijk is vanaf 2005 het online pokerlandschap hetzelfde gebleven en pokerroom initiatieven niet succesvol gebleken. Zelfs bijna no rake poker heeft het niet gered. Mensen (spelers) zitten ergens en denken, prima en ook al ben ik het met sommige zaken niet eens, macht der gewoonte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skale Posted May 7, 2019 Report Share Posted May 7, 2019 10 minuten geleden zei TheGreatOne: Het is zo verschrikkelijk moeilijk dit! Eigenlijk is vanaf 2005 het online pokerlandschap hetzelfde gebleven en pokerroom initiatieven niet succesvol gebleken. Zelfs bijna no rake poker heeft het niet gered. Mensen (spelers) zitten ergens en denken, prima en ook al ben ik het met sommige zaken niet eens, macht der gewoonte. Het is inderdaad heel moeilijk om nog een plekje op de online pokermarkt te bemachtigen. Het kost heel veel geld en het strategisch plan, je software, invulling van je organisatie etc. moeten perfect zijn en zelfs dan is er de kans dat je geen stukje van de heerlijke pokertaart krijgt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted May 7, 2019 Author Report Share Posted May 7, 2019 27 minuten geleden zei Skale: Zeker, ik had goede hoop dat dit een (groeiend) alternatief zou zijn voor de 'standaard' online pokerrooms. Ik denk dat PG had gehoopt dat zijn naam genoeg zou zijn en de groeiende weerstand tegen Stars. Maar alleen cashgame is misschien wel te weinig. Veel spelers zullen toch mtts en SNGs willen kunnen grinden. En om een beetje uurloon te maken moet je wel flink actie hebben. Als je je op de recretieve speler richt moet je juist wat meer mogelijkheden aanbieden imo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted June 14, 2019 Report Share Posted June 14, 2019 Zijn er nog spelers hier die bij Run It Once poker spelen? Ben erg benieuwd hoe het er nu is. Ze hebben nu n.a.v. de nieuwe software update een actie waarbij ze 101% van de rake terug geven aan de spelers en ook extra feest promoties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skale Posted June 14, 2019 Report Share Posted June 14, 2019 Ik heb €10 in mijn account gekregen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted June 14, 2019 Author Report Share Posted June 14, 2019 22 minuten geleden zei Skale: Ik heb €10 in mijn account gekregen luckbox! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted June 14, 2019 Report Share Posted June 14, 2019 50 minuten geleden zei Skale: Ik heb €10 in mijn account gekregen ik ga het meteen checken of ik dat ook heb gekregen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marc1974 Posted June 25, 2019 Report Share Posted June 25, 2019 Ik had ook 10 gekregen. Omaha gespeeld en tot 55 gespeeld. Daarna uitcashen. Ging niet omdat ik nog niet gestort had. Dus daarna 10 euro erbij gestort en afgehaald. Stond binnen een uur op mijn Skrill. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted June 25, 2019 Author Report Share Posted June 25, 2019 Geen mail ontvangen maar zal eerdaags eens checken of er wat staat als ik de app open Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts