xanthee Posted June 26, 2015 Report Share Posted June 26, 2015 Onder de naam lucky5.com vanaf 14 juli start in Europa de mooiste geld verdien systeem met e-krasloten wat er ooit is geweest ! en legaal. Komt uit the uk en op 25 juni waren er al ruim 10000 voorinschrijvingen. Kost 30 euro per maand en je krijgt ervoor 5 krasloten en opzegbaar, winkans 1 op 3 dit betekent op elke 3 loten 5 euro terug. Hoe meer mensen meedoen hoe meer jij verdient tot 40000 per maand. Het systeem plaats automatisch mensen boven je tot max 20000 pers en dat is uniek ! Heb the pre- launch formulieren voor degene die interesse hebben ! Mail me dan op en je behoort tot de eerste van nederland en je krijgt alle info per mail of je kan mij bellen op Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted June 26, 2015 Report Share Posted June 26, 2015 129 loten graag Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted June 26, 2015 Report Share Posted June 26, 2015 Doe er mij maar 3 ben gek op krassen :-) PS ik heb even je tel en email weg gehaald vanwege het spam gehalte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xanthee Posted June 26, 2015 Author Report Share Posted June 26, 2015 Beste jackpot, Ik weet er al veel van maar ook nog niet alles maar wat ik tot nu toe weet ziet het er goed uit ! Het systeem is heel bijzonder omdat het automatisch mensen die meespelen boven jou plaats als een soort pyramide maar het is geen pyramide spel ! want het is legaal ! En het kost maar 30 euro per maand en bij illegaal pyramide systeem vragen ze honderden euro en is bij wet verboden ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
LMGB024 Posted June 26, 2015 Report Share Posted June 26, 2015 Ben ik de enige die geen reet snapt van je uitleg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted June 26, 2015 Report Share Posted June 26, 2015 Beste @Xanthee Een legal piramide spel, dat is interessant. Ik heb in mijn leven heel wat voorbij zien komen en de enige piramides die er nog staan is in Egypte (althans als IS er niet met zijn handen aankomt) :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
xanthee Posted June 26, 2015 Author Report Share Posted June 26, 2015 Beste The greatone, gun jij die mensen niet omdat er iets nieuws naar nederland komt ? Want jullie hebben natuurlijk andere belangen !!! Maar goed het zou ook iets voor jou kunnen zijn want je kan er veel meer geld mee verdienen dan wat je nu doet Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted June 26, 2015 Report Share Posted June 26, 2015 Wat voor belangen hebben wij dan? Nul banners, nul tekst links. OneTime is een puur sang blog over het leven van The Great One, niks meer en niks minder ;-) Geld verdienen hoeft niet meer @Xanthee Het klotst al over de schuttingen heen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted June 26, 2015 Report Share Posted June 26, 2015 Xanthee je begrijpt toch wel dat wat je aanbiedt onzinnig is? Piramidespelen zijn altijd illegaal, maar als je kunt aantonen dat de Nederlandse Kansspelautoriteit akkoord is met dit idee ben ik de eerste die mee zal doen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
xanthee Posted June 26, 2015 Author Report Share Posted June 26, 2015 herbalife zit ook in nederland en is legaal maar daar moet je spullen verkopen maar met lucky5 is dat niet zo! Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted June 26, 2015 Report Share Posted June 26, 2015 Herbalife is geen MLM dat is wat anders, daar verkoop je in elk geval nog iets. Lucky5 is gewoon een scam en dan ook nog eens met een verboden product! Dubbelfout dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted June 26, 2015 Report Share Posted June 26, 2015 Klopt Herbalife is geen piramide spel maar Multi Level Marketing met een duur woord. Oftewel je verkoopt een product van 100€ en kostprijs is 5€ en de rest wordt verdeeld tussen de 20 mensen die er tussen zitten waarbij de eerste mensen de gelukkigste zijn. Ik ken Herbalife en het systeem erg goed (was er al begin jaren '90 in aanraking mee gekomen in Nederland) en weet je wat altijd opvalt met dit soort zaken. De mensen die dit verkopen altijd in oude auto's rijden of in een huur huis wonen. Het zijn lieve mensen die zich door andere een droom laten verkopen en die er zelf rijker van worden en de verkoper maar eigen kennissen, familie, vrienden lastig vallen om veel te dure producten aan de man te brengen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted June 26, 2015 Report Share Posted June 26, 2015 Lol @ Jamaicaan tv Link to comment Share on other sites More sharing options...
xanthee Posted June 26, 2015 Author Report Share Posted June 26, 2015 beste Jackpot, Het komt er aan in Europa vanaf 14 juli, je kan zo naar de site gaan lucky5.com maar je ziet nog niet veel dan alleen een klok ! Maar het komt er echt aan en ik heb de pre-launch formulieren, dit betekend dat je dan tot de eerste in nederland bent ook ik heb me al aangemeld ! mocht je info willen ontvangen dan geef ik mijn mail adres maar de mensen halen het weg omdat je geen reclame mag maken natuurlijk. mijn mail is ***SPAM*** Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted June 26, 2015 Report Share Posted June 26, 2015 Beste Xanthee, Meerdere mods hebben je duidelijk proberen te maken dat hetgene wat je aan het promoten illegaal is en niet gewenst is op dit forum, maar het lijkt niet erop dat het kwartje wil vallen. Topic hierbij closed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts