Spring naar bijdragen

Mega Millions Jackpot Poging 5? (2,3 miljoen +?)


Gast [Verwijderde Gebruiker]

Aanbevolen berichten

Gast [Verwijderde Gebruiker]
Wat levert 3 of 4 symbolen op?

3 Symbolen levert respins op voor de laatste 2 rijen, 4 symbolen staat goed voor een bonus bedrag + respins op laatste rij zover ik weet :-) Bon Sjans zal het exacte aantal etc.. weten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...

De Mega Millions gokkasten zijn in mijn ogen echt een grote FAIL!, wat een vervellende kast om te spelen en om allen maar voor die hoge jackpot te gaan trek ik slecht. 5€ per spin met bonus game die nergens opslaat. Echt een faal en ik zie ook bijna niemand er op spelen (behalve als jackpot heel hoog staat). Nope, hopelijk zien ze dit zelf ook in en gaan ze dit t.z.t. veranderen. Het is namelijk wel een super concept die Mega Millions!

Mermaid's Spell.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei TheGreatOne:

De Mega Millions gokkasten zijn in mijn ogen echt een grote FAIL!, wat een vervellende kast om te spelen en om allen maar voor die hoge jackpot te gaan trek ik slecht. 5€ per spin met bonus game die nergens opslaat. Echt een faal en ik zie ook bijna niemand er op spelen (behalve als jackpot heel hoog staat). Nope, hopelijk zien ze dit zelf ook in en gaan ze dit t.z.t. veranderen. Het is namelijk wel een super concept die Mega Millions!

Mermaid's Spell.jpg

Ik ben het hier helemaal mee eens! Het concept is prachtig en het is bijzonder dat je een miljoenenbedrag kán winnen op deze automaten. Mijn advies aan HC (of de nieuwe eigenaa) is om een paar succesvolle bewezen ontwikkelaars uit de branche hier een SUPERSPEL voor te laten ontwerpen wat spetterend aansluit bij dit concept. Ik weet het zeker; zet een paar topontwikkelaars bij elkaar, injecteer een enorme hoeveelheid energie en inspiratie in dit project, en je hebt een knaller!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.