Spring naar bijdragen

Predictor's Café


Predictor

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei JackPot:

Ja en die kijkt de wedstrijd. Er komt precies uit wat Arthur heeft voorspeld. Super aanvallend en veel beter juve. 

Of t gaat lukken met die derde blijft de vraag. Maar zou qua wedstrijdbeeld verdiend zijn n niet ondenkbaar. 

En het blijft een kut bet.  Al word het 4-0 . Quote voor -2 stond op 6.75 wat gewoon 4 a 5 punten te laag is. 

En het is zelfs slecht dat je nieuwkomers zo zand in de ogen strooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dopey:

Als ie toch voor handicap -2 wilt gaan dan kun je beter Juve win score 3-0/4-0/1 pakken. 5 zie ik ze niet maken. Odds 12.5/29/34.

Dat vind ik niet, want met AH -2 kan het 2-0, 3-0 4-0, 3-1, 4-1 etc etc worden, dus de winkans is veel groter. Als het 2-0 had geworden (of iets in die strekking) krijg je je geld terug. Het is een soort van draw no bet en ik vind dit leuke inzetmogelijkheden :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei JackPot:

Hoezo was dat 4-5 punten te laag dan? Die quote wordt toch vastgesteld op basis van kans van slagen? Ik snap dat uitkomst achteraf makkelijk lullen is, of t nu 1-0 of 8-0 zou worden. Maar de quote wordt gemaakt op basis van feiten plus marge voor bookmaker en dat bleek 6.75. 

De quote voor deze handicap had rond de 15 moet liggen om het enigszins een winstgevende bet te maken. Wat mij betreft zelfs hoger dan dat. De feiten, als in alle uitslagen over de laatste jaren, laten zien dat 6.75 voor -2 echt nergens op slaat. Daar komt nog bij dat Asian hcp -2.5 en -2.75, als je dan toch uitgaat van 3 goals verschil echt een veel betere quote gaven. Het is dat we deze pot in deze exacte situatie niet eens in de 7 jaar CL krijgen, maar anders zou ik jou tot mijn dood heel graag jou @6.75 geven voor -2.. De gemiddelde bookie gaf al 2.20 voor winst Juve, alleen dat al maakt dat -2 @6.75 echt veel te laag is. 

Dan nog jouw 0.5 teamgoals en 1.5 goals, waar je zo halstarrig aan vasthoudt.. je laat allemaal leuk en aardig je winnende bets daarop zien, maar ik geloof er geen ene reet van dat je dat op lange termijn winnend kunt spelen. En als je denkt dat dat wel kan op deze manier, ga ik graag een challenge met je aan.

- We beginnen met een X bedrag, voor mijn part €10/€20/€50 puur om rendement aan te tonen. Je kunt voor €0.10 per bet inzetten.

- Jij speelt quotes onder de 1.5 of 1.4 in 4/5/6folds zoals je nu doet.

- ik speel quotes >1.5 in singles tot trebles. 

- eind van het jaar, wat al een verdomd korte termijn is, kijken we wie het hoogste rendement gehaald heeft. 

Ik vind het echt heel treurig, sneu, of hoe ik het allemaal kan noemen, dat jij als (mede)eigenaar van dit forum mensen op deze wijze aanspoort tot gokken/betten op deze manier. Ik ken je verder niet, maar als je een forum/site aan de praat krijgt, mag ik aannemen dat je enig verstand hebt en ook de gevaren inziet van het aanprijzen op deze manier. 

Er wordt her en der op dit forum gewaardschuwd voor de gevaren maar jij stimuleert ze alleen maar.

En dat is dan alleen hier qua sportbetting, ik heb me persoonlijk ook kapot geërgerd op de manier waarop je Mickey, of Mike, of hoe ie heet aanspoorde tot zn stream, die overduidelijk (op dat moment) een probleem heeft/had. Gaten in de markt zien, prima, misbruik danwel gebruik maken van mensen, vind ik echt heel kansloos.

 Misschien ben ik de enige die dit vind, misschien mag ik dit niet zeggen, maar ik vind het te ver gaan. 

Om in pokertermen te eindigen;

Just my 2 cents.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 Ik wil op bepaalde punten ook best mijn hand in eigen boezem steken, ik denk 'zwart-wit (ik heb het gevoel dat ik overigens niet de enige ben)' en dat is misschien niet altijd handig op een forum. Maar het aanmoedigen van gokverslaving kun je me niet in de mond leggen, als iemand dit probleem onderkent ben ik het denk ik wel en publiceren we daarom ook extreem veel hierover op deze 'gokwebsite', iets dat je bij geen enkele gokwebsite ziet.

Mooie punten @WouterM, maar mijn inziens ook enigszins hypocriet. Blijkbaar lees je alleen mijn reacties op dit forum en mis je blijkbaar reacties. Of dit komt omdat je die persoon meer mag dan mij dat je daar niks over durft te zeggen.
Voorbeeld:

  On 3/11/2019 at 10:43 PM, Arthur said:

Morgen is weer zo een wedstrijd! Juve - Atleti en de heenwedstrijd was 0-2. Kortom, zet Juve op AH -2 op Juve en wie weet! De laatste 5 duels in de Serie A scoorde Juve er minimaal 2 (2, 3, 3, 3, 4) in een thuiswedstrijd. Uiteraard op zich een riskant betje, dus AH -1 kan ook!

Heb je ook even gekeken hoeveel goals Atleti tegen heeft gekregen ?

 

Kijk je naar wat Juve heeft gedaan maar niet hoeveel Atleti er tegen heeft gekregen. Wat een armoede.

 

-----------------

Hotrunner zegt daarna ook tegen mij dat ik startende sportsbettors niet help, maar bovenstaande is volgens mij ook niet erg constructief.
Maar wat mij betreft hoeven we zaken niet persoonlijk te maken, ieder zijn mening en respecteer deze wat niet betekent dat je onderbouwd (zoals je ook doet in je post) kunt aangeven dat je er anders over denkt.

Back to business:

Of de quote 6.75 voor AH-2 een juiste was, is denk ik voor ons moeilijk vast te stellen. Een bookmaker plaatst deze niet zomaar is mijn gedachte. Dat je punten aangeeft waardoor het meer 15 zou moeten zijn qua quote lijkt mij meer een tunnelvisie dan werkelijkheid.
Het betrof een return match in de achtste finale van de Champions League. Juventus moet met minimaal 2-0 winnen voor een verlenging en zal dus, in tegenstelling tot andere wedstrijden die ze hebben gespeeld geen genoegen kunnen nemen met een zakelijke 1-0 overwinning die jij verwacht. Dat zou een lagere quote al realistischer maken.
Dit zag je ook terug in de wedstrijd, Atleti werd volledig overlopen, en speelde daarnaast ook zwak. 

Daarnaast speelt de Champions League held, plus de speler die de afgelopen jaren de beste of 1 na beste van de wereld was. Hij is gebrand om te scoren, en zal dan wat extra geven. Dit was uiteraard ook vooraf bekend, en vind ik niet raar dat zoiets op een manier mee wordt genomen in de quotering. 

De vraag blijft dan inderdaad of 6.75 juist is, maar een quote van 15 lijkt me minder realistisch.

 

Tot slot mijn bets. Ik ben een verliezende sportsbettor, en wil dan ook geenszins beweren dat mijn kennis of bets beter zijn dan die van de bookmaker, of andere bettors op dit forum. Ik wed op sport omdat ik het spannend vind, en ik geen moeite heb om er geld aan uit te geven. Afgelopen 2 weken waren positief, met nog mogelijk een klapper op 17 maart, maar gisteren verloor ik inderdaad 200 euro door dezelfde soort bets. Maar ik vind dit de leuke bets omdat ik meerdere wedstrijden kan volgen, en goal bets maken het voor mij persoonlijk ook spannender dan 'to win' bets.

Bijgaand bet van gisteren

 

932606741_Screenshot2019-03-13at07_22_46.thumb.png.1be5e5defe5533db99f7ae53121dad74.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.